Ik blijf gewoon thuis. Zie wel wat ik met eten doe. Zorg wel voor wat speciaal eten, maar weet nog niet precies wat.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
Ik heb een familiedagquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor kerst dit jaar? Ik ga eerste kerstdag naar mijn vader maar verder geen idee eigenlijk.
1e kerstdag naar mijn ouders. 2e kerstdag lekker niks. Kerstavond voor ons tweetjes.quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
geen idee nog, mogelijk gewoon niks.. maar ik zie het wel gebeuren dat ik ongeveerd verplicht wordt door collega om daar te komen gourmetten "want alleen zitten heel de kerst kan echt niet"quote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijnquote:Op zondag 7 december 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
chillquote:Op zondag 7 december 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk de meeste mensen, maar ik heb ook nog de woensdag waarop ik niet werk
quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Dan ben je wel heel snel klaar.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de maandag en dinsdag na kerst gewoon werken. Zal wel lekker rustig zijn, zoals altijd wel.
Ik heb wel eens op 2 januari gehad dat ik voor een hele wijk ( 4 postcodecijfers) maar 3 poststukken had![]()
Kerst is kut. Mensen die feest vieren zijn kut.quote:Op zondag 7 december 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vieren dat ik niemand hoef te zien en niet mee hoef te doen aan het vreetfestijn
ergens rond 4u zal het wel bekend zijnquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij hetquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoelaat weten we wie dit jaar F1 wereldkampioen is? Ben wel benieuwd maar ik ga niet kijken nml.
quote:Op zondag 7 december 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens rond 4u zal het wel bekend zijn
Thanksquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
tenzij gridstraffen ofzoquote:Op zondag 7 december 2025 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze gaan 14 uur starten dus om 15.30 weten wij het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |