Vertel! Vertel!quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Geinig. Ik heb diverse users zien beweren dat je je, laten we zeggen, niet zo fatsoenlijk hebt gedragen tijdens een meet.
Dat hardnekkige misverstand heb ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Geinig. Ik heb diverse users zien beweren dat je je, laten we zeggen, niet zo fatsoenlijk hebt gedragen tijdens een meet.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hardnekkige misverstand heb ik ook gelezen ja.
De arme jongen!quote:Op donderdag 11 december 2025 20:15 schreef sp3c het volgende:
Pesten mag nu eenmaal niet dus daar heeftie wel gelijk an
Dat nietquote:
geef jij maar eens het goede voorbeeld!quote:Op donderdag 11 december 2025 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dit klas 2 VMBO zwakstroom gedram nou eens klaar??!
Mijn dochters klas kreeg van een boze leraar te horen dat ze zo vervelend en luidruchtig waren vandaag dat ze wel leken op scorum van het vakonderwijs.
Als leider kun je je iets meer veroorloven.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
geef jij maar eens het goede voorbeeld!
Ga jij nou maar bier inslaan omdat zelensky niet per 31-12 weg is.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als leider kun je je iets meer veroorloven.
Het is nog geen 31-12 hè?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bier inslaan omdat zelensky niet per 31-12 weg is.
Nee, maar je moet wel op tijd zijn natuurlijk.quote:
Als je ná de 31e gaat heb je vaak afgeprijsde artikelen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel op tijd zijn natuurlijk.
Ik denk met je mee, want die dagen voor oud en nieuw zijn altijd zo druk in de super.
Beter dat je er op tijd bij bent.
En terecht. Voor je het weet staan mensen in de lift te pissen, net als in rus.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:26 schreef sp3c het volgende:
Mag alleen niet meer dan 25% dankzij #oprutte
Zeker naast Schrödingers trap?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:34 schreef Parafernalia het volgende:
De lokale bieb hier heeft een lift van het merk Schindler
En ik zat daar maar m'n mond te houden en te rekenenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker naast Schrödingers trap?
Als we ze daadwerkelijk omsingelen of platbombarderen denken ze daar misschien anders over.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Denk ook dat dit best meevalt, maar rus denkt er helaas anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |