En viel het ook mee, achteraf gezien?quote:
Mag hopen dat ze hem dat ei direct hebben laten schoonlikkenquote:
Wel gevaccineerd?quote:
Solly, maar als je hem niet aan doet is er natuurlijk niets aan de handquote:
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat te eten vanavond
Bekijk deze YouTube-video
De laatste niet. Ben ook geen risicogroep.quote:
Jij kan dat prima,quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Durf dat na je vorige post niet meer aan te klikken hoor
Goed ziek van geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En viel het ook mee, achteraf gezien?
Ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan dat prima,
is wel in het Duits,
maar de strekking gaat duidelijk zijn
Dan leer je maar niet hoe je eend goed baktquote:
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.quote:
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je maar niet hoe je eend goed bakt
Een soort tafeltje dekjequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Een gat in de markt Domni.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dan elke dag een Fabergé-ei uitpoept. Dan moet je hem natuurlijk niet vrijlaten.
Ðie klep zit er niet voor Jan lulquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen met petjes achterstevoren kan ik niet serieus nemen.
Gans met de gouden eieren?quote:
Doet me een beetje aan deze denken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooi sprookje
https://nl.wikipedia.org/(...)n_knuppel_uit_de_zak
[ afbeelding ]
Pro tip. Nooit verliefd worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dood door een gebroken hart, het bestaat echt
https://www.hln.be/buiten(...)erongelukt~a03aad93/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |