oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnigquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnig
Ja maar die man kan moeilijk het weer veranderen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oh absoluut.. maar toch niet echt kerst vibes.. te zonnig
moettie bij het departement van rainmaking zijn toch?quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die man kan moeilijk het weer veranderen.
Meegemaakt in Australië.quote:Op zondag 7 december 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Lijkt me eigenlijk best chill als je met kerst gewoon een dikke barbecue kan geven. Heb je meteen die rotzooi binnen ook niet.
Cherry wou uitproberen maar vrees dat iemand anders eerst maar moet gaan.quote:
Sneeuwmannen en mannen die bij Iglo werken?quote:Op zondag 7 december 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
daarom swipe ik tinder profielen die iets met kou en sneeuw hebben altijd we. Ik trap er niet in
er zijn hier winters geweest waar dat best kon zo (relatief) warm was hetquote:Op zondag 7 december 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Lijkt me eigenlijk best chill als je met kerst gewoon een dikke barbecue kan geven. Heb je meteen die rotzooi binnen ook niet.
Denk het wel.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Was dat net zo chill als dat ik me nu voorstel?
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Cherry wou uitproberen maar vrees dat iemand anders eerst maar moet gaan.
Nou nou.. ik wil dan ook gewoon lekker in de tuin kunnen zitten hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn hier winters geweest waar dat best kon zo (relatief) warm was het
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 7 december 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien rust er wel een vloek op. Dan laat ik liever iemand anders eerst even proberen.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ook een kerstintocht gezien. Is wel apart om dat te zien terwijl het 30 graden is.
Die gaat natuurlijk alle kerstmarkten af deze periode.quote:Op zondag 7 december 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Waar is @:ettovanbelgie gebleven eigenlijk?
Momentjequote:Op zondag 7 december 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
Waar is @:ettovanbelgie gebleven eigenlijk?
quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje
even in de strafbank gluren![]()
Hee hier ook nietEcht vermist
Oh hahahaquote:Op zondag 7 december 2025 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk alle kerstmarkten af deze periode.
Ja dacht ook even misschien verplichte vakantie maar niet eens.quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje
even in de strafbank gluren![]()
Hee hier ook nietEcht vermist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |