Heb een paar jaar gewoond/gestudeerd/gewerkt in New York.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's nog best een mooi land trouwens.
Grappig is ook dat een land als Afghanistan tegenwoordig harder haar best doet om toeristen het land te laten bezoeken dan de VS.
Laat ze eerst maar wat doen aan die moslimcijfers.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Rubio wil Times New Roman terug, lettertype Nederlander 'te woke'
Woke lettertypes bestaan nu ook al!
Zelfs Palantir komt niet door de Fok zoekfunctie heenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:36 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Wat denk je, dat doet Danny wel voor ons![]()
Man man manquote:Op woensdag 10 december 2025 18:29 schreef Momo het volgende:
Rubio wil Times New Roman terug, lettertype Nederlander 'te woke'
Woke lettertypes bestaan nu ook al!
Het kabinet van de randzaken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Rnie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ongeacht wat je van het woke gehalte van een lettertype vindt, maar Times new Roman staat op officiële documenten veel chiquer dan Calibri.
Helaas gaat het ook om mailopmaak waarbij times slechter op een scherm leesbaar is in vergelijking met calibri zoals we in het stukje als voorbeeld onderaan kunnen zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Rnie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ongeacht wat je van het woke gehalte van een lettertype vindt, maar Times new Roman staat op officiële documenten veel chiquer dan Calibri.
Ik had comic sans wel geschikt gevonden voor de de nieuwe Amerikaanse veiligheidsstrategie.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Rnie het volgende:
Do not, I repeat, do NOT let me in!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:32 schreef TLC het volgende:
Trump is een fucking debiel
Controleer dat maar US of A, ik hoef toch niet in je kutland te zijn
Ik heb eens opgezocht waarom Vance dit karakter aangemeten kreeg. En hoewel ik het enigszins snap, mis ik nog steeds de clue.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Do not, I repeat, do NOT let me in!
[ x ]
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelenskyquote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb eens opgezocht waarom Vance dit karakter aangemeten kreeg. En hoewel ik het enigszins snap, mis ik nog steeds de clue.
Als de Amerikanen het maar grappig vinden.
We hadden het over oplichters, waarbij jij verwees naar Somali's die dat zouden doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het graag andersom had gezien, dat de overheid ruim parasiteert op de mensen die werkgelegenheid verschaffen. Uiteraard gemotiveerd door afgunst en een ingebeeld verheven moraal dat je meent te weten dat de macht beter weet hoe je met geld moet omgaan dan de mensen die het notabene zelf verdienen.
Wat een stumper is het.quote:
Dit vinden ze zelfs in Peking een tikkeltje too much.quote:U.S. Plans to Scrutinize Foreign Tourists’ Social Media History
Even visitors from countries like Britain and France, whose citizens don’t need visas, would be required to share five years’ worth of social media
Nog steeds dat doorzaniken over die simpele tests. Give it a rest don.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een stumper is het.
Denken dat iets waar is als je het maar hard genoeg schreeuwt.
Een grote schijnwereld is dat presidentschap van 'm.
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ghehe...dat is begonnen nadat Vance zich belachelijk had gemaakt tov Zelensky
Toen is hij een tijdje het mikpunt van spot geworden door al die memes "pweez say tenk joe"
https://www.thedailybeast(...)t-he-thinks-of-them/
Het bleek dat het hem nog steeds dwars zat want hij had er maanden later een Halloween dingetje van gemaakt toen iedereen alweer duizenden memes verder was
Maar goed...ik vind het ook nog steeds grappig..vooral de Bob Ross
[ x ]
Oh dat zou best kunnen. Ik zou het boek niet lezen idd...schijnt geen hoogstandje te zijn. Die film is iig ook erg matigquote:Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat dikkige typetje met krullend haar en die bank-grap stamt toch al van voor Zelensky?
Dat is gerelateerd tot hoe men zijn personage zag in zijn Hillbilly Elegy oid.
Geen zin om dat boek te lezen trouwens. Misschien dat vele Amerikanen dat wel gedaan hebben, dat het daarom zo grappig zou moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |