Ja wel pas laten langskomen als er geen gasten aanwezig zijnquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen ook al het ongedierte dood. Alleen zorgen dat je gasten niet ook doodgaan.
Ik was meestal bestek en servies even voor gebruik jaquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms doe ik eens gek en huur ik een appartement. Maar durf dan bijna nergens op de bank te gaan zitten, omdat er meestal (god weet wat voor) vlekken in zittenOf etensresten in de la met bestek e.d.
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesDoe ik dus ook alleen als ik met de auto ergens naartoe ga.
Eigen opblaasbadkamer mee.quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem m'n eigen lakens mee voor op het bed, inclusief matrashoesDoe ik dus ook alleen als ik met de auto ergens naartoe ga.
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt wasquote:Op zondag 7 december 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel pas laten langskomen als er geen gasten aanwezig zijn
Waren ze even vergeten om daarna raampje open te zettenquote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon zo'n grote camper aanschaffen
Ja daar was de kamer schoongemaakt door Ali Chemicaliquote:Op zondag 7 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt was
Blijft altijd wel bijzonder. Als het dat niet is dan kan het ook zomaar zijn dat je slechte doner gegeten hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar was de kamer schoongemaakt door Ali Chemicali
Met zo’n uitschuifbare woonkamerquote:Op zondag 7 december 2025 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon zo'n grote camper aanschaffen
Maar wel super gedesinfecteerd !quote:Op zondag 7 december 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Turkije was laatst een hele familie overleden nadat de kamer blijkbaar ongediertevrij gemaakt was
Waarvan je eigenlijk niet weet welk vlees er allemaal in zit, en dat er bij het plaatselijke asiel zelden puppy's worden gebrachtquote:Op zondag 7 december 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft altijd wel bijzonder. Als het dat niet is dan kan het ook zomaar zijn dat je slechte doner gegeten hebt.
Ambar had ook een donertje kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarvan je eigenlijk niet weet welk vlees er allemaal in zit, en dat er bij het plaatselijke asiel zelden puppy's worden gebracht
Ambar kebab met knoflooksaus en een blaadje slaquote:Op zondag 7 december 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambar had ook een donertje kunnen zijn.
Temu-nier?quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja. Ik las gisteren dat iemand overleden was aan hondsdolheid nadat hij een niertransplantatie had gekregen. Krijg je gewoon een nier met hondsdolheid er gratis bij.
Wist dat niet maar hondsdolheid heeft een moribilatyrate van bijna 100%quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja. Ik las gisteren dat iemand overleden was aan hondsdolheid nadat hij een niertransplantatie had gekregen. Krijg je gewoon een nier met hondsdolheid er gratis bij.
Vers uit Bangladesh?quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinkenquote:Op zondag 7 december 2025 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist dat niet maar hondsdolheid heeft een moribilatyrate van bijna 100%
Dacht dat je dat met medicijnen nog wel kon overleven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinken
Ja tenzij he het weet na een beet en gelijk een vaccinatie krijgt binnen een dag of 2.quote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze erachter zijn dat je het hebt is het meestal einde verhaal inderdaad. Een van de symptomen is dat je bang bent om water te drinken
quote:Op zondag 7 december 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jonairo is voor zijn leven lang getraumatiseerd dankzij zijn vader Kevinquote:,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
Ga je de die bolletjes in de koffie dippen net als kwiews broodballetjes in de melk?quote:Op zondag 7 december 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Was in de droger inmiddels. Zo koffie met oliebollen.
Kwiews is af en toe een vies meisje hequote:Op zondag 7 december 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je de die bolletjes in de koffie dippen net als kwiews broodballetjes in de melk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |