quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
nog een beetje tv kijken en zo lekker tukken fijne avond verder
Ik vond dat vroeger helemaal geen erg vooruitzicht ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Een reisje naar Spanje...
Er zijn ergere dingen
Hier zit vast iets achter wat je nog niet verteld hebtquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet hij zijn muts en sjaal niet vergeten
Echt, je ziet de minpunten gewoon over het hoofd hequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger helemaal geen erg vooruitzicht ofzoLekker een jaartje met Sinterklaas mee naar Spanje. ik kan inderdaad ergere dingen bedenken.
Nou het weer in Spanje is frisjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast iets achter wat je nog niet verteld hebt
Haha die had ik lang niet meer gezien. had die LP welquote:
Dit is wel de originele uitvoering.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die vind ik raar. Ff Dire Straits verder luisteren.
Oke, klaar, nu gewoon stoppen. Het kan niet beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Dire Straits
Bekijk deze YouTube-video
Ken ik niet en vond hem ook niet zo leuk dus weer verder met Dire Straits.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
Siouxsie And The Banshees
Dat wist ik dan weer niet en dan toch maar die andere versie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel de originele uitvoering.
Zo is datquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel de originele uitvoering.
Ik ging niet langs clubs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
Anne Clark
Geen tocht langs de clubs zonder dat deze wel eens langskwam
quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
OMD- Maid of Orleans
Niet mijn jaren 80 muziek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
Clock DVA
Heel jaren 80 ook
Heb die dingen ook wel gehoord hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij luisterde echt andere muziek in de jaren 80 dan ik.
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb die dingen ook wel gehoord hoor
Oh die ken ik en vind ik mooi.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer niet perse
Deze zal je wellicht dan nog wel leuk vinden
Ik zit al weer in de jaren 90 ondertussenquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Toch nog 1 geplaatst maar is GeorgeEn Wham
Deze staat in mijn lijstquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alanis heeft ook prachtige muziek en een prachtige stem.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit al weer in de jaren 90 ondertussen
Oeh ik was helemaal gek van dit nummer, mijn moeder niet want ik stond dan te springen in mijn kamer en we hadden een houten vloer.quote:
Is dat niet ook al 90 er jaren?quote:
Vooruit dan maar 😅 is een leuk nr ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
89
https://en.wikipedia.org/wiki/Pump_Up_the_Jam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |