Hoeveel wil je hebben?quote:
Genoeg voor de komende maanden?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Oeh dat is echt oldscoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
quote:
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh dat is echt oldscool
Door vrienden mee in aanraking gekomen, we gingen in de weekends naar Club Prestige in Antwerpen. Geen drugs, toch vijf stuiterende tieners in een golfje de grens over.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben er met een half uurtje.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg voor de komende maanden?
Ik ben hier weleens geweest. Café d'Anvers, ook in Antwerpen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door vrienden mee in aanraking gekomen, we gingen in de weekends naar Club Prestige in Antwerpen. Geen drugs, toch vijf stuiterende tieners in een golfje de grens over.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier weleens geweest. Café d'Anvers, ook in Antwerpen.
Dit grenst aan uitlokkingquote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.
Hier draaide hij nog wel vrij hard.quote:
Ik heb de cd nog.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier draaide hij nog wel vrij hard.
Weet ik. Ik had de eerste.quote:
Ozempic van de jaren 90quote:
Weet je waar dat op zeer grote schaal gebruikt werd?quote:
Een zekere Oostenrijker ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waar dat op zeer grote schaal gebruikt werd?
En welke zeer beruchte persoon er waarschijnlijk aan verslaafd was?
Die ja,quote:
Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja,
en een groot deel van zijn legers vocht erop, dat ging beter
De Engelsen deden het beschaafder, daar hadden ze LSD
Dat eerste ook maar beperktquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.quote:
Daar scoor je punten mee blijkbaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.
Gaat het al weer over drugs.
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doetquote:
Ik woon in de Coke capital of Europe.quote:
Die 886 gram is voor jou,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik woon in de Coke capital of Europe.
En die meting was in een rustige week gedaan ook nog. Nee marc , ik gebruik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 886 gram is voor jou,
en wat doet de rest?
Vaarwel Rotterdam, ik ga verhuizen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woon in de Coke capital of Europe.
[ afbeelding ]
Heer Killem.
Dat gevoel heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doet
Dat herken ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nooit gehad.
Hoe gaat het net je ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Ja wel goedquote:
Ik word er bijna emotioneel van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van.
Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,quote:
Flesje water gepakt. Wat is water toch lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,
een glas vol teleurstelling, plat en flets,
alsof iemand de bubbels heeft vermoord
en het lijkje liet staan in de zon, vergeten en verslet.Het smaakt naar oud zweet van een citroen,
naar suikerwater waarin een mug is verdronken,
naar de tranen van een kind dat dacht:
“yes, frisdrank!” en toen alleen maar spijt dronk.Het plakt aan je tanden als een slechte kus,
het ruikt naar plastic dat droomt van limoen,
en als je het doorslikt, voel je je leven
één graadje minder sprankelend zijn.Koud is het hemels, warm is het hel,
en lauw… lauw is het vagevuur voor je tong.
Bewaar me, Heer, voor lauwe Sprite,
en schenk mij ijs, bubbels, of gewoon de dood.
Was je ook veel in Leeuwarden ?quote:
De Weaze e.o.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je ook veel in Leeuwarden ?
Deze man weet.quote:
ik hoop het, 'het paard' van sinterklaas moet bv niet gaan staken zoals vorige week in belgiequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer verdiend vanavond weer veel tevreden kinderen op sinterklaasavond met een zak vol pakjes![]()
Morguh mscholquote:
Morguh Karzaiquote:
De onderste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Welke is mooier ?
[ afbeelding ]
Of deze ?
[ afbeelding ]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.quote:
De bovenste ziet er warmer uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.
Zeg dat wel. Moet ook niet te lang zoeken merk ik wel.quote:
Beidequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zegt niet niemand gewoon beide doen ?
Hier kan ik wat mee.quote:
Nope.quote:
* FreshFruit gaat verder zoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.
Ik raakte ze nogal eens kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebracht
Dit zijn dus mooie verhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Karzai het volgende:
Ook een keer een hele mooie luxe sjaal van een klant gekregen bij de kringloop, haar zoon vond hem niet mooi en toen gaf ze hem aan mij
Dat is zeker mooi spul. En de prijs ook.quote:
Ja schat van een mens ook met blijkbaar een rare zoonquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi spul. En de prijs ook.
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.quote:
Deze, en door je jas heen.quote:
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.
Die aromat sjaals.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
In de zomer heb ik geen sjaal om.
Klinkt logisch.quote:
Best wel jaquote:
Best wel laat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, alle vaccins voor het jaar zitten er weer
Bij marc gaat alles wat trager.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Ik had vorige maand de griepprik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Mañana, mañana??quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij marc gaat alles wat trager.
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had vorige maand de griepprik.
Wilde even tijd tussen de griepprik en corona.
Dus nu heb ik toch nog wat van de sint gehad
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Spuugie lelijk zelfsquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Jij hebt het ook wel gehad toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.
Je bent er ook niet tegen beschermt,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Nope.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent er ook niet tegen beschermt,
het zou wel veel minder zwaar moeten zijn.
Nou ja zeg.quote:
En viel het ook mee, achteraf gezien?quote:
Mag hopen dat ze hem dat ei direct hebben laten schoonlikkenquote:
Wel gevaccineerd?quote:
Solly, maar als je hem niet aan doet is er natuurlijk niets aan de handquote:
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat te eten vanavond
De laatste niet. Ben ook geen risicogroep.quote:
Jij kan dat prima,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoor
Goed ziek van geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En viel het ook mee, achteraf gezien?
Ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan dat prima,
is wel in het Duits,
maar de strekking gaat duidelijk zijn
Dan leer je maar niet hoe je eend goed baktquote:
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.quote:
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je maar niet hoe je eend goed bakt
Een soort tafeltje dekjequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Een gat in de markt Domni.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Ðie klep zit er niet voor Jan lulquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen met petjes achterstevoren kan ik niet serieus nemen.
Gans met de gouden eieren?quote:
Doet me een beetje aan deze denken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooi sprookje
https://nl.wikipedia.org/(...)n_knuppel_uit_de_zak
[ afbeelding ]
Pro tip. Nooit verliefd worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dood door een gebroken hart, het bestaat echt
https://www.hln.be/buiten(...)erongelukt~a03aad93/
Wat is het leukste van Leeuwarden?quote:
De trein eruit?quote:
Nu komt er vast een leuk grapje.quote:
Je bent me net voor.quote:
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.quote:
Cambuurquote:
Ik kom amper nog in het centrum eigenlijk. Vroeger toch veel meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.
Om maar wat te noemen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.
Om maar wat te noemen
Bedankt voor het opzoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine moeite. Je benoemde best wel leuke plekken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken![]()
Ik kom er eigenlijk ook niet meer.
Toen mijn grootouders nog leefden kwam ik er regelmatig.
Kort rokje ook goed ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je korte broek al weer klaarliggen?
Was ik niet van plan maar marc was je voorquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu komt er vast een leuk grapje.
De trein naar Amsterdam ?
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen
Ben er echt nog nooit geweestquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken![]()
Ik kom er eigenlijk ook niet meer.
Toen mijn grootouders nog leefden kwam ik er regelmatig.
Sorry als mijn bericht niet woke genoeg wasquote:
En voor het gemak is jouw maat nu 88?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken of ze mijn maat ook hebben.
[ afbeelding ]
Ik leef graag op grote voet ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor het gemak is jouw maat nu 88?
Kan nu even handig zijn,quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leef graag op grote voet ja.
3 stuks. Dus ook een laars voor het middelste beenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken of ze mijn maat ook hebben.
[ afbeelding ]
Schoenmaatje van je ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan nu even handig zijn,
anders lijkt het me best
Maat 50 vond een vriend van mij al onhandig
Zoiets ja,quote:
Zal wel speciaal gemaakt worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja,
niet mijn schoenmaat gelukkig
Het is te verkrijgen, ben regelmatig mee geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel speciaal gemaakt worden.
Dat is aan de kleine kant zelfs voor een man.quote:
Goede maat is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had jarenlang maat 41, maar toen sommige schoenen toch een beetje gingen knellen heb ik ze in de winkel laten opmeten en toen bleek het toch 42 te zijn. Ik hoop niet dat mijn voeten nog gaan groeien de komende jaren, want in de meeste winkels gaan de damesschoenen tot 42 max
ik zie toch aardig wat keuze als ik daarop googlequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
Maat 47 hier. Veel keuze is er niet qua sokken en schoenen. Maar ik kan er wel mee uit de voeten.
ja in winkels wel, online dan maar bestellen, maja ik koop ze ook liever in de winkel dat je even kan passen en ziet hoe ze staan en lopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had jarenlang maat 41, maar toen sommige schoenen toch een beetje gingen knellen heb ik ze in de winkel laten opmeten en toen bleek het toch 42 te zijn. Ik hoop niet dat mijn voeten nog gaan groeien de komende jaren, want in de meeste winkels gaan de damesschoenen tot 42 max
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie toch aardig wat keuze als ik daarop google![]()
er zit hier toevallig ook een herenschoenenzaak met grote maten
mijn laatste paar timberlands wel online besteld, maja daar had ik al eerder besteld en die schoenen ken ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.
Is een goede winkel wel hoor, dat Googlequote:Op vrijdag 5 december 2025 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.
Waar zit die winkel ook alweer? 🤔quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is een goede winkel wel hoor, dat Google
Qwant gebruikenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is een goede winkel wel hoor, dat Google
Tussen de Action en de Aldi inquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar zit die winkel ook alweer? 🤔
42quote:
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:04 schreef pullup het volgende:
Top begin en daarna bagger
#WhenTaken Movies 🎬 #327 (05.12.2025)
I scored 568/1000🎟️🍿
1️⃣📍18.7 m - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
2️⃣📍4.0K km - 🗓️2 yrs - 🥈128/200
3️⃣📍12.6K km - 🗓️16 yrs - 🙈67/200
4️⃣📍1.4K km - 🗓️38 yrs - 🙈61/200
5️⃣📍4.0K km - 🗓️11 yrs - 🥉112/200
https://movies.whentaken.com
Dat is echt goedquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Het was weer even geleden, maar een goede tergkomer
#WhenTaken Movies 🎬 #327 (05.12.2025)
I scored 801/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍2.0 km - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
2️⃣📍29.1 km - 🗓️3 yrs - 🥇196/200
3️⃣📍3.3K km - 🗓️11 yrs - 🥉119/200
4️⃣📍808 km - 🗓️9 yrs - 🥈163/200
5️⃣📍3.9K km - 🗓️5 yrs - 🥈126/200
https://movies.whentaken.com
Mijn parkiet wil weten wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben net dobbelspelletje gedaan en tapas gegetenTraditioneel altijd met Sinterklaas
Iedereen heeft gewonnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil weten wie er gewonnen heeft.
Dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen heeft gewonnenWe gaan allemaal met cadeautjes naar huis
Die is al geweest. @Domnivoor is in de zak gestopt en gaat morgen mee naar Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dushoeft niet meer te komen?
En dat is helemaal terecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is al geweest. @:Domnivoor is in de zak gestopt en gaat morgen mee naar Spanje
Ken je ook alle randvoorwaarden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Een reisje naar Spanje...
Er zijn ergere dingen
Ik lees de kleine lettertjes niet. Ik zie het vanzelf welquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je ook alle randvoorwaarden?![]()
@Lovelyquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn ergere dingen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn ergere dingen
Hoe weet jij dat Lovely erger is?quote:
wat een vernedering voor die linksonder; niet alleen verwond door de stier maar ook nog in zijn blote billenquote:
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Lovely erger is?
ik zie dit niet als een vernedering, dit is tenminste een eerlijk gevecht, you run like hell voor die beestenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
wat een vernedering voor die linksonder; niet alleen verwond door de stier maar ook nog in zijn blote billen![]()
![]()
Hoe weet jij wat die linksachter voor kinks heeeft ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
wat een vernedering voor die linksonder; niet alleen verwond door de stier maar ook nog in zijn blote billen![]()
![]()
Mwah ....quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie dit niet als een vernedering, dit is tenminste een eerlijk gevecht, you run like hell voor die beesten
o dat kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat die linksachter voor kinks heeeft ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
nog een beetje tv kijken en zo lekker tukken fijne avond verder
Ik vond dat vroeger helemaal geen erg vooruitzicht ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn ergere dingen
Hier zit vast iets achter wat je nog niet verteld hebtquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet hij zijn muts en sjaal niet vergeten
Echt, je ziet de minpunten gewoon over het hoofd hequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger helemaal geen erg vooruitzicht ofzoLekker een jaartje met Sinterklaas mee naar Spanje. ik kan inderdaad ergere dingen bedenken.
Nou het weer in Spanje is frisjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast iets achter wat je nog niet verteld hebt
Haha die had ik lang niet meer gezien. had die LP welquote:
Dit is wel de originele uitvoering.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die vind ik raar. Ff Dire Straits verder luisteren.
Oke, klaar, nu gewoon stoppen. Het kan niet beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Dire Straits
Ken ik niet en vond hem ook niet zo leuk dus weer verder met Dire Straits.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
Siouxsie And The Banshees
Dat wist ik dan weer niet en dan toch maar die andere versie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel de originele uitvoering.
Zo is datquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel de originele uitvoering.
Ik ging niet langs clubs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Anne Clark
Geen tocht langs de clubs zonder dat deze wel eens langskwam
quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
OMD- Maid of Orleans
Niet mijn jaren 80 muziek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
Clock DVA
Heel jaren 80 ook
Heb die dingen ook wel gehoord hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij luisterde echt andere muziek in de jaren 80 dan ik.
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb die dingen ook wel gehoord hoor
Oh die ken ik en vind ik mooi.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer niet perse
Deze zal je wellicht dan nog wel leuk vinden
Ik zit al weer in de jaren 90 ondertussenquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Toch nog 1 geplaatst maar is GeorgeEn Wham
Deze staat in mijn lijstquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alanis heeft ook prachtige muziek en een prachtige stem.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit al weer in de jaren 90 ondertussen
Oeh ik was helemaal gek van dit nummer, mijn moeder niet want ik stond dan te springen in mijn kamer en we hadden een houten vloer.quote:
Is dat niet ook al 90 er jaren?quote:
Vooruit dan maar 😅 is een leuk nr ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
89
https://en.wikipedia.org/wiki/Pump_Up_the_Jam
Blij dat het magquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit dan maar 😅 is een leuk nr ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |