Mja anders blijf je steeds nieuwe banken kopen inderdaad. Huurders gaan doorgaans niet erg voorzichtig met spullen om natuurlijk. Als er echt een kwaliteitsverschil tussen beide banken is zou ik ook voor de betere gaan.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
Geen idee. Ik weet niet of die duurdere langer meegaat eigenlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teveel geld denk je?
Die bank moet ook wel een tijdje mee gaan natuurlijk
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..quote:Op zondag 7 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
vind die kleur van die oranje tof maar hij ziet er idd echt niet comfi uit
in dat geval gewoon een paar planken met een stukje stof kopenquote:Op zondag 7 december 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier hebben mensen geen vermoeiende dagen
hmm lastig lastig.quote:Op zondag 7 december 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van soft is natuurlijk dat dat wellicht minder huferproof is..
Cheap & cheerful. En kijken hoe lang die het redt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
ik denk dat de meeste airb&b's en huisjes hier gewoon een goedkope bank neerzetten. en het scheelt echt veel geld idd.
Wat te doen
ik zou zeggen begin bij de goedkope bank, pols bij meerdere huurders wat ze vinden en of een duurdere bank later het waard is?quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
ik denk dat de meeste airb&b's en huisjes hier gewoon een goedkope bank neerzetten. en het scheelt echt veel geld idd.
Wat te doen
Stel je voor dat je straks 10 huisje hebt; dan is het nog allemaal extra duur. Je moet wel aan je winstmarge denken.quote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
Wat te doen
Zou gewoon voor een goedkope gaan, denk dat mensen niet lang op de bank gaan zitten als ze op vakantie zijnquote:Op zondag 7 december 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm lastig lastig.
Wat te doen
quote:Op zondag 7 december 2025 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel je voor dat je straks 10 huisje hebt; dan is het nog allemaal extra duur. Je moet wel aan je winstmarge denken.
Is dat geen kunstleer?quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
okay. die cheerful kan je de hoes niet wassen he
Mag je dan wel je eigen nummer houden?quote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
ik mag zo even mn nieuwe telefoon kopen, zakelijk aanschaffen lukt niet
Nouja, het was wel serieus. Je moet gewoon iets kiezen wat goed genoeg is. Denk dat de meeste mensen er toch alleen om te slapen zijn.quote:
Backrest for corner sofa-bedquote:
ja dan is die andere bank idd wat overdreven qua prijsquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, het was wel serieus. Je moet gewoon iets kiezen wat goed genoeg is. Denk dat de meeste mensen er toch alleen om te slapen zijn.
hoes erop en eraf is ook niet eff gedaan denk ik..quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
voor de aanbieding niet.. MAAR:quote:Op zondag 7 december 2025 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je dan wel je eigen nummer houden?
Als ik even als huurder mag spreken..quote:Op zondag 7 december 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |