SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een prettige scheut door de pielemuis.
Er is nog geen draagvlak. Een gezamenlijk vijandbeeld is altijd goed voor cohesie en versnelling van het proces.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is geen draagvlak voor een Verenigde Staten van Europa.
Europa is niet de VS. De gemiddelde Amerikaan voelt zich inwoner van zijn staat, maar bovenal Amerikaan. Ik denk dat het gros hier zich vooral Nederlander voelt en op geen enkele manier Europeaan. Ik voel ook geen enkele binding met een Portugees of een Bulgaar.
ja maar waarom zouden zequote:Op donderdag 11 december 2025 10:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je gelijk. Maar Amerika kan in die tussentijd veel doen, wat voor ons ongelooflijk vervelend is.
Jaja. Net zoals al die andere verdragen die door het putje zijn gegaan. Hou toch op.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
Maar Lavrov zei dat er “veiligheidsgaranties voor alle betrokken partijen” moeten komen, inclusief Rusland, en dat het Kremlin bereid is hierover “een juridisch bindend verdrag te ondertekenen”, onder verwijzing naar voorstellen die Moskou in 2021 aan de NAVO heeft gedaan.
Amerikanen hebben er (stiekem) heul geen zin in. Dat is reeds langer duidelijk. Trump doet alsof hij begaan is met Oekraïne, maar Eu en Oekraïne zouden in werkelijkheid de eigen boontjes moeten doppen.quote:
er is geen sprake van een dreigende ´omsluiting vanuit het westen´quote:Op donderdag 11 december 2025 15:20 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Amerikanen hebben er (stiekem) heul geen zin in. Dat is reeds langer duidelijk. Trump doet alsof hij begaan is met Oekraïne, maar Eu en Oekraïne zouden in werkelijkheid de eigen boontjes moeten doppen.
Disclaimer: niet dat dit m.i. een positieve kwestie is hoor, want onderhandelen met een 'verongelijkt' Rusland als gevolg van dreigende 'omsluiting vanuit het westen' door de jaren heen is belangrijk zat en blijft immers toch ook in het belang van de VS zelf.
Denk ook dat dit best meevalt, maar rus denkt er helaas anders over.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen sprake van een dreigende ´omsluiting vanuit het westen´
die denken nog ouderweds in invloedssferen maar die wereld is voorbijquote:Op donderdag 11 december 2025 15:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Denk ook dat dit best meevalt, maar rus denkt er helaas anders over.
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
die denken nog ouderweds in invloedssferen maar die wereld is voorbij
VS denkt net zo goed zo. Recht van de sterkste geldt gewoon nog hoor. Mensenrechten niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die wereld was voorbij maar probeert men weer terug te brengen (met name de VS, China en Rusland). Die drie zitten op één lijn wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest verbaast is hoe timide of zelfs ondersteunend er vanuit de VS gereageerd wordt. Niet iedereen is maga, de conservatieven waren van oudsher anti Russische haviken.quote:
Denk dat de meeste van die conservatieven eigenlijk ook alleen boeit als het direct om hun eigen zaakjes gaat in de VS.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest verbaast is hoe timide of zelfs ondersteunend er vanuit de VS gereageerd wordt. Niet iedereen is maga, de conservatieven waren van oudsher anti Russische haviken.
Maar nu worden vriendschappen in de koelkast gezet en gedraagt de VS als een bakvis tov Rusland. Bizar.
Je had nog niet meegekregen dat men binnen de voormalig havik-partij alles wat maar een beetje lijkt op een ruggengraat volledig is kwijtgeraakt? Het enige dat nog telt is op welke manier je de kont van de man in het WH het beste kan kussen.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest verbaast is hoe timide of zelfs ondersteunend er vanuit de VS gereageerd wordt. Niet iedereen is maga, de conservatieven waren van oudsher anti Russische haviken.
Maar nu worden vriendschappen in de koelkast gezet en gedraagt de VS als een bakvis tov Rusland. Bizar.
Soort van. Genoeg reps die het graag anders zien, maar oempa loempa voor het hoofd stoten, dat gaat ze ook weer te ver. Voor je het weet besteed hij een postje aan je op post-truth.social en kan je beveiliging inhuren.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je had nog niet meegekregen dat men binnen de voormalig havik-partij alles wat maar een beetje lijkt op een ruggengraat volledig is kwijtgeraakt? Het enige dat nog telt is op welke manier je de kont van de man in het WH het beste kan kussen.
Wat ik zeg, geen ruggengraat.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Soort van. Genoeg reps die het graag anders zien, maar oempa loempa voor het hoofd stoten, dat gaat ze ook weer te ver. Voor je het weet besteed hij een postje aan je op post-truth.social en kan je beveiliging inhuren.
De hele GOP is gekaapt door de Trumpisten. Met wat pech krijgen we hierna nog 4 jaar Vance. Trump is een randmongool maar is nog een soort van te beïnvloeden. Vance is echt zo’n engnek die dagelijks van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat op kantoor zit om z’n agenda uit te rollen.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Soort van. Genoeg reps die het graag anders zien, maar oempa loempa voor het hoofd stoten, dat gaat ze ook weer te ver. Voor je het weet besteed hij een postje aan je op post-truth.social en kan je beveiliging inhuren.
Whatabout ....quote:Op donderdag 11 december 2025 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
VS denkt net zo goed zo. Recht van de sterkste geldt gewoon nog hoor. Mensenrechten niet.
Krijg meer de indruk dat die wanhopig vast proberen te houden aan de pude wereldquote:Op donderdag 11 december 2025 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die wereld was voorbij maar probeert men weer terug te brengen (met name de VS, China en Rusland). Die drie zitten op één lijn wat dat betreft.
Nah, Rusland heeft onze afhankelijkheid van gas als wapen gebruikt om Europa te destabiliseren in de aanloop naar de speciale militaire operatie.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet alleen gas, ook voor zeldzame metalen en n andere delfstoffen kunnen we dit goed uit Rusland halen. Daar zit echt veel in de grond. En dat gaat ook gewoon gebeuren. EN is nog steeds de betere optie dan aankloppen bij India of China, of een straatarm Afrikaans land.
Australië heeft ook veel potentie in Uranium en zeldzaam metaal.
Maar goedkope energie kunnen we nog een tijdje uit Rusland trekken. Dat ze ondeugend zijn geweest kun je als volwassenen wel overheen stappen
Whatabout heeft betrekking op een argument. Ik beargumenteer niks. Ik stel alleen dat de VS ook zo denkt. Dat is geen whataboutism. Als ik zou zeggen VS dit, dus of daarom zo, dan is het een whataboutism.quote:
Over een tijdje - als de oorlog over is - worden de Russen gewoon weer geïntegreerd in economie en wereldhandel en andere instituties.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef sp3c het volgende:
Kan wel maar gaan we niet meer doen gok ik
Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijandquote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
sure maar de kans dat we onszelf nog eens afhankelijk maken van Russische energie is nihil en dat was het argumentquote:Op donderdag 11 december 2025 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over een tijdje - als de oorlog over is - worden de Russen gewoon weer geïntegreerd in economie en wereldhandel en andere instituties.
Dat duurt ook geen 7 jaar meer.
het is een whataboutism want het doet niets voor of tegen het argumentquote:Op donderdag 11 december 2025 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Whatabout heeft betrekking op een argument. Ik beargumenteer niks. Ik stel alleen dat de VS ook zo denkt. Dat is geen whataboutism. Als ik zou zeggen VS dit, dus of daarom zo, dan is het een whataboutism.
Grootste fout die ze gemaakt hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het interessante is ook dat niemand aanvankelijk een stuiver gaf voor de kansen van Trump tijdens de voorverkiezingen in 2016. Zijn kandidatuur werd kansloos geacht. Een blaaskaak zonder enige politieke ervaring. Pas toen hij - geheel tegen de verwachtingen in - in staat bleek om daadwerkelijk staten te winnen, kantelde het razendsnel en liep iedereen ineens als een soort discipelen achter hem aan.
Echt helemaal afhankelijk zijn we nooit geweest, dat merken we nu ook. De kosten zijn omhoog gegaan, maar we leven nog.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure maar de kans dat we onszelf nog eens afhankelijk maken van Russische energie is nihil en dat was het argument
Ik snap dat het soms twijfelen is voor de moderatie of iets trollen is, maar soms ligt het er lagen dik bovenop!quote:Op donderdag 11 december 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijand![]()
Heerlijk hoe Poetin een pain in the ass is voor de EU
Dit, hoeveel films, series, games en boeken zijn niet gebaseerd op dit langslepend verschil in ideologie.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:[b]Op donderdag 11 december 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
Hoogstpersoonlijk zou ik willen zeggen: Rusland (Poetin) houd s.v.p. uw manschappen tenminste 'n beetje in toom en probeer oorlogsmisdaden tot een minimum te beperken!
Beetje respect voor Scjvb. Een van de weinigen hier die consequent voor vrede pleit. En bovendien is de user een goed Katholiek!quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
Je leest het op het fokforum
Social media.....iedereen kan daar nalezen waar de wappies het over hebben, en ze precies nalullen voor financieel en politiek gewin. FOX news, Kirk, Alex Jones, Musk, MAGA en de republikeinen......quote:Op donderdag 11 december 2025 17:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het interessante is ook dat niemand aanvankelijk een stuiver gaf voor de kansen van Trump tijdens de voorverkiezingen in 2016. Zijn kandidatuur werd kansloos geacht. Een blaaskaak zonder enige politieke ervaring. Pas toen hij - geheel tegen de verwachtingen in - in staat bleek om daadwerkelijk staten te winnen, kantelde het razendsnel en liep iedereen ineens als een soort discipelen achter hem aan.
Er rust een copyright op mijn ideologie, posts, content en denkwijzequote:Op donderdag 11 december 2025 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap dat het soms twijfelen is voor de moderatie of iets trollen is, maar soms ligt het er lagen dik bovenop!
helemaal niet kan ook niet want we produceren zelf ook energiequote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Echt helemaal afhankelijk zijn we nooit geweest, dat merken we nu ook. De kosten zijn omhoog gegaan, maar we leven nog.
De toekomst van energie is hybride natuurlijk. Olie, uranium, zonnepanelen. Overigens zal het er in de toekomst ook om gaan uit welke gebieden van de wereld wij onze grondstoffen kunnen en willen ontginnen.
Of de ontwikkelingen op gebied van groene stroom en daar reken ik kernenergie ook even bij, moeten ineens weer grote stappen maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure maar de kans dat we onszelf nog eens afhankelijk maken van Russische energie is nihil en dat was het argument
Hij was een beetje ondeugendquote:Op donderdag 11 december 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje respect voor Scjvb. Een van de weinigen hier die consequent voor vrede pleit. En bovendien is de user een goed Katholiek!
Het begint wel extreem (lachwekkende) vormen aan te nemen zeg...quote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
Je leest het op het fokforum
Poetin of Scjvb?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hij was een beetje ondeugend
Pijnlijk gênant. Met plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het begint wel extreem (lachwekkende) vormen aan te nemen zeg...
Het maakt het wel makkelijker om er minder heftig op te reageren. Dit is zo extreem doorzichtigquote:Op donderdag 11 december 2025 18:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Pijnlijk gênant. Met plaatsvervangende schaamte.
Zouden we hier op truth sociale zitten zonder dat we het doorhebben?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
Ja haal vooral mijn post weg maar niet die andere bagger in dit topic.
Mss heeft @Danny een tripje naar de USA in de planning. Dan moet je wel laten zien dat je iets tegen fake news over o.a. Trump doet.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zouden we hier op truth sociale zitten zonder dat we het doorhebben?
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
Ja haal vooral mijn post weg maar niet die andere bagger in dit topic.
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijand![]()
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaanquote:Op donderdag 11 december 2025 18:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mss heeft @:Danny een tripje naar de USA in de planning. Dan moet je wel laten zien dat je iets tegen fake news over o.a. Trump doet.
geintje moet kunnen hoop ik.
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok check, wel schijtlollige acts over oorlogsmisdaden, niet zeggen wat je daarvan vind.
quote:
Straatcommandoquote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent. Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Dat heb ik gedaan en dan gaat ie Danny rechtstreeks mailen, met alle respect naar Danny toe, die heeft geen flauw idee wat er speelt en dat zeker niet op basis van notes.
Ik heb gewoon een kut hoor geen piemel. Maar gooi gewoon een vergelijking weg terwijl er allerlei trollen gewoon hun gang kunnen gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaan
kun je het alsnog proberen, want misschien zien we het niet en beat the system enzo maar als het dan weggaat moet je niet verongelijkt gaan zitten doen hoor
kleuterschool
Hear hearquote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent. Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Dat heb ik gedaan en dan gaat ie Danny rechtstreeks mailen, met alle respect naar Danny toe, die heeft geen flauw idee wat er speelt en dat zeker niet op basis van notes.
quote:
Dus je doet het toch.quote:Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Ik gooi geen landen of volkeren voor de bus. Heb vaak gezegd dat wat mij betreft deze oorlog liever vandaag dan morgen stopt. Ik vind het alleen prima dat de hypocrisie en zwakte van de EU hierdoor wordt blootgelegd.quote:Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent.
Want je gaat slaan ofzo? Of spugen?quote:Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Klopt. Omdat je bant op basis van jouw mening. En niet op basis van wat wel of niet wordt toegestaan. Klein verschil, grote impact.quote:Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Respect dat je hier nog geduld voor kan op brengen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het forum en haar users een zeer warm hart toedraagquote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Respect dat je hier nog geduld voor kan op brengen.
Ik was niet van plan om je uit te vragen dus dat lijkt me allemaal niet relevantquote:Op donderdag 11 december 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kut hoor geen piemel. Maar gooi gewoon een vergelijking weg terwijl er allerlei trollen gewoon hun gang kunnen gaan.
Heel knap dat je dat nog kan.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het forum en haar users een zeer warm hart toedraag
Geen last, wel veel straaljagergeluidsgenotquote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe gaat het verder met jullie boys en girls? Nog last gehad van de F35's?
Ik geniet er elke keer weer van als ik ze zie en hoor.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
Met een Php die zichzelf beschaafd noemt.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heel knap dat je dat nog kan.
Met een Php die zichzelf beschaafd noemt.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heel knap dat je dat nog kan.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geniet er elke keer weer van als ik ze zie en hoor.
Meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt is een F22 die full chat en unrestricted opsteeg. En dat van erg dichtbij, je weet oprecht niet wat je meemaakt/ziet/voelt.
Dat ze zo praktisch boven m'n huis vliegen in het donker vind ik niet zoveel aan. Ook weer niet vervelend ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen last, wel veel straaljagergeluidsgenot
Tbh geen idee waar het allemaal over ging. Maar over het algemeen zie ik posts die blijven staan die ik persoonlijk niet op mijn forum zou willen hebben. Vandaar het zwakke geintjequote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaan
kun je het alsnog proberen, want misschien zien we het niet en beat the system enzo maar als het dan weggaat moet je niet verongelijkt gaan zitten doen hoor
kleuterschool
Bij compleet geschifte klootzakken als jij kan het gebeuren dat je jezelf eens laat gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat als iemand zich hier onbeschaafd uitliet dat dat straatcommando zelf was.
Mag mij altijd dm'en voor excuses of voor een goed gesprek.
Mijn hemel wat kan iemand in de stress schieten van wat een ander op het internet zegt en vindt.
Het gaat al jaren helemaal nergens overquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tbh geen idee waar het allemaal over ging.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat als iemand zich hier onbeschaafd uitliet dat dat straatcommando zelf was.
Mijn hemel wat kan iemand in de stress schieten van wat een ander op het internet zegt en vindt.
Niet veel tijd voor Fok! Maar per 1 Jan of eigenlijk nu al switch ik weer terug van data/software engineer naar een DevOps engineer. Had data van a naar b naar c brengen wel een beetje gezien na 2 jaar. En infra/applicatie en proces beheer ligt me toch iets teveel aan het hart.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
Heb geen idee wat dit allemaal betekent, maar het ga je goed! Meer tijd voor normale users op Fok is ook meegenomen!quote:Op donderdag 11 december 2025 19:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niet veel tijd voor Fok! Maar per 1 Jan of eigenlijk nu al switch ik weer terug van data/software engineer naar een DevOps engineer. Had data van a naar b naar c brengen wel een beetje gezien na 2 jaar. En infra/applicatie en proces beheer ligt me toch iets teveel aan het hart.
Gelukkig blijf ik wel Python gebruiken, want daarvoor heb ik wel een passie voor ontwikkeld.
Dus zou minder moet bij studeren en dus meer tijd voor Fok!
Nu de burgerluchtvaart een beetje een eenheidsworst aan het worden is qua kisten.. moet ik me mss toch ook maar is wat gaan kijken naar de militaire toestellen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geniet er elke keer weer van als ik ze zie en hoor.
Meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt is een F22 die full chat en unrestricted opsteeg. En dat van erg dichtbij, je weet oprecht niet wat je meemaakt/ziet/voelt.
Nou wat heb je lol zeg dat de FA's niet kunnen ingrijpen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Heb één keer de F35 voor FlightSim in VR gevlogen. Ding was nog in ontwikkeling en ding ging ineens heel raar doen bij de nadering van de landingsbaan.. 360's enzo.. was toen wel ff misselijk van de motion sickness.quote:
De F35 als metafoor voor de Poetinpijpersquote:Op donderdag 11 december 2025 19:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Heb één keer de F35 voor FlightSim in VR gevlogen. Ding was nog in ontwikkeling en ding ging ineens heel raar doen bij de nadering van de landingsbaan.. 360's enzo.. was toen wel ff misselijk van de motion sickness.
Oh dat doet me denken aan vroeger in Microsoft flight simulator, dan zat je in zo'n hyper realistische server vol met hobby/professionals die alles volgens het boekje deden en dan kwam ik schuin met mach Jezus over de start/landingsbaan schuiven omdat ik en crashes/collision uit had staan en ik sowieso geen flauw idee had wat ik aan het doen was.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Heb één keer de F35 voor FlightSim in VR gevlogen. Ding was nog in ontwikkeling en ding ging ineens heel raar doen bij de nadering van de landingsbaan.. 360's enzo.. was toen wel ff misselijk van de motion sickness.
Nerdsquote:Op donderdag 11 december 2025 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan vroeger in Microsoft flight simulator, dan zat je in zo'n hyper realistische server vol met hobby/professionals die alles volgens het boekje deden en dan kwam ik schuin met mach Jezus over de start/landingsbaan schuiven omdat ik en crashes/collision uit had staan en ik sowieso geen flauw idee had wat ik aan het doen was.
Of midden in de vlucht (blijkbaar) door iemand heen vliegen die dus wel neerstortte en ik niet. Good times
Ow die zie ik ook, iedere dagquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tbh geen idee waar het allemaal over ging. Maar over het algemeen zie ik posts die blijven staan die ik persoonlijk niet op mijn forum zou willen hebben. Vandaar het zwakke geintje. Ook omdat collega vandaag begon over een trip naar de USA en zijn social media.
Ik probeerde die shit niet eens, zaten echt teveel zwaar autistische lui die geen geduld hadden met amateurs.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan vroeger in Microsoft flight simulator, dan zat je in zo'n hyper realistische server vol met hobby/professionals die alles volgens het boekje deden en dan kwam ik schuin met mach Jezus over de start/landingsbaan schuiven omdat ik en crashes/collision uit had staan en ik sowieso geen flauw idee had wat ik aan het doen was.
Of midden in de vlucht (blijkbaar) door iemand heen vliegen die dus wel neerstortte en ik niet. Good times
Ik klaag nergens over btw. Maakte gewoon een grapje aan de hand van een post.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow die zie ik ook, iedere dag
Die note ik dan, daarna haal ik het wrg, daarna ga ik de reacties af om te zien of het nog ergens in de quotes staan, dat haal ik dan ook weg, daarna check ik de notes en evt posthistorie om te zien of er sprake van een patroon is en als dat zo is ga ik daarmee naar de FA's die er dan mee verder gaan
Enige wat jij hoeft te doen is een tr zetten
Doe je niet
Zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik klaag nergens over btw. Maakte gewoon een grapje aan de hand van een post.
Tijd voor weer eens een keer luchtmachtdagen, het geld en de jets zijn er.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Straatcommando
De enige met een beetje ballen op dit kutforum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit oa meer aan de counterdrone kant... Maar idd, dit wordt steeds meer gemeengoed op alle niveaus.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:31 schreef The-BFG het volgende:
Defensie is overigens flink aan het testen/oefenen met drones. Wat gezien dit conflict me zeer wenselijk lijkt.
@:AchJa heb jij daar toevallig iets meer info over?.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:54 schreef havanagila het volgende:
[..]Tjah. Dan is dit het soort reacties wat je krijgt @Straatcommando.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan man."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Als je zelf komt aanzetten met reacties alsquote:Op donderdag 11 december 2025 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Dan is dit het soort reacties wat je krijgt @:straatcommando.
Goed gedaan man.
Moet je niet meteen klagen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah zo, zal ik gaan doen nu ik als het goed is wat meer ga posten dan lurken.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
Je zegt dat je posts ziet staan die weg zouden moeten, ik klaagover hetfeit dat jegeen actie onderneemt
Het viel ons iig op dat er ineens onbekende meuk op de radar met callsign test te zien was. Na wat zoeken bleek het om die drones te gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit oa meer aan de counterdrone kant... Maar idd, dit wordt steeds meer gemeengoed op alle niveaus.
Geinig. Ik heb diverse users zien beweren dat je je, laten we zeggen, niet zo fatsoenlijk hebt gedragen tijdens een meet.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Want je gaat slaan ofzo? Of spugen?
Ik denk niet dat je dat doet. Ik denk dat je best beschaafd bent, net zoals ik.
Ik denk dat een goed gesprek wel tot meer begrip kan leiden. Hoewel dat begrip van ver zal moeten komen als ik zie hoe je nu reageert.
Doe je wel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik gooi geen landen of volkeren voor de bus.
FTFY.quote:Heb vaak gezegd dat wat mij betreft deze oorlog liever vandaag dan morgen stopt. oekraine zich gewoon eergisteren al had overgegeven.
Het is toch ook wel weer grappig (en sneu tegelijk). Die volwassen kleuter die van geluk achter z'n eigen staart aan holt om dit soort gedachten.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:59 schreef havanagila het volgende:
[..]
Als je zelf komt aanzetten met reacties als
[..]
Moet je niet meteen klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |