Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,quote:
Flesje water gepakt. Wat is water toch lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,
een glas vol teleurstelling, plat en flets,
alsof iemand de bubbels heeft vermoord
en het lijkje liet staan in de zon, vergeten en verslet.Het smaakt naar oud zweet van een citroen,
naar suikerwater waarin een mug is verdronken,
naar de tranen van een kind dat dacht:
“yes, frisdrank!” en toen alleen maar spijt dronk.Het plakt aan je tanden als een slechte kus,
het ruikt naar plastic dat droomt van limoen,
en als je het doorslikt, voel je je leven
één graadje minder sprankelend zijn.Koud is het hemels, warm is het hel,
en lauw… lauw is het vagevuur voor je tong.
Bewaar me, Heer, voor lauwe Sprite,
en schenk mij ijs, bubbels, of gewoon de dood.
Was je ook veel in Leeuwarden ?quote:
De Weaze e.o.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je ook veel in Leeuwarden ?
Deze man weet.quote:
ik hoop het, 'het paard' van sinterklaas moet bv niet gaan staken zoals vorige week in belgiequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer verdiend vanavond weer veel tevreden kinderen op sinterklaasavond met een zak vol pakjes![]()
Morguh mscholquote:
Morguh Karzaiquote:
De onderste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Welke is mooier ?
[ afbeelding ]
Of deze ?
[ afbeelding ]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.quote:
De bovenste ziet er warmer uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.
Zeg dat wel. Moet ook niet te lang zoeken merk ik wel.quote:
Beidequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zegt niet niemand gewoon beide doen ?
Hier kan ik wat mee.quote:
Nope.quote:
* FreshFruit gaat verder zoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.
Ik raakte ze nogal eens kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebracht
Dit zijn dus mooie verhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Karzai het volgende:
Ook een keer een hele mooie luxe sjaal van een klant gekregen bij de kringloop, haar zoon vond hem niet mooi en toen gaf ze hem aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |