Wat is het leukste van Leeuwarden?quote:
De trein eruit?quote:
Nu komt er vast een leuk grapje.quote:
Je bent me net voor.quote:
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.quote:
Cambuurquote:
Ik kom amper nog in het centrum eigenlijk. Vroeger toch veel meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.
Om maar wat te noemen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Kleine Kerkstraat, Tresoar, die scheve halve kerktoren, boekhandel Van der Velde.
Om maar wat te noemen
Bedankt voor het opzoekenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine moeite. Je benoemde best wel leuke plekken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken![]()
Ik kom er eigenlijk ook niet meer.
Toen mijn grootouders nog leefden kwam ik er regelmatig.
Kort rokje ook goed ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je korte broek al weer klaarliggen?
Was ik niet van plan maar marc was je voorquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu komt er vast een leuk grapje.
De trein naar Amsterdam ?
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen
Ben er echt nog nooit geweestquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken![]()
Ik kom er eigenlijk ook niet meer.
Toen mijn grootouders nog leefden kwam ik er regelmatig.
Sorry als mijn bericht niet woke genoeg wasquote:
En voor het gemak is jouw maat nu 88?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken of ze mijn maat ook hebben.
[ afbeelding ]
Ik leef graag op grote voet ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor het gemak is jouw maat nu 88?
Kan nu even handig zijn,quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leef graag op grote voet ja.
3 stuks. Dus ook een laars voor het middelste beenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken of ze mijn maat ook hebben.
[ afbeelding ]
Schoenmaatje van je ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan nu even handig zijn,
anders lijkt het me best
Maat 50 vond een vriend van mij al onhandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |