abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219461839
twitter

Klinkt niet erg gezond dit.
pi_219461859
quote:
Delulu.
  woensdag 10 december 2025 @ 22:53:04 #123
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219461864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Arcee het volgende:

[..]
Wat een stumper is het.

Denken dat iets waar is als je het maar hard genoeg schreeuwt.

Een grote schijnwereld is dat presidentschap van 'm.
Nog steeds dat doorzaniken over die simpele tests. Give it a rest don.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219461896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelensky :P
Toen is hij een tijdje het mikpunt van spot geworden door al die memes "pweez say tenk joe" :')

https://www.thedailybeast(...)t-he-thinks-of-them/

Het bleek dat het hem nog steeds dwars zat want hij had er maanden later een Halloween dingetje van gemaakt toen iedereen alweer duizenden memes verder was :)

Maar goed...ik vind het ook nog steeds grappig..vooral de Bob Ross :P

[ x ]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?

Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.

Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
  woensdag 10 december 2025 @ 23:05:48 #125
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219461930
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?

Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.

Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matig :)
pi_219461952
Stel je voor dat Biden dit zou zeggen over Fox News ....

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7nybeqvj22y

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 11-12-2025 02:50:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219461982
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 23:05 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matig :)
Alleen de bank-grap komt blijkbaar uit het boek en / of de film.

Het typetje ontstond in 2024
Bekijk deze YouTube-video

En de 'remember to say thank you' idd van zijn Zelensky moment.
pi_219462051
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Klinkt niet erg gezond dit.
Toch wel... Ze is er bewust van dat in een samenleving gedomineerd door blanke mensen de niet zo blanke mensen anders worden bekeken. Anders behandeld. Dat is een Amerikaanse traditie
pi_219462052
De jacht op Somaliërs is begonnen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7nsm34rds2o

U.S. citizen offered to show I.D. but was arrested by immigration officers in Cedar-Riverside

A Somali man from Minneapolis says officers refused to view his I.D. and drove him to immigration court and ICE offices before releasing him.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219462073
quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219462160
Exclusive: US threatens new ICC sanctions unless court pledges not to prosecute Trump

quote:
President Donald Trump's administration wants the International Criminal Court to amend its founding document to ensure it does not investigate the Republican president and his top officials, a Trump administration official said, threatening new U.S. sanctions on the court if it did not.

If the court does not act on this U.S. demand and two others - dropping investigations of Israeli leaders over the Gaza war and formally ending an earlier probe of U.S. troops over their actions in Afghanistan - Washington may penalize more ICC officials and could sanction the court itself, the official said.
pi_219462167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
En wat vinden Trump-adepten @:Chivaz en @:Lyrebird eigenlijk hiervan?
[..]
Dit vinden ze zelfs in Peking een tikkeltje too much.
Dat vind ik ook. Ik ben alles behalve een Trump adept BTW.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219462180
pi_219462261
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
…”the largest oil tanker you have ever seen …” voor de kust van Venezuela in beslag genomen. Door de U.S.
Er is geen oorlogsverklaring, dit is duidelijk geen drugstransport… lijkt me diefstal. En maakt ook wel duidelijk dat de olie Trumps doel is.
pi_219462392
PS Venezuela exporteert olie, ik neem aan dat de olie in die tanker verkocht was of dat er een contract was over de levering aan een land.
Van wie heeft Trump die olie eigenlijk gestolen? Waar was die tanker naar op weg?

Plus: de Amerikanen kunnen zo’n tanker onbeschadigd overmeesteren, maar kleine open bootjes niet?

https://tradingeconomics.com/venezuela/exports-by-country
  donderdag 11 december 2025 @ 07:04:07 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219462406
Blijkbaar was het een schip van de Russische schaduwvloot. Zelfs een kapotte klok ...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219462418
quote:
Robert Moog died for our synths
  donderdag 11 december 2025 @ 07:17:29 #138
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_219462423
Trump presenteert de Trump Gold Card: verblijfsvergunning voor 1 miljoen dollar: https://www.rtl.nl/nieuws(...)jfsvergunning-voor-1
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_219462862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:17 schreef jcdragon het volgende:
Trump presenteert de Trump Gold Card: verblijfsvergunning voor 1 miljoen dollar: https://www.rtl.nl/nieuws(...)jfsvergunning-voor-1
….en zijn foto / mugshot op de toegangspas van de wild parks…
https://edition.cnn.com/2(...)parks-passes-lawsuit

o|O wat een zielepoot. D.w.z. iemand heeft dat bedacht om de man te paaien. Om welke reden dan?
pi_219463017
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 01:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat vind ik ook. Ik ben alles behalve een Trump adept BTW.
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.

Maar goed, veel succes als je een toeristische ondernemer bent in de VS. Vermoed dat steeds minder buitenlanders trek hebben in een reisje naar de VS.

Ik was van plan om dit of volgend jaar een rondreis te maken (New York-Washington DC-Philly en daarna naar de westkust). Maar die trip is voor onbepaalde tijd uitgesteld - en ik zal niet de enige zijn die er zo over denkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_219463071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.
Dat is wat anders. Trump is geen presidentsmateriaal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219463123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dit gaat verder dan Trump. We hebben het hier over beleidskeuzes, die worden uitgevoerd door een Republikeinse regering.
  donderdag 11 december 2025 @ 10:00:53 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219463135
quote:

[..]
Het gaat niet om het poppetje, maar om het gedachtengoed.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219463163
quote:
U.S. Moves to Drop Charges in International Soccer Corruption Case

Hernán López, a former Fox executive, and an Argentine sports marketing company were convicted in 2023 of bribing officials to secure soccer broadcast rights.
pi_219463166
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219463172
Qatar zal wel balen dat ze Trump een duur vliegtuig cadeau hebben gedaan, een verguld stukje ijzer was al genoeg geweest. _O-
pi_219463206
quote:
Tourists to US would have to reveal five years of social media activity under new Trump plan
Plan would apply to countries not currently required to get visas to the US, including Britain and France
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other

Een nieuwe fase in de dictatuurwording die Trump wil

Is FOK! social media ?
Als wel, oei...... dan ben ik een vijand van Amerika, volgens trumpisme

Nog meer.... aantasting van free speech Dit gaat over wikipedia
quote:
. Eerder dit jaar stuurde de door president Donald Trump aangestelde hoofdaanklager van de Verenigde Staten een brief naar de Amerikaanse moederstichting van de encyclopedie, waarin hij dreigde hun non-profitstatus af te nemen wegens het ‘verspreiden van propaganda’.
https://www.volkskrant.nl(...)tuuroorlog~b8bc3a17/

Hoezo first amendment ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bluesdude op 11-12-2025 10:25:05 ]
  donderdag 11 december 2025 @ 10:22:17 #148
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219463244
quote:

[..]
Dus het gedachtegoed, het inperken van persvrijheid, het vernietigen van bondgenootschappen, het creëren van nieuwe vijandbeelden, het inperken van privacy, het ontkennen van klimaatverandering en milieuvervuiling, het versterken van de positie van dictatoriale leiders, het vergroten van de kloof tussen arm en rijk, het toewerken naar een wereld van minder vrijheid, meer onderdrukking, minder democratie, en immense armoede voor de overgrote onderdrukte massa spreekt jou wel aan?

Tja dat kan. Dat is ook een mening.
pi_219463245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other

Een nieuwe fase in de dictatuurwording die Trump wil

Is FOK! social media ?
Als wel, oei...... dan ben ik een vijand van Amerika, volgens trumpisme
Het gaat steeds een stapje verder.
Geef het nog een paar jaar en Palentir heeft zoveel gegevens aan elkaar weten te koppelen dat je op je werk geen microsoftprogramma's meer kan gebruiken omdat je ooit wat negatiefs over Trump&co. hebt gezegd op Fok.
  donderdag 11 december 2025 @ 10:25:08 #150
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219463258
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het gaat steeds een stapje verder.
Geef het nog een paar jaar en Palentir heeft zoveel gegevens aan elkaar weten te koppelen dat je op je werk geen microsoftprogramma's meer kan gebruiken omdat je ooit wat negatiefs over Trump&co. hebt gezegd op Fok.
Dan zijn je bankrekeningen allang geblokkeerd, heb je sowieso geen problemen meer met cloud en dergelijke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')