Hij moet ons niet meer.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dacht ook even misschien verplichte vakantie maar niet eens.
nou zegquote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.
Ja misschien vraag ik dat wel. Alleen moet je om te kunnen reviewen wel eerst betalen:Pquote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen anders wel boeken en positieve reviews voor je schrijven.
Moet ze eerst een tikkie betalen..quote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen anders wel boeken en positieve reviews voor je schrijven.
Airbnb kun je ook met “special offer” werken daarvoor.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien vraag ik dat wel. Alleen moet je om te kunnen reviewen wel eerst betalen:P
heb dat voor een vriendin ook gedaan. Heb ik betaald en stortte ze het gelijk terug
oh dat ken ik niet? Wat is dat?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airbnb kun je ook met “special offer” werken daarvoor.
Uit je post begrijp ik dat dat veel is?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
teveel of te weinig?quote:Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
zo, even zorgtoeslag toetsingsinkomen verhoogd.. die gekken wilde mij 62 euro aan zorgtoeslag gaan geven
quote:Op zondag 7 december 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit je post begrijp ik dat dat veel is?
IK vind het teveel.. ik heb veel liever een smak centen naderhandquote:
Spelletjes?quote:Op zondag 7 december 2025 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
de linkedin spelletjes zijn bijzonder hoerig vandaag
ik denk dat ze het ook daarom hebben toegevoegd. want waarom zou iemand dagelijks op linkedin gaan kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |