Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?quote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet dat niet meer mensen uit nederland en zo die bv online kunnen werken niet ook naar azie verkassen
Je hoort het wel steeds meerquote:Op zondag 7 december 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet dat niet meer mensen uit nederland en zo die bv online kunnen werken niet ook naar azie verkassen
daarom elke slang vasstrikken aan een boomquote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. soms worden ze op gegeten door een slang
Je werkt gewoon voor een westerse werkgever natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?
Met een ratel.quote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom elke slang vasstrikken aan een boom
Als jij remote mag werken ja.quote:Op zondag 7 december 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik in Azië net zoveel verdienen als hier?
Lees je dit @EttovanBelgiequote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom elke slang vasstrikken aan een boom
Helaas dit jaar al een huis gekochtquote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
Ja als je voor ¤2,50 een maaltijd en een flesje water kan halen.quote:Op zondag 7 december 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij remote mag werken ja.
Als je hier woont met een NL salaris heb je het echt onwijs goed
jepsquote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je voor ¤2,50 een maaltijd en een flesje water kan halen.
Chillquote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
en kreeg vandaag mijn elektriciteit rekening. De overheid heeft het tarief tot april verlaagd. weet niet waarom maar die was 19 euro voor de hele maand
Bangkok trekt me echt niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
het leven is hier echt heel goed. En als je wat meer comfort wil dan ga je bv in bangkok wonen
Hoe is een drukke vervuilde miljoenenstad comfortabelquote:Op zondag 7 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
het leven is hier echt heel goed. En als je wat meer comfort wil dan ga je bv in bangkok wonen
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.quote:
Ff bellen dan met Ballie Vastgoed BV. Die hebben best goede tips voor aankoop en verhuur van vastgoed.quote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
wat misschien wel lastig is nu aan NL dat als je bv na een paar jaar terug wil naar NL je niet zo makkelijk op de woningmarkt weer terecht kan
Is voor Nederlandse begrippen nog steeds cheap.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.
Voor mijn mobiele internet heb ik denk ik een heel duur abbo, geloof 90 euro voor 1 jaar onbeperkt internet
Ik betaal ook alleen mijn mobiele telefoonkostenquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
internet thuis betaal ik ook niet, betaald de verhuurder en betaal ook geen water want we hebben een put.
Voor mijn mobiele internet heb ik denk ik een heel duur abbo, geloof 90 euro voor 1 jaar onbeperkt internet
ja oke daar moet je niet teveel over nadenkenquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is een drukke vervuilde miljoenenstad comfortabel
quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik betaal ook alleen mijn mobiele telefoonkosten
Op loopafstand van het strand lijkt me comfortabelerquote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke daar moet je niet teveel over nadenken
alsof jij op het strand gaat liggen:Pquote:Op zondag 7 december 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op loopafstand van het strand lijkt me comfortabeler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |