Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijnquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
chillquote:Op zondag 7 december 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk de meeste mensen, maar ik heb ook nog de woensdag waarop ik niet werk
quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Dan ben je wel heel snel klaar.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Kerst is kut. Mensen die feest vieren zijn kut.quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijn
ergens rond 4u zal het wel bekend zijnquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij hetquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
quote:Op zondag 7 december 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens rond 4u zal het wel bekend zijn
Thanksquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
tenzij gridstraffen ofzoquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Gezien de stewards.quote:
*mot enthousiastquote:Op zondag 7 december 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/322171/(...)en-kerstlampjes.html
@:bitterbal ledlampjes
Als jij je geld ergens op moest inzetten op welke coureur zet jij dan in wie wereldkampioen wordt?quote:
Ik weet niet meer of ik daarna nog ergens anders heen ben geweest of meteen naar huis mocht.quote:
norris denk ik eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jij je geld ergens op moest inzetten op welke coureur zet jij dan in wie wereldkampioen wordt?
Kan je niet de Nederlandse prijs omgerekend er ook bij zetten?quote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
90 baht met een flesje water erbij
[ afbeelding ]
was zeer smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |