Morguh Karzaiquote:
De onderste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Welke is mooier ?
[ afbeelding ]
Of deze ?
[ afbeelding ]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.quote:
De bovenste ziet er warmer uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.
Zeg dat wel. Moet ook niet te lang zoeken merk ik wel.quote:
Beidequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zegt niet niemand gewoon beide doen ?
Hier kan ik wat mee.quote:
Nope.quote:
* FreshFruit gaat verder zoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.
Ik raakte ze nogal eens kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebracht
Dit zijn dus mooie verhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Karzai het volgende:
Ook een keer een hele mooie luxe sjaal van een klant gekregen bij de kringloop, haar zoon vond hem niet mooi en toen gaf ze hem aan mij
Dat is zeker mooi spul. En de prijs ook.quote:
Ja schat van een mens ook met blijkbaar een rare zoonquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi spul. En de prijs ook.
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.quote:
Deze, en door je jas heen.quote:
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.
Die aromat sjaals.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
In de zomer heb ik geen sjaal om.
Klinkt logisch.quote:
Best wel jaquote:
Best wel laat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, alle vaccins voor het jaar zitten er weer
Bij marc gaat alles wat trager.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Ik had vorige maand de griepprik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Mañana, mañana??quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij marc gaat alles wat trager.
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had vorige maand de griepprik.
Wilde even tijd tussen de griepprik en corona.
Dus nu heb ik toch nog wat van de sint gehad
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Spuugie lelijk zelfsquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Jij hebt het ook wel gehad toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.
Je bent er ook niet tegen beschermt,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Nope.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent er ook niet tegen beschermt,
het zou wel veel minder zwaar moeten zijn.
Nou ja zeg.quote:
En viel het ook mee, achteraf gezien?quote:
Mag hopen dat ze hem dat ei direct hebben laten schoonlikkenquote:
Wel gevaccineerd?quote:
Solly, maar als je hem niet aan doet is er natuurlijk niets aan de handquote:
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat te eten vanavond
Bekijk deze YouTube-video
De laatste niet. Ben ook geen risicogroep.quote:
Jij kan dat prima,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoor
Goed ziek van geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En viel het ook mee, achteraf gezien?
Ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan dat prima,
is wel in het Duits,
maar de strekking gaat duidelijk zijn
Dan leer je maar niet hoe je eend goed baktquote:
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.quote:
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je maar niet hoe je eend goed bakt
Een soort tafeltje dekjequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Een gat in de markt Domni.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Ðie klep zit er niet voor Jan lulquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen met petjes achterstevoren kan ik niet serieus nemen.
Gans met de gouden eieren?quote:
Doet me een beetje aan deze denken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooi sprookje
https://nl.wikipedia.org/(...)n_knuppel_uit_de_zak
[ afbeelding ]
Pro tip. Nooit verliefd worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dood door een gebroken hart, het bestaat echt
https://www.hln.be/buiten(...)erongelukt~a03aad93/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |