De tweede.quote:Op zondag 7 december 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
En nu moet ik nog de bank kiezen
Deze, een 3 sits
https://www.ikea.com/th/e(...)ge-80551229/#content
of een 3 sits met een langer stuk er aan
https://www.ikea.com/th/e(...)e-s09520242/#content
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurderquote:Op zondag 7 december 2025 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
verwijderbare vulling?
[..]
goeie kussen zijn geschikt voor buik-, zij, en rugslapers
[..]
zoiets als die 2de heb ik hier staan, die zit niet echt comfortabel(maar was voor mij gratis, dus ik zeur verder niet)
Dat ziet er na 3 gasten niet meer uitquote:Op zondag 7 december 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurder
https://www.ikea.com/th/e(...)red-beige-s99545243/
geen uithaalbare vulling.
die ziet er meer uit dat je neer kan ploffen op de bank na een vermoeiende dagquote:Op zondag 7 december 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie maar die is wel gelijk een stuk duurder
https://www.ikea.com/th/e(...)red-beige-s99545243/
ahaquote:geen uithaalbare vulling.
nee das waar. ze hebben hem nog in het grijs maar dat vind ik wat somberquote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ziet er na 3 gasten niet meer uit
hier hebben mensen geen vermoeiende dagenquote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
ik mag zo even mn nieuwe telefoon kopen, zakelijk aanschaffen lukt niet
[..]
die ziet er meer uit dat je neer kan ploffen op de bank na een vermoeiende dag
[..]
aha
Die andere bank is netjes en best fleurig, toch? Van die linkjes?quote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das waar. ze hebben hem nog in het grijs maar dat vind ik wat somber
Alles is eetbaar met genoeg moeitequote:Op zondag 7 december 2025 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donut kussen gekocht maar er daarna achtergekomen dat die niet eetbaar was
Gaat veel stof inzitten en kan je niet onderdoor stofzuigenquote:Op zondag 7 december 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
die met de chaise longue heeft wel storage , das wel een groot pluspunt
[ afbeelding ]
Samen met Cali knus knuffelenquote:
schuiven kan tochquote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat veel stof inzitten en kan je niet onderdoor stofzuigen
Rijke tatta.quote:Op zondag 7 december 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik voor de dure, die heeft wasbare covers en is soft. die oranje is firm.
Moet ik maar wat ledlampjes versieren voor de kleur
Mja anders blijf je steeds nieuwe banken kopen inderdaad. Huurders gaan doorgaans niet erg voorzichtig met spullen om natuurlijk. Als er echt een kwaliteitsverschil tussen beide banken is zou ik ook voor de betere gaan.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
Geen idee. Ik weet niet of die duurdere langer meegaat eigenlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..quote:Op zondag 7 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
vind die kleur van die oranje tof maar hij ziet er idd echt niet comfi uit
in dat geval gewoon een paar planken met een stukje stof kopenquote:Op zondag 7 december 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier hebben mensen geen vermoeiende dagen
hmm lastig lastig.quote:Op zondag 7 december 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..
Cheap & cheerful. En kijken hoe lang die het redt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
ik denk dat de meeste airb&b's en huisjes hier gewoon een goedkope bank neerzetten. en het scheelt echt veel geld idd.
Wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |