Morguh Karzaiquote:
De onderste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Welke is mooier ?
[ afbeelding ]
Of deze ?
[ afbeelding ]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.quote:
De bovenste ziet er warmer uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn. Toch wel de onderste maar doen.
Zeg dat wel. Moet ook niet te lang zoeken merk ik wel.quote:
Beidequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom zegt niet niemand gewoon beide doen ?
Hier kan ik wat mee.quote:
Nope.quote:
* FreshFruit gaat verder zoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebrachtquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was het bij ons in de familie echt wel een ding. Vooral met de gedichten.
Ik raakte ze nogal eens kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik had een op een gegeven moment ook iets van zes sjaals, de helft maar naar de kringloop gebracht
Dit zijn dus mooie verhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Karzai het volgende:
Ook een keer een hele mooie luxe sjaal van een klant gekregen bij de kringloop, haar zoon vond hem niet mooi en toen gaf ze hem aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |