Soms denk ik dat ik er wel 10 op kan.quote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oliebollen moet je ook alleen maar kopen wat je die dag op kunt eigenlijk
Gewoon even in de airfryer pleuren.quote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
op nieuwsjaarsdag zijn de bollen van oudjaarsochtend nog best te snaaien hoorquote:Op zondag 7 december 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden zo taai allemaalquote:Op zondag 7 december 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op nieuwsjaarsdag zijn de bollen van oudjaarsochtend nog best te snaaien hoor
nieuwjaarsdag smaakt niets taaiquote:
Nee niet als je tot zes uur in de stad hebt liggen spoken.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja. Ik las gisteren dat iemand overleden was aan hondsdolheid nadat hij een niertransplantatie had gekregen. Krijg je gewoon een nier met hondsdolheid er gratis bij.
jaquote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
NWS / Man (39) aangeklaagd voor doodslag, vriendin (33) doodgevroren op berg Terecht dat hij wordt aangeklaagd of niet?
quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
NWS / Man (39) aangeklaagd voor doodslag, vriendin (33) doodgevroren op berg Terecht dat hij wordt aangeklaagd of niet?
als de zaken als niet naar beschutte plek brengen, onvoldoende uitrusting en niet optijd alarm slaan als dat kan kloppen: dan is dat zeker terechtquote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Kun je daar trouwens ook een beetje kerstsnacks kopen of doen ze daar niet aan in Thailand?quote:
en ritjes naar HELE warme oorden dan? sla je die ook af?...quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
daarom swipe ik tinder profielen die iets met kou en sneeuw hebben altijd we. Ik trap er niet in
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je daar trouwens ook een beetje kerstsnacks kopen of doen ze daar niet aan in Thailand?
nee ga ik graag meequote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en ritjes naar HELE warme oorden dan? sla je die ook af?...
Webcambeelden vanaf een berg ?quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
wellicht een webcam die de berg filmt en waar je verlichting van klimmers nog op kunt zien?quote:
Ja lijkt me wel terecht. Iemand meenemen zonder alpine-ervaring geeft je wel soort van zorgplicht.quote:Op zondag 7 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
daarom swipe ik tinder profielen die iets met kou en sneeuw hebben altijd we. Ik trap er niet in
niet echt kersterigquote:Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind dit cute.quote:Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben nu kerstversiering opgehangen maar echt snacks zijn er niet hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |