SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Die zijn dan ook voor onder de buik van fraulein zodat het kontje mooi omhoog gaat staan.quote:Op zondag 7 december 2025 09:13 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Mijn nek houdt niet van dikke kussens
![]()
Aawquote:Op zondag 7 december 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij komt koop ik voor jou een ander kussen
Mja.quote:Op zondag 7 december 2025 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn dan ook voor onder de buik van fraulein zodat het kontje mooi omhoog gaat staan.
nee bij de prijs inbegrepen natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw![]()
Huurprijs 50 euro extra per nacht?
Wat een servicequote:Op zondag 7 december 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij de prijs inbegrepen natuurlijk
Ik zou meer een piuche stoffen bank nemen.quote:Op zondag 7 december 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie van de kleur van die bank? ik vind het wel leuk
Handig toch als mensen er seks op hebben. Makkelijker met schoonmaken.quote:Op zondag 7 december 2025 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou meer een piuche stoffen bank nemen.
Deze is praktisch maar kil en steriel.
Ieuw op de bank?quote:Op zondag 7 december 2025 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig toch als mensen er seks op hebben. Makkelijker met schoonmaken.
verwijderbare vulling?quote:
goeie kussen zijn geschikt voor buik-, zij, en rugslapersquote:Op zondag 7 december 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn goede kussens? Want de ene persoon houdt van harde kussens terwijl de andere van zachte houdt.
zoiets als die 2de heb ik hier staan, die zit niet echt comfortabelquote:Op zondag 7 december 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
En nu moet ik nog de bank kiezen
Deze, een 3 sits
https://www.ikea.com/th/e(...)ge-80551229/#content
of een 3 sits met een langer stuk er aan
https://www.ikea.com/th/e(...)e-s09520242/#content
de eerstequote:Op zondag 7 december 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Deze, een 3 sits
lekker retroquote:Op zondag 7 december 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb je linkjes even gefikstquote:Op zondag 7 december 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Deze, een 3 sits
ik vind idd die tweede ook niet echt ideaal zitten.quote:Op zondag 7 december 2025 09:25 schreef mschol het volgende:
zoiets als die 2de heb ik hier staan, die zit niet echt comfortabel(maar was voor mij gratis, dus ik zeur verder niet)
nix mis meequote:Op zondag 7 december 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Heb je een leren bank in Berlijn?quote:Op zondag 7 december 2025 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig toch als mensen er seks op hebben. Makkelijker met schoonmaken.
Ik heb speciaal kussen voor mijn dikke nekquote:Op zondag 7 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Bij @:dud0r is het andersom.
Zijn kussen houdt niet van een dikke nek
Een landbouwzeil over de bank.quote:Op zondag 7 december 2025 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keukentafel heeft ballie meestal niet dus je moet wat.
Donut kussen gekocht maar er daarna achtergekomen dat die niet eetbaar wasquote:Op zondag 7 december 2025 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb speciaal kussen voor mijn dikke nek
Nee. 1-persoons bedjequote:Op zondag 7 december 2025 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een leren bank in Berlijn?
nou, vooral weinig "plof" ruimte in mijn ervaring, maar wellicht is dat verbeterdquote:Op zondag 7 december 2025 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind idd die tweede ook niet echt ideaal zitten.
De tweede.quote:Op zondag 7 december 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Deze, een 3 sits
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurderquote:Op zondag 7 december 2025 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
verwijderbare vulling?
[..]
goeie kussen zijn geschikt voor buik-, zij, en rugslapers
[..]
zoiets als die 2de heb ik hier staan, die zit niet echt comfortabel(maar was voor mij gratis, dus ik zeur verder niet)
Dat ziet er na 3 gasten niet meer uitquote:Op zondag 7 december 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurder
https://www.ikea.com/th/e(...)red-beige-s99545243/
geen uithaalbare vulling.
die ziet er meer uit dat je neer kan ploffen op de bank na een vermoeiende dagquote:Op zondag 7 december 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurder
https://www.ikea.com/th/e(...)red-beige-s99545243/
ahaquote:geen uithaalbare vulling.
nee das waar. ze hebben hem nog in het grijs maar dat vind ik wat somberquote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ziet er na 3 gasten niet meer uit
hier hebben mensen geen vermoeiende dagenquote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
ik mag zo even mn nieuwe telefoon kopen, zakelijk aanschaffen lukt niet
[..]
die ziet er meer uit dat je neer kan ploffen op de bank na een vermoeiende dag
[..]
aha
Die andere bank is netjes en best fleurig, toch? Van die linkjes?quote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das waar. ze hebben hem nog in het grijs maar dat vind ik wat somber
Alles is eetbaar met genoeg moeitequote:Op zondag 7 december 2025 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donut kussen gekocht maar er daarna achtergekomen dat die niet eetbaar was
Gaat veel stof inzitten en kan je niet onderdoor stofzuigenquote:Op zondag 7 december 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
die met de chaise longue heeft wel storage , das wel een groot pluspunt
[ afbeelding ]
Samen met Cali knus knuffelenquote:
schuiven kan tochquote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat veel stof inzitten en kan je niet onderdoor stofzuigen
Rijke tatta.quote:Op zondag 7 december 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik voor de dure, die heeft wasbare covers en is soft. die oranje is firm.
Moet ik maar wat ledlampjes versieren voor de kleur
Mja anders blijf je steeds nieuwe banken kopen inderdaad. Huurders gaan doorgaans niet erg voorzichtig met spullen om natuurlijk. Als er echt een kwaliteitsverschil tussen beide banken is zou ik ook voor de betere gaan.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
Geen idee. Ik weet niet of die duurdere langer meegaat eigenlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..quote:Op zondag 7 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
vind die kleur van die oranje tof maar hij ziet er idd echt niet comfi uit
in dat geval gewoon een paar planken met een stukje stof kopenquote:Op zondag 7 december 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier hebben mensen geen vermoeiende dagen
hmm lastig lastig.quote:Op zondag 7 december 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..
Cheap & cheerful. En kijken hoe lang die het redt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
ik denk dat de meeste airb&b's en huisjes hier gewoon een goedkope bank neerzetten. en het scheelt echt veel geld idd.
Wat te doen
ik zou zeggen begin bij de goedkope bank, pols bij meerdere huurders wat ze vinden en of een duurdere bank later het waard is?quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
ik denk dat de meeste airb&b's en huisjes hier gewoon een goedkope bank neerzetten. en het scheelt echt veel geld idd.
Wat te doen
Stel je voor dat je straks 10 huisje hebt; dan is het nog allemaal extra duur. Je moet wel aan je winstmarge denken.quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
Wat te doen
Zou gewoon voor een goedkope gaan, denk dat mensen niet lang op de bank gaan zitten als ze op vakantie zijnquote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
Wat te doen
quote:Op zondag 7 december 2025 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel je voor dat je straks 10 huisje hebt; dan is het nog allemaal extra duur. Je moet wel aan je winstmarge denken.
Is dat geen kunstleer?quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
okay. die cheerful kan je de hoes niet wassen he
Mag je dan wel je eigen nummer houden?quote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
ik mag zo even mn nieuwe telefoon kopen, zakelijk aanschaffen lukt niet
Nouja, het was wel serieus. Je moet gewoon iets kiezen wat goed genoeg is. Denk dat de meeste mensen er toch alleen om te slapen zijn.quote:
Backrest for corner sofa-bedquote:
ja dan is die andere bank idd wat overdreven qua prijsquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, het was wel serieus. Je moet gewoon iets kiezen wat goed genoeg is. Denk dat de meeste mensen er toch alleen om te slapen zijn.
hoes erop en eraf is ook niet eff gedaan denk ik..quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
voor de aanbieding niet.. MAAR:quote:Op zondag 7 december 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je dan wel je eigen nummer houden?
Als ik even als huurder mag spreken..quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
welke telefoon neem je?quote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoes erop en eraf is ook niet eff gedaan denk ik..
[..]
voor de aanbieding niet.. MAAR:
odido gesproken (winkel EN klantenservice) en die bevestigen dat nummer portering tot 3 maanden na ingang van nieuwe abo kan
dus: abo afsluiten, en achteraf nummer overzetten, eventueel betaal ik een maandje dubbel boehoe..
rame, non-removable coverquote:Op zondag 7 december 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik even als huurder mag spreken..als ik nou íets smerig vind, is (oude) vlekken op een bank. Kun je die oranje in ieder geval makkelijk schoonmaken als er vlekken in zitten?
quote:Op zondag 7 december 2025 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zucht.
@:Recce.
Kwuurder.quote:Op zondag 7 december 2025 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik even als huurder mag spreken..als ik nou íets smerig vind, is (oude) vlekken op een bank. Kun je die oranje in ieder geval makkelijk schoonmaken als er vlekken in zitten?
Banken op hotelkamers gebruik je over het algemeen om zooi en koffers op neer te gooien, niet om gezellig de hele avond comfortabel op te zittenquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, het was wel serieus. Je moet gewoon iets kiezen wat goed genoeg is. Denk dat de meeste mensen er toch alleen om te slapen zijn.
O ja dat is daar misschien gewoon heel goedkoopquote:Op zondag 7 december 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
je zou misschien een banken reiniger kunnen laten komen
Dat maandje dan maar declareren bij je baasquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
voor de aanbieding niet.. MAAR:
odido gesproken (winkel EN klantenservice) en die bevestigen dat nummer portering tot 3 maanden na ingang van nieuwe abo kan
dus: abo afsluiten, en achteraf nummer overzetten, eventueel betaal ik een maandje dubbel boehoe..
ja, dat kan ook nog inderdaadquote:Op zondag 7 december 2025 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maandje dan maar declareren bij je baas
Gewoon zo'n overijverige Thai met een stoomreiniger eens in de zoveel tijd laten langskomenquote:Op zondag 7 december 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
je zou misschien een banken reiniger kunnen laten komen
Soms doe ik eens gek en huur ik een appartement. Maar durf dan bijna nergens op de bank te gaan zitten, omdat er meestal (god weet wat voor) vlekken in zittenquote:
Meteen ook al het ongedierte dood. Alleen zorgen dat je gasten niet ook doodgaan.quote:Op zondag 7 december 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n overijverige Thai met een stoomreiniger eens in de zoveel tijd laten langskomen
Waar slaap je dan?quote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms doe ik eens gek en huur ik een appartement. Maar durf dan bijna nergens op de bank te gaan zitten, omdat er meestal (god weet wat voor) vlekken in zittenOf etensresten in de la met bestek e.d.
Ach ja, een toerist meer of minder..quote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen ook al het ongedierte dood. Alleen zorgen dat je gasten niet ook doodgaan.
Ja wel pas laten langskomen als er geen gasten aanwezig zijnquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen ook al het ongedierte dood. Alleen zorgen dat je gasten niet ook doodgaan.
Ik was meestal bestek en servies even voor gebruik jaquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms doe ik eens gek en huur ik een appartement. Maar durf dan bijna nergens op de bank te gaan zitten, omdat er meestal (god weet wat voor) vlekken in zittenOf etensresten in de la met bestek e.d.
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesDoe ik dus ook alleen als ik met de auto ergens naartoe ga.
Eigen opblaasbadkamer mee.quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesDoe ik dus ook alleen als ik met de auto ergens naartoe ga.
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt wasquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel pas laten langskomen als er geen gasten aanwezig zijn
Waren ze even vergeten om daarna raampje open te zettenquote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon zo'n grote camper aanschaffen
Ja daar was de kamer schoongemaakt door Ali Chemicaliquote:Op zondag 7 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt was
Blijft altijd wel bijzonder. Als het dat niet is dan kan het ook zomaar zijn dat je slechte doner gegeten hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar was de kamer schoongemaakt door Ali Chemicali
Met zo’n uitschuifbare woonkamerquote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon zo'n grote camper aanschaffen
Maar wel super gedesinfecteerd !quote:Op zondag 7 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt was
Waarvan je eigenlijk niet weet welk vlees er allemaal in zit, en dat er bij het plaatselijke asiel zelden puppy's worden gebrachtquote:Op zondag 7 december 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft altijd wel bijzonder. Als het dat niet is dan kan het ook zomaar zijn dat je slechte doner gegeten hebt.
Ambar had ook een donertje kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarvan je eigenlijk niet weet welk vlees er allemaal in zit, en dat er bij het plaatselijke asiel zelden puppy's worden gebracht
Ambar kebab met knoflooksaus en een blaadje slaquote:Op zondag 7 december 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambar had ook een donertje kunnen zijn.
Temu-nier?quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja. Ik las gisteren dat iemand overleden was aan hondsdolheid nadat hij een niertransplantatie had gekregen. Krijg je gewoon een nier met hondsdolheid er gratis bij.
Wist dat niet maar hondsdolheid heeft een moribilatyrate van bijna 100%quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja. Ik las gisteren dat iemand overleden was aan hondsdolheid nadat hij een niertransplantatie had gekregen. Krijg je gewoon een nier met hondsdolheid er gratis bij.
Vers uit Bangladesh?quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinkenquote:Op zondag 7 december 2025 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist dat niet maar hondsdolheid heeft een moribilatyrate van bijna 100%
Dacht dat je dat met medicijnen nog wel kon overleven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinken
Ja tenzij he het weet na een beet en gelijk een vaccinatie krijgt binnen een dag of 2.quote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinken
quote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jonairo is voor zijn leven lang getraumatiseerd dankzij zijn vader Kevinquote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
Ga je de die bolletjes in de koffie dippen net als kwiews broodballetjes in de melk?quote:Op zondag 7 december 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Was in de droger inmiddels. Zo koffie met oliebollen.
Kwiews is af en toe een vies meisje hequote:Op zondag 7 december 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je de die bolletjes in de koffie dippen net als kwiews broodballetjes in de melk?
Keurig in lange broek ook.quote:Op zondag 7 december 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiews is af en toe een vies meisje heNee ik ben een keurig opgevoede jongeman, ik doe zulks niet. Niet op zondag.
gelijk voor kerstkransjes gegaan dus (naast de sneeuwpoppen)quote:Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Ik had bijna kruidnoten gekocht met 1+1 korting maar ben die dingen eigenlijk ook wel weer zat en ze waren niet mega lang meer houdbaar.
Kloptquote:Op zondag 7 december 2025 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk voor kerstkransjes gegaan dus
Soms denk ik dat ik er wel 10 op kan.quote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oliebollen moet je ook alleen maar kopen wat je die dag op kunt eigenlijk
Gewoon even in de airfryer pleuren.quote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
op nieuwsjaarsdag zijn de bollen van oudjaarsochtend nog best te snaaien hoorquote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden zo taai allemaalquote:Op zondag 7 december 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op nieuwsjaarsdag zijn de bollen van oudjaarsochtend nog best te snaaien hoor
nieuwjaarsdag smaakt niets taaiquote:
Nee niet als je tot zes uur in de stad hebt liggen spoken.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaquote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
NWS / Man (39) aangeklaagd voor doodslag, vriendin (33) doodgevroren op berg Terecht dat hij wordt aangeklaagd of niet?
quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
NWS / Man (39) aangeklaagd voor doodslag, vriendin (33) doodgevroren op berg Terecht dat hij wordt aangeklaagd of niet?
als de zaken als niet naar beschutte plek brengen, onvoldoende uitrusting en niet optijd alarm slaan als dat kan kloppen: dan is dat zeker terechtquote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Kun je daar trouwens ook een beetje kerstsnacks kopen of doen ze daar niet aan in Thailand?quote:
en ritjes naar HELE warme oorden dan? sla je die ook af?...quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
daarom swipe ik tinder profielen die iets met kou en sneeuw hebben altijd we. Ik trap er niet in
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je daar trouwens ook een beetje kerstsnacks kopen of doen ze daar niet aan in Thailand?
nee ga ik graag meequote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en ritjes naar HELE warme oorden dan? sla je die ook af?...
Webcambeelden vanaf een berg ?quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
wellicht een webcam die de berg filmt en waar je verlichting van klimmers nog op kunt zien?quote:
Ja lijkt me wel terecht. Iemand meenemen zonder alpine-ervaring geeft je wel soort van zorgplicht.quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
daarom swipe ik tinder profielen die iets met kou en sneeuw hebben altijd we. Ik trap er niet in
niet echt kersterigquote:Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind dit cute.quote:Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.
[ afbeelding ]
oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnigquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnig
Ja maar die man kan moeilijk het weer veranderen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnig
moettie bij het departement van rainmaking zijn toch?quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die man kan moeilijk het weer veranderen.
Meegemaakt in Australië.quote:Op zondag 7 december 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Lijkt me eigenlijk best chill als je met kerst gewoon een dikke barbecue kan geven. Heb je meteen die rotzooi binnen ook niet.
Cherry wou uitproberen maar vrees dat iemand anders eerst maar moet gaan.quote:
Sneeuwmannen en mannen die bij Iglo werken?quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
er zijn hier winters geweest waar dat best kon zo (relatief) warm was hetquote:Op zondag 7 december 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Lijkt me eigenlijk best chill als je met kerst gewoon een dikke barbecue kan geven. Heb je meteen die rotzooi binnen ook niet.
Denk het wel.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Was dat net zo chill als dat ik me nu voorstel?
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Cherry wou uitproberen maar vrees dat iemand anders eerst maar moet gaan.
Nou nou.. ik wil dan ook gewoon lekker in de tuin kunnen zitten hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn hier winters geweest waar dat best kon zo (relatief) warm was het
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ook een kerstintocht gezien. Is wel apart om dat te zien terwijl het 30 graden is.
Die gaat natuurlijk alle kerstmarkten af deze periode.quote:Op zondag 7 december 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Waar is @:ettovanbelgie gebleven eigenlijk?
Momentjequote:Op zondag 7 december 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Waar is @:ettovanbelgie gebleven eigenlijk?
quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje
even in de strafbank gluren![]()
Hee hier ook nietEcht vermist
Oh hahahaquote:Op zondag 7 december 2025 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk alle kerstmarkten af deze periode.
Ja dacht ook even misschien verplichte vakantie maar niet eens.quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje
even in de strafbank gluren![]()
Hee hier ook nietEcht vermist
Hij moet ons niet meer.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dacht ook even misschien verplichte vakantie maar niet eens.
nou zegquote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.
Ja misschien vraag ik dat wel. Alleen moet je om te kunnen reviewen wel eerst betalen:Pquote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen anders wel boeken en positieve reviews voor je schrijven.
Moet ze eerst een tikkie betalen..quote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen anders wel boeken en positieve reviews voor je schrijven.
Airbnb kun je ook met “special offer” werken daarvoor.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien vraag ik dat wel. Alleen moet je om te kunnen reviewen wel eerst betalen:P
heb dat voor een vriendin ook gedaan. Heb ik betaald en stortte ze het gelijk terug
oh dat ken ik niet? Wat is dat?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airbnb kun je ook met “special offer” werken daarvoor.
Uit je post begrijp ik dat dat veel is?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
teveel of te weinig?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
quote:Op zondag 7 december 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit je post begrijp ik dat dat veel is?
IK vind het teveel.. ik heb veel liever een smak centen naderhandquote:
Spelletjes?quote:Op zondag 7 december 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
de linkedin spelletjes zijn bijzonder hoerig vandaag
ik denk dat ze het ook daarom hebben toegevoegd. want waarom zou iemand dagelijks op linkedin gaan kijkenquote:
Ik blijf gewoon thuis. Zie wel wat ik met eten doe. Zorg wel voor wat speciaal eten, maar weet nog niet precies wat.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
Ik heb een familiedagquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
1e kerstdag naar mijn ouders. 2e kerstdag lekker niks. Kerstavond voor ons tweetjes.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
geen idee nog, mogelijk gewoon niks.. maar ik zie het wel gebeuren dat ik ongeveerd verplicht wordt door collega om daar te komen gourmetten "want alleen zitten heel de kerst kan echt niet"quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijnquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
chillquote:Op zondag 7 december 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk de meeste mensen, maar ik heb ook nog de woensdag waarop ik niet werk
quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Dan ben je wel heel snel klaar.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Kerst is kut. Mensen die feest vieren zijn kut.quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijn
ergens rond 4u zal het wel bekend zijnquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij hetquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
quote:Op zondag 7 december 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens rond 4u zal het wel bekend zijn
Thanksquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
tenzij gridstraffen ofzoquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Gezien de stewards.quote:
*mot enthousiastquote:Op zondag 7 december 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/322171/(...)en-kerstlampjes.html
@:bitterbal ledlampjes
Als jij je geld ergens op moest inzetten op welke coureur zet jij dan in wie wereldkampioen wordt?quote:
Ik weet niet meer of ik daarna nog ergens anders heen ben geweest of meteen naar huis mocht.quote:
norris denk ik eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jij je geld ergens op moest inzetten op welke coureur zet jij dan in wie wereldkampioen wordt?
Kan je niet de Nederlandse prijs omgerekend er ook bij zetten?quote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
90 baht met een flesje water erbij
[ afbeelding ]
was zeer smakelijk
Toch wel?quote:
Die kans is wel het grootste.quote:
Lekker ite.quote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was zeer smakelijk
Om het lampje heen denk ik.quote:
2,43 euro. Je kan het grofweg door 3 delenquote:Op zondag 7 december 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je niet de Nederlandse prijs omgerekend er ook bij zetten?
Kom lekker in het live topic als je zin hebtquote:Op zondag 7 december 2025 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja soms vind ik dat best wel leuk.
Mensen zijn kutquote:Op zondag 7 december 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerst is kut. Mensen die feest vieren zijn kut.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was zeer smakelijk
oh zo..quote:Op zondag 7 december 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja motten zijn altijd aangetrokken tot lampjes toch
Dan valt de prijs van die bank ook best mee.quote:Op zondag 7 december 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2,43 euro. Je kan het grofweg door 3 delen
ja die duurdere is een kleine duizend euroquote:Op zondag 7 december 2025 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan valt de prijs van die bank ook best mee.
dat kan. moet je wel in de hitte wonenquote:Op zondag 7 december 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Ben echt jelly. Ik wil ook voor ¤2.50 lekker kunnen eten.
Hoiquote:Op zondag 7 december 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerst is kut. Mensen die feest vieren zijn kut.
Mwehquote:Op zondag 7 december 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan. moet je wel in de hitte wonen
je ziet hier heel veel katten buitenquote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Denk ook niet dat Hedwig daar lekker buiten rond kan lopen.
Oh hebben ze geen last van de andere dieren daar buiten?quote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet hier heel veel katten buiten
jawel. soms worden ze op gegeten door een slangquote:Op zondag 7 december 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben ze geen last van de andere dieren daar buiten?
Dat zei je er niet bij.quote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. soms worden ze op gegeten door een slang
Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?quote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet dat niet meer mensen uit nederland en zo die bv online kunnen werken niet ook naar azie verkassen
Je hoort het wel steeds meerquote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet dat niet meer mensen uit nederland en zo die bv online kunnen werken niet ook naar azie verkassen
daarom elke slang vasstrikken aan een boomquote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. soms worden ze op gegeten door een slang
Je werkt gewoon voor een westerse werkgever natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?
Met een ratel.quote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom elke slang vasstrikken aan een boom
Als jij remote mag werken ja.quote:Op zondag 7 december 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?
Lees je dit @EttovanBelgiequote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom elke slang vasstrikken aan een boom
Helaas dit jaar al een huis gekochtquote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
Ja als je voor ¤2,50 een maaltijd en een flesje water kan halen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
jepsquote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je voor ¤2,50 een maaltijd en een flesje water kan halen.
Chillquote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
en kreeg vandaag mijn elektriciteit rekening. De overheid heeft het tarief tot april verlaagd. weet niet waarom maar die was 19 euro voor de hele maand
Bangkok trekt me echt niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
het leven is hier echt heel goed. En als je wat meer comfort wil dan ga je bv in bangkok wonen
Hoe is een drukke vervuilde miljoenenstad comfortabelquote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
het leven is hier echt heel goed. En als je wat meer comfort wil dan ga je bv in bangkok wonen
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.quote:
Ff bellen dan met Ballie Vastgoed BV. Die hebben best goede tips voor aankoop en verhuur van vastgoed.quote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
wat misschien wel lastig is nu aan NL dat als je bv na een paar jaar terug wil naar NL je niet zo makkelijk op de woningmarkt weer terecht kan
Is voor Nederlandse begrippen nog steeds cheap.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.
Voor mijn mobiele internet heb ik denk ik een heel duur abbo, geloof 90 euro voor 1 jaar onbeperkt internet
Ik betaal ook alleen mijn mobiele telefoonkostenquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.
Voor mijn mobiele internet heb ik denk ik een heel duur abbo, geloof 90 euro voor 1 jaar onbeperkt internet
ja oke daar moet je niet teveel over nadenkenquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is een drukke vervuilde miljoenenstad comfortabel
quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik betaal ook alleen mijn mobiele telefoonkosten
Op loopafstand van het strand lijkt me comfortabelerquote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke daar moet je niet teveel over nadenken
alsof jij op het strand gaat liggen:Pquote:Op zondag 7 december 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op loopafstand van het strand lijkt me comfortabeler
Nou dan toch maar op een eiland hoor. Ik vind Bangkok echt vreselijk.quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je moet er idd van houden. Maar het bied wel een stuk meer comfort dan koh phangan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |