Hoeveel wil je hebben?quote:
Genoeg voor de komende maanden?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Oeh dat is echt oldscoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
quote:
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh dat is echt oldscool
Door vrienden mee in aanraking gekomen, we gingen in de weekends naar Club Prestige in Antwerpen. Geen drugs, toch vijf stuiterende tieners in een golfje de grens over.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben er met een half uurtje.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg voor de komende maanden?
Ik ben hier weleens geweest. Café d'Anvers, ook in Antwerpen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door vrienden mee in aanraking gekomen, we gingen in de weekends naar Club Prestige in Antwerpen. Geen drugs, toch vijf stuiterende tieners in een golfje de grens over.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier weleens geweest. Café d'Anvers, ook in Antwerpen.
Dit grenst aan uitlokkingquote:Op donderdag 4 december 2025 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen verklaarden me echt voor gek , dit was toch geen muziek.
Hier draaide hij nog wel vrij hard.quote:
Ik heb de cd nog.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier draaide hij nog wel vrij hard.
Weet ik. Ik had de eerste.quote:
Ozempic van de jaren 90quote:
Weet je waar dat op zeer grote schaal gebruikt werd?quote:
Een zekere Oostenrijker ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waar dat op zeer grote schaal gebruikt werd?
En welke zeer beruchte persoon er waarschijnlijk aan verslaafd was?
Die ja,quote:
Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja,
en een groot deel van zijn legers vocht erop, dat ging beter
De Engelsen deden het beschaafder, daar hadden ze LSD
Dat eerste ook maar beperktquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.quote:
Daar scoor je punten mee blijkbaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.
Gaat het al weer over drugs.
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doetquote:
Ik woon in de Coke capital of Europe.quote:
Die 886 gram is voor jou,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik woon in de Coke capital of Europe.
En die meting was in een rustige week gedaan ook nog. Nee marc , ik gebruik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 886 gram is voor jou,
en wat doet de rest?
Vaarwel Rotterdam, ik ga verhuizen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woon in de Coke capital of Europe.
[ afbeelding ]
Heer Killem.
Dat gevoel heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doet
Dat herken ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nooit gehad.
Hoe gaat het net je ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Ja wel goedquote:
Ik word er bijna emotioneel van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van.
Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,quote:
Flesje water gepakt. Wat is water toch lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lauwe Sprite, o gruwel der gruwelen,
een glas vol teleurstelling, plat en flets,
alsof iemand de bubbels heeft vermoord
en het lijkje liet staan in de zon, vergeten en verslet.Het smaakt naar oud zweet van een citroen,
naar suikerwater waarin een mug is verdronken,
naar de tranen van een kind dat dacht:
“yes, frisdrank!” en toen alleen maar spijt dronk.Het plakt aan je tanden als een slechte kus,
het ruikt naar plastic dat droomt van limoen,
en als je het doorslikt, voel je je leven
één graadje minder sprankelend zijn.Koud is het hemels, warm is het hel,
en lauw… lauw is het vagevuur voor je tong.
Bewaar me, Heer, voor lauwe Sprite,
en schenk mij ijs, bubbels, of gewoon de dood.
Was je ook veel in Leeuwarden ?quote:
De Weaze e.o.quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je ook veel in Leeuwarden ?
Deze man weet.quote:
ik hoop het, 'het paard' van sinterklaas moet bv niet gaan staken zoals vorige week in belgiequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer verdiend vanavond weer veel tevreden kinderen op sinterklaasavond met een zak vol pakjes![]()
Morguh mscholquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |