Ja schat van een mens ook met blijkbaar een rare zoonquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker mooi spul. En de prijs ook.
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.quote:
Deze, en door je jas heen.quote:
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zie ik al wel mensen met dikke winterjassen lopen.
Die aromat sjaals.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is ook een mode item tegenwoordig, zie soms ook mensen hartje zomer met een sjaal om
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
In de zomer heb ik geen sjaal om.
Klinkt logisch.quote:
Best wel jaquote:
Best wel laat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, alle vaccins voor het jaar zitten er weer
Bij marc gaat alles wat trager.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Ik had vorige maand de griepprik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel laat.
Ik had vorige maand al alles
Maņana, maņana??quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij marc gaat alles wat trager.
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had vorige maand de griepprik.
Wilde even tijd tussen de griepprik en corona.
Dus nu heb ik toch nog wat van de sint gehad
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Spuugie lelijk zelfsquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:32 schreef Karzai het volgende:
Ik vind die onderste gewoon niet zo mooi
Jij hebt het ook wel gehad toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent er nogal vatbaar voor. Dit was niet de eerste keer.
Je bent er ook niet tegen beschermt,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ondanks de coronaprik heb ik het toch nog gehad.
Nope.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent er ook niet tegen beschermt,
het zou wel veel minder zwaar moeten zijn.
Nou ja zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |