abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2025 @ 13:12:34 #2
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219464457
President Poetin aan het woord, met bijval van buitenlandminister Sergej Lavrov:

Poetin 'begrijpt' dat Kyiv veiligheidsgaranties nodig heeft
© https://www.msn.com/nl-nl(...)739d66f9c861e6&ei=16

Wel.

Elk verhaal heeft in de regel twee kanten, dus laten we ook in deze het van de russische kant bekijken, want de woorden van Poetin suggereren dat hij dit nu toch ook doet m.b.t. veiligheidsgaranties.

Hoogstpersoonlijk zou ik willen zeggen: Rusland (Poetin) houd s.v.p. uw manschappen tenminste 'n beetje in toom en probeer oorlogsmisdaden tot een minimum te beperken! Beter nog, streven naar duurzame vrede zal nu óók van uw kant moeten komen. Maar Trump, de EU en Oekraïne zullen hiertoe eveneens een bijdrage moeten leveren in de zin van concessies richting uw land e.d.

Het artikel:

Artikel door Shane Croucher,John Feng • 1u •

Poetin ‘begrijpt’ dat Kyiv veiligheidsgaranties nodig heeft
© Picture Alliance

De Russische president Vladimir Poetin heeft tegen de twee Trump-gezanten met wie hij in Moskou sprak, gezegd dat hij begrijpt dat Oekraïne veiligheidsgaranties nodig heeft in het kader van een vredesregeling, aldus de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov tijdens een bijeenkomst met ambassadeurs in Moskou op donderdag.

Maar Lavrov zei dat er “veiligheidsgaranties voor alle betrokken partijen” moeten komen, inclusief Rusland, en dat het Kremlin bereid is hierover “een juridisch bindend verdrag te ondertekenen”, onder verwijzing naar voorstellen die Moskou in 2021 aan de NAVO heeft gedaan.

Lavrov: “Wij hebben aanvullende voorstellen naar de Verenigde Staten gestuurd met betrekking tot collectieve veiligheidsgaranties. Wij begrijpen dat we, wanneer we het hebben over veiligheidsgaranties, ons niet kunnen beperken tot alleen Oekraïne.” Maar Lavrov wees een voorstel af dat onder enkele NAVO-bondgenoten in de maak is, de zogeheten “Coalition of the Willing”, om vredestroepen naar Oekraïne te sturen onder een veiligheidswaarborg. Volgens hem “zouden zij onmiddellijk legitieme doelen worden voor de Russische strijdkrachten. De Europeanen moeten dat begrijpen.”

President Donald Trump zei woensdag dat de Oekraïense president Volodymyr Zelensky “realistisch moet zijn” over de oorlog met Rusland en zette vraagtekens bij de vraag wanneer Oekraïne opnieuw verkiezingen zal houden. Trump zei ook dat hij Oekraïne “in behoorlijk stevige bewoordingen” had besproken met de leiders van het VK, Frankrijk en Duitsland, inclusief “wat kleine meningsverschillen”.

Trump zei dat de Europeanen graag willen dat hij hen binnenkort bezoekt om over vrede te praten. Maar Trump zei dat hij geen “tijd wil verspillen” en dat de VS eerst “het een en ander willen weten” voordat er een bijeenkomst in Europa plaatsvindt.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219464730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er is geen draagvlak voor een Verenigde Staten van Europa.

Europa is niet de VS. De gemiddelde Amerikaan voelt zich inwoner van zijn staat, maar bovenal Amerikaan. Ik denk dat het gros hier zich vooral Nederlander voelt en op geen enkele manier Europeaan. Ik voel ook geen enkele binding met een Portugees of een Bulgaar.
Er is nog geen draagvlak. Een gezamenlijk vijandbeeld is altijd goed voor cohesie en versnelling van het proces.

Vergelijking met US is een beetje zinloos. Die staten zijn al generaties lid van hun unie. De eerste generaties hadden waarschijnlijk ook genoeg te klagen. Tegenwoordig weten ze niet beter. 5 generaties na de Europese Federalisatie zullen de Nederlanders ook wel anders kijken naar de federatie, en de relatie met de andere staten.

Er zat 16 jaar tussen het verdrag van Maastricht en die van Lissabon. En 35 tussen Lissabon en Rome. Zoiets heeft tijd nodig om te groeien, waar generaties over gaan.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 15:10:36 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219465187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uiteindelijk heb je gelijk. Maar Amerika kan in die tussentijd veel doen, wat voor ons ongelooflijk vervelend is.
ja maar waarom zouden ze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 11 december 2025 @ 15:15:02 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_219465215
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
Maar Lavrov zei dat er “veiligheidsgaranties voor alle betrokken partijen” moeten komen, inclusief Rusland, en dat het Kremlin bereid is hierover “een juridisch bindend verdrag te ondertekenen”, onder verwijzing naar voorstellen die Moskou in 2021 aan de NAVO heeft gedaan.

Jaja. Net zoals al die andere verdragen die door het putje zijn gegaan. Hou toch op.
Tics van je petten.
  donderdag 11 december 2025 @ 15:20:41 #6
345631 Scjvb
pi_219465239
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja maar waarom zouden ze
Amerikanen hebben er (stiekem) heul geen zin in. Dat is reeds langer duidelijk. Trump doet alsof hij begaan is met Oekraïne, maar Eu en Oekraïne zouden in werkelijkheid de eigen boontjes moeten doppen.

Disclaimer: niet dat dit m.i. een positieve kwestie is hoor, want onderhandelen met een 'verongelijkt' Rusland als gevolg van dreigende 'omsluiting vanuit het westen' door de jaren heen is belangrijk zat en blijft immers toch ook in het belang van de VS zelf.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 15:22:27 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219465252
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:20 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Amerikanen hebben er (stiekem) heul geen zin in. Dat is reeds langer duidelijk. Trump doet alsof hij begaan is met Oekraïne, maar Eu en Oekraïne zouden in werkelijkheid de eigen boontjes moeten doppen.

Disclaimer: niet dat dit m.i. een positieve kwestie is hoor, want onderhandelen met een 'verongelijkt' Rusland als gevolg van dreigende 'omsluiting vanuit het westen' door de jaren heen is belangrijk zat en blijft immers toch ook in het belang van de VS zelf.
er is geen sprake van een dreigende ´omsluiting vanuit het westen´
  donderdag 11 december 2025 @ 15:23:15 #8
345631 Scjvb
pi_219465264
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
er is geen sprake van een dreigende ´omsluiting vanuit het westen´
Denk ook dat dit best meevalt, maar rus denkt er helaas anders over.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 15:27:04 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219465284
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:23 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Denk ook dat dit best meevalt, maar rus denkt er helaas anders over.
die denken nog ouderweds in invloedssferen maar die wereld is voorbij
  donderdag 11 december 2025 @ 15:34:28 #10
345631 Scjvb
pi_219465343
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat klopt wel.
pi_219465387
quote:

[..]
VS denkt net zo goed zo. Recht van de sterkste geldt gewoon nog hoor. Mensenrechten niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 11 december 2025 @ 16:19:29 #12
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219465631

Cover van Der Spiegel
pi_219465640
quote:

[..]
Die wereld was voorbij maar probeert men weer terug te brengen (met name de VS, China en Rusland). Die drie zitten op één lijn wat dat betreft.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 16:24:21 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219465651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Cover van Der Spiegel
Wat mij nog het meest verbaast is hoe timide of zelfs ondersteunend er vanuit de VS gereageerd wordt. Niet iedereen is maga, de conservatieven waren van oudsher anti Russische haviken.

Maar nu worden vriendschappen in de koelkast gezet en gedraagt de VS als een bakvis tov Rusland. Bizar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 11 december 2025 @ 16:33:09 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219465692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat mij nog het meest verbaast is hoe timide of zelfs ondersteunend er vanuit de VS gereageerd wordt. Niet iedereen is maga, de conservatieven waren van oudsher anti Russische haviken.

Maar nu worden vriendschappen in de koelkast gezet en gedraagt de VS als een bakvis tov Rusland. Bizar.
Denk dat de meeste van die conservatieven eigenlijk ook alleen boeit als het direct om hun eigen zaakjes gaat in de VS.
pi_219465740
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Je had nog niet meegekregen dat men binnen de voormalig havik-partij alles wat maar een beetje lijkt op een ruggengraat volledig is kwijtgeraakt? Het enige dat nog telt is op welke manier je de kont van de man in het WH het beste kan kussen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 11 december 2025 @ 16:49:07 #17
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219465764
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je had nog niet meegekregen dat men binnen de voormalig havik-partij alles wat maar een beetje lijkt op een ruggengraat volledig is kwijtgeraakt? Het enige dat nog telt is op welke manier je de kont van de man in het WH het beste kan kussen. ;)
Soort van. Genoeg reps die het graag anders zien, maar oempa loempa voor het hoofd stoten, dat gaat ze ook weer te ver. Voor je het weet besteed hij een postje aan je op post-truth.social en kan je beveiliging inhuren.
pi_219465804
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Soort van. Genoeg reps die het graag anders zien, maar oempa loempa voor het hoofd stoten, dat gaat ze ook weer te ver. Voor je het weet besteed hij een postje aan je op post-truth.social en kan je beveiliging inhuren.
Wat ik zeg, geen ruggengraat.
pi_219465879
Bekijk deze YouTube-video

Uit 2018.

It ain't new.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219465930
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
De hele GOP is gekaapt door de Trumpisten. Met wat pech krijgen we hierna nog 4 jaar Vance. Trump is een randmongool maar is nog een soort van te beïnvloeden. Vance is echt zo’n engnek die dagelijks van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat op kantoor zit om z’n agenda uit te rollen.
pi_219465945
Het interessante is ook dat niemand aanvankelijk een stuiver gaf voor de kansen van Trump tijdens de voorverkiezingen in 2016. Zijn kandidatuur werd kansloos geacht. Een blaaskaak zonder enige politieke ervaring. Pas toen hij - geheel tegen de verwachtingen in - in staat bleek om daadwerkelijk staten te winnen, kantelde het razendsnel en liep iedereen ineens als een soort discipelen achter hem aan.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 17:45:58 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466016
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
VS denkt net zo goed zo. Recht van de sterkste geldt gewoon nog hoor. Mensenrechten niet.
Whatabout ....
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 17:54:14 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Die wereld was voorbij maar probeert men weer terug te brengen (met name de VS, China en Rusland). Die drie zitten op één lijn wat dat betreft.
Krijg meer de indruk dat die wanhopig vast proberen te houden aan de pude wereld

Rualamd krijgt daar nu de delawl voor pp de neus

Hoeven wij noet aam mee te doen
pi_219466245
Niet alleen gas, ook voor zeldzame metalen en n andere delfstoffen kunnen we dit goed uit Rusland halen. Daar zit echt veel in de grond. En dat gaat ook gewoon gebeuren. EN is nog steeds de betere optie dan aankloppen bij India of China, of een straatarm Afrikaans land.
Australië heeft ook veel potentie in Uranium en zeldzaam metaal.
Maar goedkope energie kunnen we nog een tijdje uit Rusland trekken. Dat ze ondeugend zijn geweest kun je als volwassenen wel overheen stappen
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:01:34 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466302
Kan wel maar gaan we niet meer doen gok ik
pi_219466373
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet alleen gas, ook voor zeldzame metalen en n andere delfstoffen kunnen we dit goed uit Rusland halen. Daar zit echt veel in de grond. En dat gaat ook gewoon gebeuren. EN is nog steeds de betere optie dan aankloppen bij India of China, of een straatarm Afrikaans land.
Australië heeft ook veel potentie in Uranium en zeldzaam metaal.
Maar goedkope energie kunnen we nog een tijdje uit Rusland trekken. Dat ze ondeugend zijn geweest kun je als volwassenen wel overheen stappen
Nah, Rusland heeft onze afhankelijkheid van gas als wapen gebruikt om Europa te destabiliseren in de aanloop naar de speciale militaire operatie.

Daarmee is het vertrouwen geschonden en dat komt voorlopig niet meer terug.
Dan moet er eerst een frisse wind door Rusland waaien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219466376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Whatabout ....
Whatabout heeft betrekking op een argument. Ik beargumenteer niks. Ik stel alleen dat de VS ook zo denkt. Dat is geen whataboutism. Als ik zou zeggen VS dit, dus of daarom zo, dan is het een whataboutism.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:12:24 #28
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef sp3c het volgende:
Kan wel maar gaan we niet meer doen gok ik
Over een tijdje - als de oorlog over is - worden de Russen gewoon weer geïntegreerd in economie en wereldhandel en andere instituties.
Dat duurt ook geen 7 jaar meer.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 11 december 2025 @ 18:13:39 #29
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466385
quote:

[..]

Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijand ;)
Heerlijk hoe Poetin een pain in the ass is voor de EU _O_
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:15:20 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466396
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Over een tijdje - als de oorlog over is - worden de Russen gewoon weer geïntegreerd in economie en wereldhandel en andere instituties.
Dat duurt ook geen 7 jaar meer.
sure maar de kans dat we onszelf nog eens afhankelijk maken van Russische energie is nihil en dat was het argument
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:16:51 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Whatabout heeft betrekking op een argument. Ik beargumenteer niks. Ik stel alleen dat de VS ook zo denkt. Dat is geen whataboutism. Als ik zou zeggen VS dit, dus of daarom zo, dan is het een whataboutism.
het is een whataboutism want het doet niets voor of tegen het argument

de VS is ook al een tijdje klaar met invloedssferen, dat Trump dat nu terug denkt te moeten brengen wil niet zeggen dat hij gelijk heeft of daar heel veel succes in gaat hebben
pi_219466404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Het interessante is ook dat niemand aanvankelijk een stuiver gaf voor de kansen van Trump tijdens de voorverkiezingen in 2016. Zijn kandidatuur werd kansloos geacht. Een blaaskaak zonder enige politieke ervaring. Pas toen hij - geheel tegen de verwachtingen in - in staat bleek om daadwerkelijk staten te winnen, kantelde het razendsnel en liep iedereen ineens als een soort discipelen achter hem aan.
Grootste fout die ze gemaakt hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 11 december 2025 @ 18:17:09 #33
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466405
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
sure maar de kans dat we onszelf nog eens afhankelijk maken van Russische energie is nihil en dat was het argument
Echt helemaal afhankelijk zijn we nooit geweest, dat merken we nu ook. De kosten zijn omhoog gegaan, maar we leven nog.

De toekomst van energie is hybride natuurlijk. Olie, uranium, zonnepanelen. Overigens zal het er in de toekomst ook om gaan uit welke gebieden van de wereld wij onze grondstoffen kunnen en willen ontginnen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219466412
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijand ;)
Heerlijk hoe Poetin een pain in the ass is voor de EU _O_
Ik snap dat het soms twijfelen is voor de moderatie of iets trollen is, maar soms ligt het er lagen dik bovenop!
  donderdag 11 december 2025 @ 18:19:58 #35
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466424
quote:

[..]

Dit, hoeveel films, series, games en boeken zijn niet gebaseerd op dit langslepend verschil in ideologie.

Leek het beter te gaan toen de Sovjet Unie viel. Jazeker, onder Jeltsin ging het ook best oke en de goede kant op.

Onder Putin leek het goed te gaan (ondanks dat we als westen wel een waarschuwing of twee hebben genegeerd). Maar inmiddels laat Putin zijn ware aard al een tijdje zien..

In het War Museum in Bastogne staan wat quotes van WOII veteranen. Die pas bij het einde van de Koude Oorlog rust vonden. Want ze waren als de dood dat hun kleinkinderen naar Europa mochten om te vechten tegen de barbaarse Russen. Want ze hebben met eigen ogen kunnen aanschouwen dat die Russen nog zieker waren dan de hardste SS soldaten.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 11 december 2025 @ 18:20:54 #36
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219466433
quote:
7s.gif [b]Op donderdag 11 december 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:

Hoogstpersoonlijk zou ik willen zeggen: Rusland (Poetin) houd s.v.p. uw manschappen tenminste 'n beetje in toom en probeer oorlogsmisdaden tot een minimum te beperken!
|:( 8)7
Je leest het op het fokforum
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 11 december 2025 @ 18:22:10 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466443
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Beetje respect voor Scjvb. Een van de weinigen hier die consequent voor vrede pleit. En bovendien is de user een goed Katholiek!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219466445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Social media.....iedereen kan daar nalezen waar de wappies het over hebben, en ze precies nalullen voor financieel en politiek gewin. FOX news, Kirk, Alex Jones, Musk, MAGA en de republikeinen......

Mooie dag voor XR.

twitter
  donderdag 11 december 2025 @ 18:22:46 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466446
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik snap dat het soms twijfelen is voor de moderatie of iets trollen is, maar soms ligt het er lagen dik bovenop!
Er rust een copyright op mijn ideologie, posts, content en denkwijze ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:23:10 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466449
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Echt helemaal afhankelijk zijn we nooit geweest, dat merken we nu ook. De kosten zijn omhoog gegaan, maar we leven nog.

De toekomst van energie is hybride natuurlijk. Olie, uranium, zonnepanelen. Overigens zal het er in de toekomst ook om gaan uit welke gebieden van de wereld wij onze grondstoffen kunnen en willen ontginnen.
helemaal niet kan ook niet want we produceren zelf ook energie

we waren gewoon te afhankelijk en daardoor te chantabel door een schurkachtig regime, ik zie ons niet heel snel terug gaan tbh, zeker niet binnen die 7 jaar die je uit de lucht hebt gegrepen
  donderdag 11 december 2025 @ 18:25:25 #41
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466460
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
Of de ontwikkelingen op gebied van groene stroom en daar reken ik kernenergie ook even bij, moeten ineens weer grote stappen maken.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:27:49 #42
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219466474
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beetje respect voor Scjvb. Een van de weinigen hier die consequent voor vrede pleit. En bovendien is de user een goed Katholiek!
Hij was een beetje ondeugend
  donderdag 11 december 2025 @ 18:28:02 #43
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466475
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Het begint wel extreem (lachwekkende) vormen aan te nemen zeg...
  donderdag 11 december 2025 @ 18:29:03 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466479
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:27 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Hij was een beetje ondeugend
Poetin of Scjvb?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 december 2025 @ 18:29:11 #45
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219466481
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
  donderdag 11 december 2025 @ 18:31:48 #46
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466497
Defensie is overigens flink aan het testen/oefenen met drones. Wat gezien dit conflict me zeer wenselijk lijkt.

@AchJa heb jij daar toevallig iets meer info over?.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:31:53 #47
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219466498
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:28 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het begint wel extreem (lachwekkende) vormen aan te nemen zeg...
Pijnlijk gênant. Met plaatsvervangende schaamte.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:34:03 #48
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466506
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:31 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Pijnlijk gênant. Met plaatsvervangende schaamte.
Het maakt het wel makkelijker om er minder heftig op te reageren. Dit is zo extreem doorzichtig
  donderdag 11 december 2025 @ 18:34:05 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219466507
Ja haal vooral mijn post weg maar niet die andere bagger in dit topic.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:38:12 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219466534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
Ja haal vooral mijn post weg maar niet die andere bagger in dit topic.
Zouden we hier op truth sociale zitten zonder dat we het doorhebben? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')