abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2025 @ 18:28:07 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219458967
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's nog best een mooi land trouwens.

Grappig is ook dat een land als Afghanistan tegenwoordig harder haar best doet om toeristen het land te laten bezoeken dan de VS. :D
Heb een paar jaar gewoond/gestudeerd/gewerkt in New York.
Maar ik heb het voorlopig wel gezien daaro.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 10 december 2025 @ 18:29:48 #102
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  woensdag 10 december 2025 @ 18:30:41 #103
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219458986
quote:
Laat ze eerst maar wat doen aan die moslimcijfers.
pi_219458987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:36 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Wat denk je, dat doet Danny wel voor ons _O- _O-
Zelfs Palantir komt niet door de Fok zoekfunctie heen :+
pi_219459000
quote:
Man man man :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219459009
Eerlijk is eerlijk, ongeacht wat je van het woke gehalte van een lettertype vindt, maar Times new Roman staat op officiële documenten veel chiquer dan Calibri. :Y
De enige echte.
  woensdag 10 december 2025 @ 18:38:13 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219459024
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Rnie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ongeacht wat je van het woke gehalte van een lettertype vindt, maar Times new Roman staat op officiële documenten veel chiquer dan Calibri. :Y
Het kabinet van de randzaken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 10 december 2025 @ 18:39:08 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219459033
Fraktur lijkt mij een aanrader.

pi_219459037
quote:
Helaas gaat het ook om mailopmaak waarbij times slechter op een scherm leesbaar is in vergelijking met calibri zoals we in het stukje als voorbeeld onderaan kunnen zien.
pi_219459348
quote:
Ik had comic sans wel geschikt gevonden voor de de nieuwe Amerikaanse veiligheidsstrategie.
pi_219459704
Trump is een fucking debiel

Controleer dat maar US of A, ik hoef toch niet in je kutland te zijn ^p^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219459899
Een lettertype kan trouwens nu ook al te woke zijn :')

https://nos.nl/artikel/25(...)-nederlander-te-woke

:') :') _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 10 december 2025 @ 20:33:22 #113
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219460637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:32 schreef TLC het volgende:
Trump is een fucking debiel

Controleer dat maar US of A, ik hoef toch niet in je kutland te zijn ^p^
Do not, I repeat, do NOT let me in!

twitter
pi_219461340
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Do not, I repeat, do NOT let me in!

[ x ]
Ik heb eens opgezocht waarom Vance dit karakter aangemeten kreeg. En hoewel ik het enigszins snap, mis ik nog steeds de clue.

Als de Amerikanen het maar grappig vinden.
  woensdag 10 december 2025 @ 22:22:42 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219461683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik heb eens opgezocht waarom Vance dit karakter aangemeten kreeg. En hoewel ik het enigszins snap, mis ik nog steeds de clue.

Als de Amerikanen het maar grappig vinden.
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelensky :P
Toen is hij een tijdje het mikpunt van spot geworden door al die memes "pweez say tenk joe" :')

https://www.thedailybeast(...)t-he-thinks-of-them/

Het bleek dat het hem nog steeds dwars zat want hij had er maanden later een Halloween dingetje van gemaakt toen iedereen alweer duizenden memes verder was :)

Maar goed...ik vind het ook nog steeds grappig..vooral de Bob Ross :P

twitter
pi_219461778
…”the largest oil tanker you have ever seen …” voor de kust van Venezuela in beslag genomen. Door de U.S.
pi_219461787
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219461803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik weet dat jij het graag andersom had gezien, dat de overheid ruim parasiteert op de mensen die werkgelegenheid verschaffen. Uiteraard gemotiveerd door afgunst en een ingebeeld verheven moraal dat je meent te weten dat de macht beter weet hoe je met geld moet omgaan dan de mensen die het notabene zelf verdienen.
We hadden het over oplichters, waarbij jij verwees naar Somali's die dat zouden doen.

Toen een user vervolgens stelde dat Trump en andere miljardairs eveneens oplichters zijn, mompelde jij iets over werkgelegenheid verschaffen.

Daarom nogmaals mijn vraag, iets anders verwoord: oplichting is in jouw ogen geen probleem als de oplichter werkgelegenheid verschaft?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 december 2025 @ 22:43:29 #119
862 Arcee
Look closer
pi_219461804
quote:
Wat een stumper is het.

Denken dat iets waar is als je het maar hard genoeg schreeuwt.

Een grote schijnwereld is dat presidentschap van 'm.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219461820
En wat vinden Trump-adepten @Chivaz en @Lyrebird eigenlijk hiervan?

quote:
U.S. Plans to Scrutinize Foreign Tourists’ Social Media History

Even visitors from countries like Britain and France, whose citizens don’t need visas, would be required to share five years’ worth of social media
Dit vinden ze zelfs in Peking een tikkeltje too much.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 10-12-2025 22:56:15 ]
pi_219461839
twitter

Klinkt niet erg gezond dit.
pi_219461859
quote:
Delulu.
  woensdag 10 december 2025 @ 22:53:04 #123
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219461864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Arcee het volgende:

[..]
Wat een stumper is het.

Denken dat iets waar is als je het maar hard genoeg schreeuwt.

Een grote schijnwereld is dat presidentschap van 'm.
Nog steeds dat doorzaniken over die simpele tests. Give it a rest don.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219461896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelensky :P
Toen is hij een tijdje het mikpunt van spot geworden door al die memes "pweez say tenk joe" :')

https://www.thedailybeast(...)t-he-thinks-of-them/

Het bleek dat het hem nog steeds dwars zat want hij had er maanden later een Halloween dingetje van gemaakt toen iedereen alweer duizenden memes verder was :)

Maar goed...ik vind het ook nog steeds grappig..vooral de Bob Ross :P

[ x ]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?

Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.

Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
  woensdag 10 december 2025 @ 23:05:48 #125
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219461930
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?

Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.

Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matig :)
pi_219461952
Stel je voor dat Biden dit zou zeggen over Fox News ....

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7nybeqvj22y

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2025 02:50:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219461982
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:05 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matig :)
Alleen de bank-grap komt blijkbaar uit het boek en / of de film.

Het typetje ontstond in 2024
Bekijk deze YouTube-video

En de 'remember to say thank you' idd van zijn Zelensky moment.
pi_219462051
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Klinkt niet erg gezond dit.
Toch wel... Ze is er bewust van dat in een samenleving gedomineerd door blanke mensen de niet zo blanke mensen anders worden bekeken. Anders behandeld. Dat is een Amerikaanse traditie
pi_219462052
De jacht op Somaliërs is begonnen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7nsm34rds2o

U.S. citizen offered to show I.D. but was arrested by immigration officers in Cedar-Riverside

A Somali man from Minneapolis says officers refused to view his I.D. and drove him to immigration court and ICE offices before releasing him.
pi_219462073
quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219462160
Exclusive: US threatens new ICC sanctions unless court pledges not to prosecute Trump

quote:
President Donald Trump's administration wants the International Criminal Court to amend its founding document to ensure it does not investigate the Republican president and his top officials, a Trump administration official said, threatening new U.S. sanctions on the court if it did not.

If the court does not act on this U.S. demand and two others - dropping investigations of Israeli leaders over the Gaza war and formally ending an earlier probe of U.S. troops over their actions in Afghanistan - Washington may penalize more ICC officials and could sanction the court itself, the official said.
pi_219462167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
En wat vinden Trump-adepten @:Chivaz en @:Lyrebird eigenlijk hiervan?
[..]
Dit vinden ze zelfs in Peking een tikkeltje too much.
Dat vind ik ook. Ik ben alles behalve een Trump adept BTW.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219462180
pi_219462261
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
…”the largest oil tanker you have ever seen …” voor de kust van Venezuela in beslag genomen. Door de U.S.
Er is geen oorlogsverklaring, dit is duidelijk geen drugstransport… lijkt me diefstal. En maakt ook wel duidelijk dat de olie Trumps doel is.
pi_219462392
PS Venezuela exporteert olie, ik neem aan dat de olie in die tanker verkocht was of dat er een contract was over de levering aan een land.
Van wie heeft Trump die olie eigenlijk gestolen? Waar was die tanker naar op weg?

Plus: de Amerikanen kunnen zo’n tanker onbeschadigd overmeesteren, maar kleine open bootjes niet?

https://tradingeconomics.com/venezuela/exports-by-country
  donderdag 11 december 2025 @ 07:04:07 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219462406
Blijkbaar was het een schip van de Russische schaduwvloot. Zelfs een kapotte klok ...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219462418
quote:
Robert Moog died for our synths
  donderdag 11 december 2025 @ 07:17:29 #138
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_219462423
Trump presenteert de Trump Gold Card: verblijfsvergunning voor 1 miljoen dollar: https://www.rtl.nl/nieuws(...)jfsvergunning-voor-1
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_219462862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:17 schreef jcdragon het volgende:
Trump presenteert de Trump Gold Card: verblijfsvergunning voor 1 miljoen dollar: https://www.rtl.nl/nieuws(...)jfsvergunning-voor-1
….en zijn foto / mugshot op de toegangspas van de wild parks…
https://edition.cnn.com/2(...)parks-passes-lawsuit

o|O wat een zielepoot. D.w.z. iemand heeft dat bedacht om de man te paaien. Om welke reden dan?
pi_219463017
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 01:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.

Maar goed, veel succes als je een toeristische ondernemer bent in de VS. Vermoed dat steeds minder buitenlanders trek hebben in een reisje naar de VS.

Ik was van plan om dit of volgend jaar een rondreis te maken (New York-Washington DC-Philly en daarna naar de westkust). Maar die trip is voor onbepaalde tijd uitgesteld - en ik zal niet de enige zijn die er zo over denkt.
pi_219463071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.
Dat is wat anders. Trump is geen presidentsmateriaal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219463123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dit gaat verder dan Trump. We hebben het hier over beleidskeuzes, die worden uitgevoerd door een Republikeinse regering.
  donderdag 11 december 2025 @ 10:00:53 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219463135
quote:

[..]
Het gaat niet om het poppetje, maar om het gedachtengoed.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219463163
quote:
U.S. Moves to Drop Charges in International Soccer Corruption Case

Hernán López, a former Fox executive, and an Argentine sports marketing company were convicted in 2023 of bribing officials to secure soccer broadcast rights.
pi_219463166
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_219463172
Qatar zal wel balen dat ze Trump een duur vliegtuig cadeau hebben gedaan, een verguld stukje ijzer was al genoeg geweest. _O-
pi_219463206
quote:
Tourists to US would have to reveal five years of social media activity under new Trump plan
Plan would apply to countries not currently required to get visas to the US, including Britain and France
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other

Een nieuwe fase in de dictatuurwording die Trump wil

Is FOK! social media ?
Als wel, oei...... dan ben ik een vijand van Amerika, volgens trumpisme

Nog meer.... aantasting van free speech Dit gaat over wikipedia
quote:
. Eerder dit jaar stuurde de door president Donald Trump aangestelde hoofdaanklager van de Verenigde Staten een brief naar de Amerikaanse moederstichting van de encyclopedie, waarin hij dreigde hun non-profitstatus af te nemen wegens het ‘verspreiden van propaganda’.
https://www.volkskrant.nl(...)tuuroorlog~b8bc3a17/

Hoezo first amendment ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bluesdude op 11-12-2025 10:25:05 ]
  donderdag 11 december 2025 @ 10:22:17 #148
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219463244
quote:

[..]
Dus het gedachtegoed, het inperken van persvrijheid, het vernietigen van bondgenootschappen, het creëren van nieuwe vijandbeelden, het inperken van privacy, het ontkennen van klimaatverandering en milieuvervuiling, het versterken van de positie van dictatoriale leiders, het vergroten van de kloof tussen arm en rijk, het toewerken naar een wereld van minder vrijheid, meer onderdrukking, minder democratie, en immense armoede voor de overgrote onderdrukte massa spreekt jou wel aan?

Tja dat kan. Dat is ook een mening.
pi_219463245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other

Een nieuwe fase in de dictatuurwording die Trump wil

Is FOK! social media ?
Als wel, oei...... dan ben ik een vijand van Amerika, volgens trumpisme
Het gaat steeds een stapje verder.
Geef het nog een paar jaar en Palentir heeft zoveel gegevens aan elkaar weten te koppelen dat je op je werk geen microsoftprogramma's meer kan gebruiken omdat je ooit wat negatiefs over Trump&co. hebt gezegd op Fok.
  donderdag 11 december 2025 @ 10:25:08 #150
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219463258
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het gaat steeds een stapje verder.
Geef het nog een paar jaar en Palentir heeft zoveel gegevens aan elkaar weten te koppelen dat je op je werk geen microsoftprogramma's meer kan gebruiken omdat je ooit wat negatiefs over Trump&co. hebt gezegd op Fok.
Dan zijn je bankrekeningen allang geblokkeerd, heb je sowieso geen problemen meer met cloud en dergelijke
pi_219463299
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dus het gedachtegoed, het inperken van persvrijheid, het vernietigen van bondgenootschappen, het creëren van nieuwe vijandbeelden, het inperken van privacy, het ontkennen van klimaatverandering en milieuvervuiling, het versterken van de positie van dictatoriale leiders, het vergroten van de kloof tussen arm en rijk, het toewerken naar een wereld van minder vrijheid, meer onderdrukking, minder democratie, en immense armoede voor de overgrote onderdrukte massa spreekt jou wel aan?

Jamaar mensen met een kleurtje.
pi_219463400
Jesse Klaver vertelde laatst het verhaal dat hij met zijn opa naar Amerika ging, kort na de aanval op de twintowers in september 2011.
Zijn opa gaf hem in het vliegtuig zijn ketting met katholiek kruisje. Dit om te voorkomen dat er moeilijkheden zou zijn bij de douane.... Niet helemaal blanke Jesse zou aangezien kunnen worden voor mogelijke terrorist.

F*U... land of the free
  donderdag 11 december 2025 @ 10:49:21 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219463436
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 01:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Meer Janmaat en Miller?
  donderdag 11 december 2025 @ 10:52:59 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219463484
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Yes, alles mag bij zulke mensen, als die mensen die er anders uitzien maar zo hardhandig mogelijk worden gestuurd naar Afrika. Letterlijk ook. Ook de migranten in Nederland moeten het liefst naar Afrika las ik gisteren.

Maar niet benoemen hoor, dat gaat te ver.
pi_219463485

https://bsky.app/profile/locuta.bsky.social/post/3m7p7ikfbss2g
Is dit rijke mensen afpersen of is dit rijke mensen privileges geven ?
Of beiden ?
  donderdag 11 december 2025 @ 12:24:23 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219464156
Agency Information Collection Activities; Revision; Arrival and Departure Record (Form I-94) and Electronic System for Travel Authorization (ESTA)

Dit is wat er nu onder andere in staat:

quote:
High Value Data Elements:

To comply with the January 2025 E.O. (14161), and the April 4, 2025, Memorandum Updating All Forms to Collect Baseline Biographic Data, CBP will add several “high value data fields” to the ESTA application, when feasible. This is in addition to the information already collected in the ESTA application.

The high value data fields include:

a. Telephone numbers used in the last five years;

b. Email addresses used in the last ten years;

c. IP addresses and metadata from electronically submitted photos;

d. Family member names (parents, spouse, siblings, children);

e. Family number telephone numbers used in the last five years;

f. Family member dates of birth;

g. Family member places of birth;

h. Family member residencies;

i. Biometrics—face, fingerprint, DNA, and iris;

j. Business telephone numbers used in the last five years;

k. Business email addresses used in the last ten years.
Koekkoek
  donderdag 11 december 2025 @ 12:27:53 #157
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219464181
Hoe willen ze dat je c. IP addresses and metadata from electronically submitted photos gaat aanleveren :?
pi_219464231
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Hoe willen ze dat je c. IP addresses and metadata from electronically submitted photos gaat aanleveren :?
Kijk, jij komt de VS al niet meer in dus.
pi_219464246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Bluesdude het volgende:
Jesse Klaver vertelde laatst het verhaal dat hij met zijn opa naar Amerika ging, kort na de aanval op de twintowers in september 2011.
Zijn opa gaf hem in het vliegtuig zijn ketting met katholiek kruisje. Dit om te voorkomen dat er moeilijkheden zou zijn bij de douane.... Niet helemaal blanke Jesse zou aangezien kunnen worden voor mogelijke terrorist.

F*U... land of the free
Good story bro.
pi_219464252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meer Janmaat en Miller?
Minder Vis1980.
  donderdag 11 december 2025 @ 12:41:28 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219464288
quote:
Willen ze ook weten over wie en hun moeders ik de afgelopen 23 jaar allemaal gedroomd heb of mag ik dat wel voor mezelf houden?
Huilen dan.
pi_219464341
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:27 schreef Gunner het volgende:
Er wordt in het artikel genoemd dat er "vooralsnog" praktisch niet veel veranderd.

Maar je krijgt met "postgeschiedenis van familie en vrienden" en meer vaagheden zo wel het idee dat als Maga het nog lang uitzingt, dat dit vooral een grote toerisme- en immigratiestop beoogd vanuit Europa.

Het moet uiteindelijk het effect bereiken dat niemand er meer aan kan voldoen en zo verstrikt raakt in vaagheden dat men voor die Trumpcard gaat oid.
pi_219464344
quote:
Heeft iemand nog trek in een gezellig reisje naar de VS?
  donderdag 11 december 2025 @ 12:52:40 #164
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219464349
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Willen ze ook weten over wie en hun moeders ik de afgelopen 23 jaar allemaal gedroomd heb of mag ik dat wel voor mezelf houden?
l. All your notes of the fuck forum.
  donderdag 11 december 2025 @ 12:57:05 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219464366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef Momo het volgende:

[..]
l. All your notes of the fuck forum.
Dan kom ik die bananenrepubliek sowieso niet in :') .

Niet dat ik dat van plan was zolang die criminele familie daar het Witte Huis bezet. Dit jaar twee werkbezoeken aan dat land afgezegd. Mij niet gezien :W .
Huilen dan.
  donderdag 11 december 2025 @ 13:08:41 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219464441
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:37 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Minder Vis1980.
Omdat ik vragen stel? ;)
  donderdag 11 december 2025 @ 13:10:47 #167
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219464449
Ik moet nog zien hoe heet die soep gegeten wordt.
pi_219464456
quote:
Nogal totalitair . De Stasi zou jaloers zijn.
Als Rutte gaat slijmen bij Trump thuis dan moet hij dit ook doen ?
  donderdag 11 december 2025 @ 13:15:12 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219464466

Voor wat het waard is.
pi_219464893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Bluesdude het volgende:

F*U... land of the free
Lmao!!!
Sloeg Klaver ook een kruis toen hij langs de beveiliging heen moest?
pi_219464899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:41 schreef Lyrebird het volgende:
Onzin. In de VS wordt een gigantische hoeveelheid geld door miljardairs in de samenleving gestopt (want dat kunnen ze van de belasting aftrekken). Sowieso zijn Amerikanen erg vrijgevig. Vaak zijn gebouwen op een universiteit dmv filantropie gebouwd. Universiteiten zoals Harvard en MIT moeten het van hun endowment hebben, iets dat je nergens anders ter wereld zo ziet. Toen ik daar onderzoek deed, werd een deel van het onderzoek door een familie betaald.
Klopt. Maar dit zorgt ook weer voor een grote afhankelijkheid. Die familie heeft je in principe in hun zak.
pi_219464922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:44 schreef Lyrebird het volgende:
Deze Indianenverhalen kreeg ik in juni ook te horen voordat ik naar de VS ging. Dat ze door m’n social media heen zouden gaan. Telefoon af zouden pakken.

Het zal best, maar er stond dit keer geen lange rij en ik ben nog nooit zo snel door de Amerikaanse Immigratie heen gegaan.
Het blijft gewoon bij hetzelfde. Ze kunnen zoiets natuurlijk niet handhaven. Dus wordt je eruit gepikt, krijg je het nu extra lastig. Dat is alles. Kans is groter dat je er sowieso niet uit wordt gepikt.
  donderdag 11 december 2025 @ 14:30:18 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219464976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het blijft gewoon bij hetzelfde. Ze kunnen zoiets natuurlijk niet handhaven. Dus wordt je eruit gepikt, krijg je het nu extra lastig. Dat is alles. Kans is groter dat je er sowieso niet uit wordt gepikt.
Dus blijft het niet hetzelfde en het blijft zeer, zeer ongewenst. Dat je niet allemaal wordt gecontroleerd, neemt helemaal niets af aan het feit dat kritiek op de grote leider je onterecht in de problemen kan brengen. En dat dan ook zogenaamd door de partij die vvmu zegt als heilig te zien.
pi_219465055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt. Maar dit zorgt ook weer voor een grote afhankelijkheid. Die familie heeft je in principe in hun zak.
Dat valt wel mee. Onderzoek wordt uit meerdere potjes betaald.
pi_219465258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Opvallend is dat de eisen die ze nu opgeschreven hebben, verdere achtergrond onderzoek zeggen te gaan doen dan de nederlandse staat doet voor een veiligheidsonderzoek A of B.

A-niveau (meest diepgaand)
• Beoordelingsperiode: De afgelopen 10 jaar worden onderzocht.
• Onderzoek naar partner en directe familieleden: Naast jouw gegevens worden ook je partner en directe familieleden gescreend.
• Aanvullende informatie: Als je langer dan zes maanden in het buitenland hebt gewoond, moet je extra bewijsstukken aanleveren.

B-niveau
• Beoordelingsperiode: De afgelopen 8 jaar worden onderzocht.
• Onderzoek naar partner: Alleen jouw partner wordt onderzocht, directe familieleden niet.
• Aanvullende informatie: Bij langer dan zes maanden verblijf in het buitenland moet je aanvullende gegevens verstrekken.

Ze moeten het helemaal zelf weten natuurlijk en dit soort maatregelen hebben geen enkele nut en zullen inderdaad alleen steekproef gewijs plaatst kunnen vinden. aangezien zo'n onderzoek minstens een aantal dagen gaan duren, Voorbeeld: Nederland al een miljoen toeristen paar jaar krijgt (uit niet eu landen). hoeveel tijd en energie dit zal gaan kosten om gedegen te doen.

Want alleen op iemands frontpage kijken, zegt natuurlijk niks, je moet ook zien welke reacties mensen hebben geplaatst etc.... Je moet de taal goed beheersen om dreigende nuances te vinden.

Grote kans dat een volgende regering deze maatregelen direct weer overboord gooit.
pi_219465447
In RTL-night hoorde ik Humberto Tan en Lala Gul zeggen dat zij voorlopig niet naar Amerika gaan.
Er is een kans dat ze problemen krijgen met douane of ICE-razzia..
  donderdag 11 december 2025 @ 16:07:55 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219465563
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Opvallend is dat de eisen die ze nu opgeschreven hebben, verdere achtergrond onderzoek zeggen te gaan doen dan de nederlandse staat doet voor een veiligheidsonderzoek A of B.

A-niveau (meest diepgaand)
• Beoordelingsperiode: De afgelopen 10 jaar worden onderzocht.
• Onderzoek naar partner en directe familieleden: Naast jouw gegevens worden ook je partner en directe familieleden gescreend.
• Aanvullende informatie: Als je langer dan zes maanden in het buitenland hebt gewoond, moet je extra bewijsstukken aanleveren.

B-niveau
• Beoordelingsperiode: De afgelopen 8 jaar worden onderzocht.
• Onderzoek naar partner: Alleen jouw partner wordt onderzocht, directe familieleden niet.
• Aanvullende informatie: Bij langer dan zes maanden verblijf in het buitenland moet je aanvullende gegevens verstrekken.

Ze moeten het helemaal zelf weten natuurlijk en dit soort maatregelen hebben geen enkele nut en zullen inderdaad alleen steekproef gewijs plaatst kunnen vinden. aangezien zo'n onderzoek minstens een aantal dagen gaan duren, Voorbeeld: Nederland al een miljoen toeristen paar jaar krijgt (uit niet eu landen). hoeveel tijd en energie dit zal gaan kosten om gedegen te doen.

Want alleen op iemands frontpage kijken, zegt natuurlijk niks, je moet ook zien welke reacties mensen hebben geplaatst etc.... Je moet de taal goed beheersen om dreigende nuances te vinden.

Grote kans dat een volgende regering deze maatregelen direct weer overboord gooit.
En je krijgt op Schiphol al allerlei formulieren en vragen als je naar de VS gaat. Daar mag je een aantal onderdelen al invullen (waarvan mensen nu beweren 'dat er niets anders is') en je daar al dus je telefoonnummers en familieleden moet gaan aandragen. Dan gaat AI vast even tijdens de vlucht aan de haal met die gegevens, dat is een kleine stap.

Denk er maar over na. Alle AI-makers zitten ineens in het bootje van Trump. Die hebben er alle belang bij dat hun AI door de Amerikaanse overheid of leger wordt gebruikt, want daardoor hebben alle investeringen en al deze kontlikmoeite nut gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vis1980 op 11-12-2025 16:19:54 ]
  donderdag 11 december 2025 @ 17:24:02 #178
66444 Lord_Vetinari
pi_219465921
Als de FIFA vredesprijzen gaat uitdelen kan het Nobelcomité een WK organiseren…

donderdag 11 december 2025 @ 17:28:22 #179
66444 Lord_Vetinari
pi_219465938
  donderdag 11 december 2025 @ 17:52:11 #180
66444 Lord_Vetinari
pi_219466137
pi_219466303
quote:
Zetten ze eindelijk een goed bevolkingsregister op, doen ze het voor buitenlanders....

[ Bericht 1% gewijzigd door ITs_relative op 11-12-2025 18:31:45 ]
pi_219466504
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m7lv2ggcsb2z

quote:
Dec 9 (Reuters) - About 200,000 people have fled their homes in eastern Congo in recent days, the United Nations said, as Rwanda-backed rebels march on a strategic town just days after Donald Trump hosted the Rwandan and Congolese leaders to proclaim peace.

In a statement released late on Monday, the U.N. said at least 74 people had been killed, mostly civilians, and 83 admitted to hospital with wounds from escalating clashes in the area in recent days.

Reuters
  donderdag 11 december 2025 @ 18:35:13 #183
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219466515
Hoe verzint deze kerel deze onzin eigenlijk..
  donderdag 11 december 2025 @ 18:47:33 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219466597
quote:
Een oorlogsverklaring verpakt in gezwets over vrede.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:48:12 #185
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219466603
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:35 schreef Gunner het volgende:
Wie houdt hem tegen?
  donderdag 11 december 2025 @ 18:54:12 #186
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219466641
Ik lees nu dat stukje pas wat er echt staat. Hij organiseert een meeting tussen twee leiders om ze vrede uit te laten roepen zodat hij kan claimen weer een oorlog gestopt te hebben zodat hij denkt weer kans te maken op zijn ultieme egostreling; de nobelprijs voor de vrede

Een vrede die al eerder afloopt dan dat hij weer in Mar-A-Lago landt.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wie houdt hem tegen?
Niemand dus.
pi_219466660
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:35 schreef Gunner het volgende:
Dementie gecombineerd met een enorm edoch breekbaar ego, general evilness en een niet aflatende stroom mini hersenbloedinkjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219466669
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  donderdag 11 december 2025 @ 19:06:54 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219466748
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En kan je nagaan, dit is nog de openlijke corruptie, we zijn nog decennia zoet met alle verhalen die ooit vrij gaan komen over deze maffiabende.
  donderdag 11 december 2025 @ 19:13:52 #190
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219466799
Die tanker ook.... hoe is dat ineens oké? Wat was het gevaar van die tanker? Als welk land dan ook dit bij de VS doet is het meteen dikke oorlog. Is dit ook zo'n dingetje van 'Trump, man of Peace'?
pi_219466807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En kan je nagaan, dit is nog de openlijke corruptie, we zijn nog decennia zoet met alle verhalen die ooit vrij gaan komen over deze maffiabende.
Ja precies. Het is dan ook niet voor niets dat ze het ICC onder druk zetten Trump & Co niet te vervolgen.
pi_219467030
Emil Bove solliciteert voor een zetel bij de Supreme Court?

Judge Emil Bove Faces Ethics Complaint for Attending Trump Rally

One of the president’s appeals-court nominees, a former lawyer for the president, was in the crowd at a raucous event in Mt. Pocono, Pa.

pi_219467534
ANTIFA! The BIGGEST domestic terrorist threat! :|W

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7q3zgzl4k2m

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2025 20:21:42 ]
pi_219468538
Intussen dreigt Trump met maatregelen tegen Indiana als de gegerrymanderde kaart niet goedkeuren.

Redistricting in Indiana was supposed to be a slam dunk. It has proven anything but

Junior helpt ook een handje:

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2025 23:04:28 ]
pi_219468675
Liegen tijdens haar Congreshearing ...

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3m7q3ej5jwh26

... en vervolgens liegen waarom ze die hearing vroegtijdig moest verlaten.

Kristi Noem Caught Lying About Why She Left Committee Hearing Early

Congressman Moskowitz has confirmed that the FEMA meeting Noem left today's hearing for was cancelled.

donderdag 11 december 2025 @ 22:07:41 #196
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_219469047
https://www.nu.nl/buitenl(...)-haven-gebracht.html

Gewoon ordinaire diefstal. En misschien zou je het ook wel gewoon staatsterrorisme moeten noemen...
  donderdag 11 december 2025 @ 22:25:36 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219469303
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:29 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen dreigt Trump met maatregelen tegen Indiana als de gegerrymanderde kaart niet goedkeuren.

[ afbeelding ]

Redistricting in Indiana was supposed to be a slam dunk. It has proven anything but

[ afbeelding ]
Fuck you, 7 miljoen mensen, jullie leven is nu helemaal kut, omdat ik mijn zin niet krijg. Muhuhahaha!

Man van de vrede.
  donderdag 11 december 2025 @ 22:29:56 #198
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219469347
Boe hoe ik krijg m’n zin niet dan chanteer ik jullie maar.
pi_219469364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dit is gewoon wat de Houthi's doen op de Rode Zee. Niks aan de hand toch?

Ik zie ook kansen om de oude trots en glorie van Nederland in ere te herstellen. Helaas hebben we nu alleen een bevoorradingsschip gestuurd.

quote:
"Al die willen te kaap'ren varen,
moeten mannen met baarden zijn.
"
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Verschoppeling op 11-12-2025 22:37:31 ]
  donderdag 11 december 2025 @ 22:34:37 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219469411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:31 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Dit is gewoon wat de Houthi's doen op de Rode Zee. Niks aan de hand toch?

Ik zie ook kansen om de oude trots en glorie van Nederland in ere te herstellen. Helaas hebben we nu alleen een bevoorradingsschip gestuurd.
[..]

Is Piet Hein erg druk tegenwoordig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')