Zoiets ja,quote:
Zal wel speciaal gemaakt worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja,
niet mijn schoenmaat gelukkig
Het is te verkrijgen, ben regelmatig mee geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel speciaal gemaakt worden.
Dat is aan de kleine kant zelfs voor een man.quote:
Goede maat is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had jarenlang maat 41, maar toen sommige schoenen toch een beetje gingen knellen heb ik ze in de winkel laten opmeten en toen bleek het toch 42 te zijn. Ik hoop niet dat mijn voeten nog gaan groeien de komende jaren, want in de meeste winkels gaan de damesschoenen tot 42 max
ik zie toch aardig wat keuze als ik daarop googlequote:Op vrijdag 5 december 2025 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
Maat 47 hier. Veel keuze is er niet qua sokken en schoenen. Maar ik kan er wel mee uit de voeten.
ja in winkels wel, online dan maar bestellen, maja ik koop ze ook liever in de winkel dat je even kan passen en ziet hoe ze staan en lopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had jarenlang maat 41, maar toen sommige schoenen toch een beetje gingen knellen heb ik ze in de winkel laten opmeten en toen bleek het toch 42 te zijn. Ik hoop niet dat mijn voeten nog gaan groeien de komende jaren, want in de meeste winkels gaan de damesschoenen tot 42 max
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie toch aardig wat keuze als ik daarop google![]()
er zit hier toevallig ook een herenschoenenzaak met grote maten
mijn laatste paar timberlands wel online besteld, maja daar had ik al eerder besteld en die schoenen ken ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.
Is een goede winkel wel hoor, dat Googlequote:Op vrijdag 5 december 2025 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, wel op google. Maar ik koop mijn schoenen niet op google.
Waar zit die winkel ook alweer? 🤔quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is een goede winkel wel hoor, dat Google
Qwant gebruikenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is een goede winkel wel hoor, dat Google
Tussen de Action en de Aldi inquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar zit die winkel ook alweer? 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |