Nog steeds dat doorzaniken over die simpele tests. Give it a rest don.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een stumper is het.
Denken dat iets waar is als je het maar hard genoeg schreeuwt.
Een grote schijnwereld is dat presidentschap van 'm.
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelensky
Toen is hij een tijdje het mikpunt van spot geworden door al die memes "pweez say tenk joe"
https://www.thedailybeast(...)t-he-thinks-of-them/
Het bleek dat het hem nog steeds dwars zat want hij had er maanden later een Halloween dingetje van gemaakt toen iedereen alweer duizenden memes verder was
Maar goed...ik vind het ook nog steeds grappig..vooral de Bob Ross
[ x ]
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matigquote:Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?
Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.
Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
Alleen de bank-grap komt blijkbaar uit het boek en / of de film.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matig
Toch wel... Ze is er bewust van dat in een samenleving gedomineerd door blanke mensen de niet zo blanke mensen anders worden bekeken. Anders behandeld. Dat is een Amerikaanse traditiequote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:40 schreef Kijkertje het volgende:
De jacht op Somaliërs is begonnen.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m7nsm34rds2o
[ afbeelding ]
quote:President Donald Trump's administration wants the International Criminal Court to amend its founding document to ensure it does not investigate the Republican president and his top officials, a Trump administration official said, threatening new U.S. sanctions on the court if it did not.
If the court does not act on this U.S. demand and two others - dropping investigations of Israeli leaders over the Gaza war and formally ending an earlier probe of U.S. troops over their actions in Afghanistan - Washington may penalize more ICC officials and could sanction the court itself, the official said.
Dat vind ik ook. Ik ben alles behalve een Trump adept BTW.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
En wat vinden Trump-adepten @:Chivaz en @:Lyrebird eigenlijk hiervan?
[..]
Dit vinden ze zelfs in Peking een tikkeltje too much.
Er is geen oorlogsverklaring, dit is duidelijk geen drugstransport… lijkt me diefstal. En maakt ook wel duidelijk dat de olie Trumps doel is.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
…”the largest oil tanker you have ever seen …” voor de kust van Venezuela in beslag genomen. Door de U.S.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Rubio wil Times New Roman terug, lettertype Nederlander 'te woke'
Woke lettertypes bestaan nu ook al!
….en zijn foto / mugshot op de toegangspas van de wild parks…quote:Op donderdag 11 december 2025 07:17 schreef jcdragon het volgende:
Trump presenteert de Trump Gold Card: verblijfsvergunning voor 1 miljoen dollar: https://www.rtl.nl/nieuws(...)jfsvergunning-voor-1
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.quote:Op donderdag 11 december 2025 01:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik ben alles behalve een Trump adept BTW.
Dat is wat anders. Trump is geen presidentsmateriaal.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij op z'n minst gematigd enthousiast bent over deze regering.
Dit gaat verder dan Trump. We hebben het hier over beleidskeuzes, die worden uitgevoerd door een Republikeinse regering.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Trump is geen presidentsmateriaal.
Het gaat niet om het poppetje, maar om het gedachtengoed.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
quote:U.S. Moves to Drop Charges in International Soccer Corruption Case
Hernán López, a former Fox executive, and an Argentine sports marketing company were convicted in 2023 of bribing officials to secure soccer broadcast rights.
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Otherquote:Tourists to US would have to reveal five years of social media activity under new Trump plan
Plan would apply to countries not currently required to get visas to the US, including Britain and France
https://www.volkskrant.nl(...)tuuroorlog~b8bc3a17/quote:. Eerder dit jaar stuurde de door president Donald Trump aangestelde hoofdaanklager van de Verenigde Staten een brief naar de Amerikaanse moederstichting van de encyclopedie, waarin hij dreigde hun non-profitstatus af te nemen wegens het ‘verspreiden van propaganda’.
Dus het gedachtegoed, het inperken van persvrijheid, het vernietigen van bondgenootschappen, het creëren van nieuwe vijandbeelden, het inperken van privacy, het ontkennen van klimaatverandering en milieuvervuiling, het versterken van de positie van dictatoriale leiders, het vergroten van de kloof tussen arm en rijk, het toewerken naar een wereld van minder vrijheid, meer onderdrukking, minder democratie, en immense armoede voor de overgrote onderdrukte massa spreekt jou wel aan?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat steeds een stapje verder.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
Een nieuwe fase in de dictatuurwording die Trump wil
Is FOK! social media ?
Als wel, oei...... dan ben ik een vijand van Amerika, volgens trumpisme
Dan zijn je bankrekeningen allang geblokkeerd, heb je sowieso geen problemen meer met cloud en dergelijkequote:Op donderdag 11 december 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat steeds een stapje verder.
Geef het nog een paar jaar en Palentir heeft zoveel gegevens aan elkaar weten te koppelen dat je op je werk geen microsoftprogramma's meer kan gebruiken omdat je ooit wat negatiefs over Trump&co. hebt gezegd op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |