Uit je post begrijp ik dat dat veel is?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
teveel of te weinig?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
quote:Op zondag 7 december 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit je post begrijp ik dat dat veel is?
IK vind het teveel.. ik heb veel liever een smak centen naderhandquote:
Spelletjes?quote:Op zondag 7 december 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
de linkedin spelletjes zijn bijzonder hoerig vandaag
ik denk dat ze het ook daarom hebben toegevoegd. want waarom zou iemand dagelijks op linkedin gaan kijkenquote:
Ik blijf gewoon thuis. Zie wel wat ik met eten doe. Zorg wel voor wat speciaal eten, maar weet nog niet precies wat.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
Ik heb een familiedagquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
1e kerstdag naar mijn ouders. 2e kerstdag lekker niks. Kerstavond voor ons tweetjes.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
geen idee nog, mogelijk gewoon niks.. maar ik zie het wel gebeuren dat ik ongeveerd verplicht wordt door collega om daar te komen gourmetten "want alleen zitten heel de kerst kan echt niet"quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |