Mss heeft @Danny een tripje naar de USA in de planning. Dan moet je wel laten zien dat je iets tegen fake news over o.a. Trump doet.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zouden we hier op truth sociale zitten zonder dat we het doorhebben?
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:34 schreef Momo het volgende:
Ja haal vooral mijn post weg maar niet die andere bagger in dit topic.
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen die het ancien regime zat is ziet in Rusland een vijand van de vijand![]()
Heerlijk hoe Poetin een pain in the ass is voor de EU
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaanquote:Op donderdag 11 december 2025 18:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mss heeft @:Danny een tripje naar de USA in de planning. Dan moet je wel laten zien dat je iets tegen fake news over o.a. Trump doet.
geintje moet kunnen hoop ik.
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok check, wel schijtlollige acts over oorlogsmisdaden, niet zeggen wat je daarvan vind.
quote:
Straatcommandoquote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent. Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Dat heb ik gedaan en dan gaat ie Danny rechtstreeks mailen, met alle respect naar Danny toe, die heeft geen flauw idee wat er speelt en dat zeker niet op basis van notes.
Ik heb gewoon een kut hoor geen piemel. Maar gooi gewoon een vergelijking weg terwijl er allerlei trollen gewoon hun gang kunnen gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaan
kun je het alsnog proberen, want misschien zien we het niet en beat the system enzo maar als het dan weggaat moet je niet verongelijkt gaan zitten doen hoor
kleuterschool
Hear hearquote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent. Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Dat heb ik gedaan en dan gaat ie Danny rechtstreeks mailen, met alle respect naar Danny toe, die heeft geen flauw idee wat er speelt en dat zeker niet op basis van notes.
quote:
Dus je doet het toch.quote:Weet je wat is..je bent een anoniem internettrolletje dat hier van geniet. Ik moet hier eigenlijk ook niet op in gaan, maar toch.
Ik gooi geen landen of volkeren voor de bus. Heb vaak gezegd dat wat mij betreft deze oorlog liever vandaag dan morgen stopt. Ik vind het alleen prima dat de hypocrisie en zwakte van de EU hierdoor wordt blootgelegd.quote:Dat je zo van achter een toetsenbordje hele landen en volkeren voor de bus gooit voor engagement en omdat je een hekel hebt aan de EU zegt heel veel over wat voor soort mens jij bent.
Want je gaat slaan ofzo? Of spugen?quote:Ik hoop in ieder geval dat wij elkaar nooit in levende lijve ontmoeten. Vieze wezel.
Klopt. Omdat je bant op basis van jouw mening. En niet op basis van wat wel of niet wordt toegestaan. Klein verschil, grote impact.quote:Oh en voor de mensen die zich afvragen "beste straat, waarom ban je hem dan niet?:
Respect dat je hier nog geduld voor kan op brengen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het forum en haar users een zeer warm hart toedraagquote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Respect dat je hier nog geduld voor kan op brengen.
Ik was niet van plan om je uit te vragen dus dat lijkt me allemaal niet relevantquote:Op donderdag 11 december 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kut hoor geen piemel. Maar gooi gewoon een vergelijking weg terwijl er allerlei trollen gewoon hun gang kunnen gaan.
Heel knap dat je dat nog kan.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het forum en haar users een zeer warm hart toedraag
Geen last, wel veel straaljagergeluidsgenotquote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe gaat het verder met jullie boys en girls? Nog last gehad van de F35's?
Ik geniet er elke keer weer van als ik ze zie en hoor.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
Met een Php die zichzelf beschaafd noemt.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heel knap dat je dat nog kan.
Met een Php die zichzelf beschaafd noemt.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heel knap dat je dat nog kan.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geniet er elke keer weer van als ik ze zie en hoor.
Meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt is een F22 die full chat en unrestricted opsteeg. En dat van erg dichtbij, je weet oprecht niet wat je meemaakt/ziet/voelt.
Dat ze zo praktisch boven m'n huis vliegen in het donker vind ik niet zoveel aan. Ook weer niet vervelend ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen last, wel veel straaljagergeluidsgenot
Tbh geen idee waar het allemaal over ging. Maar over het algemeen zie ik posts die blijven staan die ik persoonlijk niet op mijn forum zou willen hebben. Vandaar het zwakke geintjequote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ging het niet over, was gewoon weer de zoveelste bullshit wo2 vergelijking en daar is nu de laatste tijd zoveel over gezegd, hij wist toen hij op verstuurde drukte dat het weg zou gaan
kun je het alsnog proberen, want misschien zien we het niet en beat the system enzo maar als het dan weggaat moet je niet verongelijkt gaan zitten doen hoor
kleuterschool
Bij compleet geschifte klootzakken als jij kan het gebeuren dat je jezelf eens laat gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat als iemand zich hier onbeschaafd uitliet dat dat straatcommando zelf was.
Mag mij altijd dm'en voor excuses of voor een goed gesprek.
Mijn hemel wat kan iemand in de stress schieten van wat een ander op het internet zegt en vindt.
Het gaat al jaren helemaal nergens overquote:Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tbh geen idee waar het allemaal over ging.
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat als iemand zich hier onbeschaafd uitliet dat dat straatcommando zelf was.
Mag mij altijd dm'en voor excuses of voor een goed gesprek.
Mijn hemel wat kan iemand in de stress schieten van wat een ander op het internet zegt en vindt.
Niet veel tijd voor Fok! Maar per 1 Jan of eigenlijk nu al switch ik weer terug van data/software engineer naar een DevOps engineer. Had data van a naar b naar c brengen wel een beetje gezien na 2 jaar. En infra/applicatie en proces beheer ligt me toch iets teveel aan het hart.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:58 schreef Parafernalia het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |