Da's fijn. Ik weet nog wel, in de begintijd toen ik hier net was. Elke dag meerdere rellen of relletjes....quote:Op donderdag 11 december 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was de hele dag wel gezellig hier lekker druk weer vergeleken met de laatste weken.
Waarom zegt ie dat nou? Bangmakerij, stemmingmakerij?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Gaat op VI over de oorlog waar Rutte het over had vandaag. Wij gaan meemaken wat onze ouder en grootouders hebben mee gemaakt zegt Rutte.
Ja er zijn inderdaad van die periodes gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's fijn. Ik weet nog wel, in de begintijd toen ik hier net was. Elke dag meerdere rellen of relletjes....
Volgens een deskundige daar aan tafel niet. Poetin wil veel land wat volgens hem bij Rusland hoort. De balkische landen. En dat is Europaquote:Op donderdag 11 december 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dat nou? Bangmakerij, stemmingmakerij?
Ja maar kan ook zo weer omslaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Grappig hoe de dynamiek zo verandert in de loop der maanden en jaren.
Hoe is het met je bed afgelopen?quote:
Grote jongen hoorquote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
dekbed en kutzen
opgedaan en fertig
Hij heeft nog genoeg mensen wapens en drones werd net gezegdquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef mario390 het volgende:
dekbed en kutzen
opgedaan en fertig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |