Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Feest varkentjequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
YeahhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahwquote:Op donderdag 4 december 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent/was echt wel een aanwinst hoor. Je scoorde tijdens alle wars prima dus je past zeker in HQ. Maar als het je nu te veel stress geeft is dat toch volkomen begrijpelijk dat je even een stapje terug zet.
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
![]()
Beinaaa. Gehbich slafenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Degene die vuurwerk afsteektquote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verdwaalde ajax fan?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?![]()
![]()
* devzero doet de deur naar de wc dichtquote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?![]()
![]()
Zal volgend jaar wel een drama worden, nog hardere knallen met vuurwerk vanuit Duitsland en België omdat het hier verboden wordquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Het is hier vrij rustig dit jaar met vuurwerk![]()
Constipatie is behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Het is hier vrij rustig dit jaar met vuurwerk![]()
Paar wiintjes nemenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Constipatie is behoorlijk vervelend![]()
![]()
![]()
Oh met dat soort vuurwerk is het jaarrond nooit rustig geweestquote:Op donderdag 4 december 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Constipatie is behoorlijk vervelend
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh met dat soort vuurwerk is het jaarrond nooit rustig geweest![]()
![]()
![]()
![]()
y
Drie biggetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Knor knier en knarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu is het even rustig, maar als ik naar de top 3 kijk, dan zijn het bolkers die ik niet had verwacht.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:57 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Is normaal toch veel drukker?![]()
Okequote:Op donderdag 4 december 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het even rustig, maar als ik naar de top 3 kijk, dan zijn het bolkers die ik niet had verwacht.![]()
![]()
Effe pissenen dan slapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Lekker bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Goed planI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
Fuck, drie seconden te vroeg
Wat wij kijken![]()
Te vroeg!quote:Op donderdag 4 december 2025 23:59 schreef Armani XL het volgende:
Gefeliciteerd @:Greysbones (als ik het goed heb onthouden tenminste)
![]()
![]()
![]()
Forumtijd loopt achterquote:
Wat wij kijken![]()
Oei, wil je erover praten?quote:
---> R&P (of SEX)
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’quote:Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Dat is ook te vroegquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:03 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Fogel geeft puntquote:I'm surrounded by morons!
Feli @greysbones
I'm surrounded by morons!
Gefeliciteerd @greysbonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ugh. Dat was weer een nachtmerrie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En nou krijg ik nog koppijn ook door die nachtmerrie. Heb krap anderhalf uur geslapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker even sigaretje en weer onder de wol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het is zo jammer, want ik heb gisteren de hele dag zonder lora gedaan, en ik had nergens last van verder. Maar die verdomde slaap verpest alles
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Hey Mario hoe was de Kerstmarkt. Ja hoor heb al geslapen. Helaas al weer veel te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu heb je al over 300 gisteren gemakt slaap je nog nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig toch.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WoefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaapwel
Ik ga nog wat gas geven hihi
(Kreeg daardoor een hoestbui want droom)Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Elk uur een bittergarnituurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat slapen dat wordt niet wat.
Ik ga even douchen en mijn dag maar beginnen. Ga vanmiddag nog wel even plat.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario gaat woest worden!quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:49 schreef KoningWouter het volgende:
Dat slapen dat wordt niet wat.
Ik ga even douchen en mijn dag maar beginnen. Ga vanmiddag nog wel even plat.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
He laat Mario rustig puntjes pakken DevFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Dat ga ik ook zo doen, want ik ga het niet te laat makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 03:50 schreef KoningWouter het volgende:
He laat Mario rustig puntjes pakken Dev![]()
Ja en hij is er al niet meer. Dus tja dan maar gewoon weer bolken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 03:54 schreef devzero het volgende:
Met die laatste 50 punten staat hij alweer bijna 1FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Als hij er niet is, dan gaat hij natuurlijk nooit winnen. Naja, ik ben ook weg, druk gedanst vanavond en ik moet straks weer vroeg op. Dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 04:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en hij is er al niet meer. Dus tja dan maar gewoon weer bolken.![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij er niet is, dan gaat hij natuurlijk nooit winnen. Naja, ik ben ook weg, druk gedanst vanavond en ik moet straks weer vroeg op. Dus![]()
Slaap lekker man
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Tweede rare droom, die ik niet kan duiden.
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Jij ook al?quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Raar gedroomd maar mijn psychotherapeute kwam me redden hihi
In nachtmerrie nummer 1 was ik naar het huis van pleeggezin gegaan, en op advies van pleegmoeder op de bank of bed in de logeerkamer gaan liggen. Jongens waren nog niet thuis en pleegvader zat boven te werken.
Toen kwam pleegmoeder thuis, die bij me kwam zitten en me over mijn hoofd begon te wrijven, tot de jongens thuiskwamen en me gedag kwamen zeggen. Toen ging ik op zoek naar iets (eetbaars) maar ik struikelde steeds en toen kwam pleegvader zeggen dat dit geen vertoning was en dat ik maar weer moest gaan slapen omdat ik veel te dronken was.
Dat was ook exact het moment dat ik besefte dat het een nachtmerrie moest zijn want ik ben precies een week en een dag in de kliniek dus gewoon volledig nuchter.
Maar ik was zo van slag dat ik koppijn kreeg en dus maar een lorazepam en paracetamol ben gaan halen vannacht om 1 uur.Ik heb er één en ik ben er trots op
Morningquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heej goedemorgen Dotquote:
Nog een beetje kunnen slapen?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Hey KW. Ja ben onder het tv kijken weer in slaap gevallen. Daarom blijf ik hier ook niet hangen want dan slaap je niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej goedemorgen Dot
Nog een beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd met je moeder UNquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag richting Ede, moeder is jarigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW. Ja ben onder het tv kijken weer in slaap gevallen. Daarom blijf ik hier ook niet hangen want dan slaap je niet meer.
Ja klopt wel het was een lange nacht.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja Ik zag het. Vervelend voor jou.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Ja klopt wel het was een lange nacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lijkt alsof de slaap bij mij is hersteld, keek gister het jaarrapport eens terug en zag dat vanaf maart (goh) een dip is gekomen die langzaam stijgend weer terug kwam naar ongeveer 7u15m uur slaap per dag nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach ja, het is nou niet dat het me overkomtquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Ik zag het. Vervelend voor jou.Ik heb dit wel over mijzelf afgeroepen.
Heb nog wat geprogrammeerd vannacht.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Alleen maar fijn toch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
lijkt alsof de slaap bij mij is hersteld, keek gister het jaarrapport eens terug en zag dat vanaf maart (goh) een dip is gekomen die langzaam stijgend weer terug kwam naar ongeveer 7u15m uur slaap per dag nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, wel blij mee idd, overdag slaap ik ook bijna niet meer, lig nog wel op bed maar dan is het meer relaxen in een kleine ruimte ipv de drukte van overdag in de huiskamer hebben wanneer Jyske op bed ligtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Desalniettemin even goed vervelend Je zal er zelf aan moeten werken om het weer te herstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja, het is nou niet dat het me overkomtIk heb dit wel over mijzelf afgeroepen.
Heb nog wat geprogrammeerd vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Isnook eigenlijk niet goed als je overdag slaapt. Dan heb je in de nacht ook minder slaap nodig. Het lijkt er op de je voor jezelf de juiste slaap weg hebt gevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
ja, wel blij mee idd, overdag slaap ik ook bijna niet meer, lig nog wel op bed maar dan is het meer relaxen in een kleine ruimte ipv de drukte van overdag in de huiskamer hebben wanneer Jyske op bed ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
bagger dusIk heb er één en ik ben er trots op
is ook een domino effect, wat je in de nacht mist, pak je overdag. Nu er een vast ritme is, is er minder tot geen tijd meer om echt te slapen maar even een uurtje op bed, docu kijken is ook wel even lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isnook eigenlijk niet goed als je overdag slaapt. Dan heb je in de nacht ook minder slaap nodig. Het lijkt er op de je voor jezelf de juiste slaap weg hebt gevonden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
True, ik ga om 8 zo even ontbijten en dan ga ik nog eventjes liggen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Desalniettemin even goed vervelend Je zal er zelf aan moeten werken om het weer te herstellen.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja en een stuk gezonder voor het lijf. Nou fijn UN hopelijk is het een blijvertje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is ook een domino effect, wat je in de nacht mist, pak je overdag. Nu er een vast ritme is, is er minder tot geen tijd meer om echt te slapen maar even een uurtje op bed, docu kijken is ook wel even lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jyske is wel een blijvertjequote:Op vrijdag 5 december 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en een stuk gezonder voor het lijf. Nou fijn UN hopelijk is het een blijvertje.
Ik hoop de slaap ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat worden vast weer uren. Wat gek hè dat het in de nacht niet wil lukken en overdag wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, ik ga om 8 zo even ontbijten en dan ga ik nog eventjes liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doelde op je slaap ritme.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is wel een blijvertje
Ik hoop de slaap ook
Overdag lukt het ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat worden vast weer uren. Wat gek hè dat het in de nacht niet wil lukken en overdag wel.
Ben vannacht nog wel even naar bed geweest maar ik had gewoon mijn uren gemaakt, op een gegeven moment wordt het alleen een beetje liggen.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Oké vaak heb ik wel door als ik iets dubbelzinnigs zeg maar dit absoluut nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was een te makkelijke open deurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan was het een mooi schotquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké vaak heb ik wel door als ik iets dubbelzinnigs zeg maar dit absoluut niet
NOu ja gelukkig staat jou leven momenteel het toe dat je overdag kan slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Overdag lukt het ook niet
Ben vannacht nog wel even naar bed geweest maar ik had gewoon mijn uren gemaakt, op een gegeven moment wordt het alleen een beetje liggen.
Het wordt pas [problematisch als je gaat werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie hem niet hoor.quote:
Als ik met werk maar 5 uurtjes zou slapen wordt het heel lastig ja. Nu kom ik thuis na een dag werken en kan ik heerlijk genieten van Jyske, haar de fles geven, knuffelen, haar "dada" horen zeggen.. Sinds gister zit ze nu ook rechtop zonder hulp (kort, want dan omvallen is ook wel leuk)quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja gelukkig staat jou leven momenteel het toe dat je overdag kan slapen
Het wordt pas
[..]
problematisch als je gaat werken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja maar werken gaat me ook ritme en structuur opleveren. Maar beter om, voordat ik daaraan begin, mijn ritme gewoon op orde te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja gelukkig staat jou leven momenteel het toe dat je overdag kan slapen
Het wordt pas
[..]
problematisch als je gaat werken.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Het was een reactie van 2 zinnen, de eerste gebruikte ik voor het stukje slaap, de tweede (de oorzaak van hoe de slaap zo kwam) gebruikte ik voor die oorzaak; Jyskequote:
Ging iets fout met quoten zie ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik met werk maar 5 uurtjes zou slapen wordt het heel lastig ja. Nu kom ik thuis na een dag werken en kan ik heerlijk genieten van Jyske, haar de fles geven, knuffelen, haar "dada" horen zeggen.. Sinds gister zit ze nu ook rechtop zonder hulp (kort, want dan omvallen is ook wel leuk)
Ik had het ook tegen KW
Leuk is dat het die ontwikkelingen meemaken.
Het hele fijne baby zijn is er af, dat vond ik altijd jammer dat dat zo snel gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je wel eens bij een somnoloog geweest?quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar werken gaat me ook ritme en structuur opleveren. Maar beter om, voordat ik daaraan begin, mijn ritme gewoon op orde te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Wel even opgezocht net.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij een somnoloog geweest?
Maar ik heb niet echt slaapproblemen hoor het lijkt allemaal heel dramatisch maar ik heb gewoon mijn 8 uurtjes gemaakt gisteren.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Aah oke, het is nog vroeg..quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging iets fout met quoten zie ik.
Ik had het ook tegen KW
Leuk is dat het die ontwikkelingen meemaken.
Het hele fijne baby zijn is er af, dat vond ik altijd jammer dat dat zo snel ging
Ja, dat merk ik ook al wel. Als iets niet wil lukken hoor je dat wel, ze weet dondersgoed wat, wanneer. Ook met flesje maken bv, zo speelt ze nog maar als flesje klaar is kan het niet snel genoeg gaan.. Wel leuk om te zien zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Wel even opgezocht net.
Maar ik heb niet echt slaapproblemen hoor het lijkt allemaal heel dramatisch maar ik heb gewoon mijn 8 uurtjes gemaakt gisteren.Je hebt een verstoord ritme, dus een slaapprobleem toch?
Ja is ook mooi om te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah oke, het is nog vroeg..
Ja, dat merk ik ook al wel. Als iets niet wil lukken hoor je dat wel, ze weet dondersgoed wat, wanneer. Ook met flesje maken bv, zo speelt ze nog maar als flesje klaar is kan het niet snel genoeg gaan.. Wel leuk om te zien zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan of je dat als probleem ervaartquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt een verstoord ritme, dus een slaapprobleem toch?
![]()
Maar ik snap niet hoe Killem dat hele nachten uithoudt hier
fractalisme.nl![]()
Zijn er wel meer die hele nachten hier zitten als men de kans krijgtquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan of je dat als probleem ervaart![]()
Maar ik snap niet hoe Killem dat hele nachten uithoudt hier
Ik heb dat ook nooit gesnapt, waarom mensen er voor kiezen overdag te slapen en in de nacht wakker te zijn. Is ook niet echt gezond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ander ritme is niet perse een probleem hoor, er zijn ook mensen die in ploegendienst werken en dan dus soms overdag (moeten) slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt een verstoord ritme, dus een slaapprobleem toch?
Dat schijnt ook niet gezond te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een ander ritme is niet perse een probleem hoor, er zijn ook mensen die in ploegendienst werken en dan dus soms overdag (moeten) slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, zelfs iemand die gewoon een heel weekend niet slaapt hier zit om maandag gewoon weer aan het werk te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die hele nachten hier zitten als men de kans krijgt
Ik heb dat ook nooit gesnapt, waarom mensen er voor kiezen overdag te slapen en in de nacht wakker te zijn. Is ook niet echt gezond.
Dat is wel best gevaarlijk om eerlijk te zijn.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Tja, soms is het niet anders. Patiënten in de 24-uurs zorg kun je moeilijk 's nachts zonder zorg laten zittenquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt ook niet gezond te zijn
Ja of gewoon altijd iedere nacht wakker blijven, ik zou ze de kost niet willen geven wie dat allemaal doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt, zelfs iemand die gewoon een heel weekend niet slaapt hier zit om maandag gewoon weer aan het werk te gaan.
Dat is wel best gevaarlijk om eerlijk te zijn.
Maar goed het is hun levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK weet het, fijn ook dat ze het doen. Maar voor het lijf is het niet goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, soms is het niet anders. Patiënten in de 24-uurs zorg kun je moeilijk 's nachts zonder zorg laten zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik snap het ook niet. Mijn ambities liggen elders.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of gewoon altijd iedere nacht wakker blijven, ik zou ze de kost niet willen geven wie dat allemaal doen.
Maar goed het is hun leven
fractalisme.nl![]()
Ik lig ook liever in bedquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Mijn ambities liggen elders.
Heb ook een andere methode gevonden, puur door toeval
Niet gelijk der uit en douchen, maar probeer nu even hier en dan ga ik tv kijken in bed of op de bank en val dan soms nog wel een uurtje in slaap.
Ik weet als ik hier blijf zitten de tijd weg is voor ik het weet.
IK probeer overdag altijd om niet te slapen. Soms kan het niet anders omdat ik zo moe ben dat ik al slaap als een been de bank raakt.
Maar iedere dag, nee dan trek ik mijzelf de avond door om gewoon op tijd naar bed te gaan en niet in op de dag al ga liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijn dat het voor je werkt zo. Ik had vannacht niet uit bed moeten gaan. Ik was nog best moe maar dacht oke het is half 10 laat ik maar even een paar uurtjes opstaan om daarna weer te slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook liever in bed
Heb ook een andere methode gevonden, puur door toeval
Niet gelijk der uit en douchen, maar probeer nu even hier en dan ga ik tv kijken in bed of op de bank en val dan soms nog wel een uurtje in slaap.
Ik weet als ik hier blijf zitten de tijd weg is voor ik het weet.
IK probeer overdag altijd om niet te slapen. Soms kan het niet anders omdat ik zo moe ben dat ik al slaap als een been de bank raakt.
Maar iedere dag, nee dan trek ik mijzelf de avond door om gewoon op tijd naar bed te gaan en niet in op de dag al ga liggen
Maar goed heb deze week wel elke ochtend netjes gedouched en alles gedaan. Normaal plof ik altijd met de chillbroek recht uit bed in de bureaustoel en douche ik in de middag een keer.
fractalisme.nl![]()
Werkt niet altijd helaas, maar de dagen dat het lukt ben ik wel blij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat fijn dat het voor je werkt zo. Ik had vannacht niet uit bed moeten gaan. Ik was nog best moe maar dacht oke het is half 10 laat ik maar even een paar uurtjes opstaan om daarna weer te slapen.
Maar goed heb deze week wel elke ochtend netjes gedouched en alles gedaan. Normaal plof ik altijd met de chillbroek recht uit bed in de bureaustoel en douche ik in de middag een keer.
Ja dat is jammer dan, en dat is wat ik zeg als je eenmaal hier zit te kletsen of de tijd voorbij voor je het weet en is de slaap ver te zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bed is zelfs opgemaakt. Wat vind je daar dan van Dot?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik ga jouw idee ook eens proberen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt niet altijd helaas, maar de dagen dat het lukt ben ik wel blij.
Ja dat is jammer dan, en dat is wat ik zeg als je eenmaal hier zit te kletsen of de tijd voorbij voor je het weet en is de slaap ver te zoeken
Ik kijk eigenlijk nooit films maar heb gisteren Frozen gekeken. Best een leuke film, ik kan de volgende keer wel even deel 2 aan gooien 's nachts.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik lig te kijken, wordt moe, zet mijn tv op 30 minuten en draai mij dan om. Dan lig ik nog wel te luisteren maar dommel dan ook wel weer in slaap.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga jouw idee ook eens proberen.
Ik kijk eigenlijk nooit films maar heb gisteren Frozen gekeken. Best een leuke film, ik kan de volgende keer wel even deel 2 aan gooien 's nachts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig te kijken, wordt moe, zet mijn tv op 30 minuten en draai mij dan om. Dan lig ik nog wel te luisteren maar dommel dan ook wel weer in slaap.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Daarom blijf ik in de nacht hier niet meer hangen als ik wakker ben. Even babbelen en dan weg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, ik zag het ook vannachtquote:![]()
Maar is niet het hoogste aantal vorige maand een keer iets over de 400Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn Justin levels Dotquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook vannacht![]()
Maar is niet het hoogste aantal vorige maand een keer iets over de 400FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik ben even in de bolk van Jussie gekropenquote:
Naapertquote:
Hier worden dingen altijd heel snel overgenomen en voor je het weet loopt iedereen mee.quote:
Heb dat nooit gesnapt
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Morguh MT6
Ojee ziedende Mario?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja wie o wie, Jij was er niet en MT6 was er niet. Daar heb je de twee boosdoeners alquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
![]()
wtf
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja je moet goed op letten wat en waar je wat kooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En toch koop je hetquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik ga zo weer maar koop alleen die goedkope, anders ga ik wel naar een andere winkel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Ja je moet goed op letten wat en waar je wat kooptFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja moest toch koffie hebben.quote:
Jammer dat ze bij de Laidl geen koffiefilters verkopen.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja, ik was wel naar een andere winkel gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd stuksprijs kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.![]()
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:
Volgens mij zijn ze bij de lidl ook goedkoop zitten er wel meer inquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze die wel bij de lidl? Kon op de website niets vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de lidl ook goedkoop zitten er wel meer in
Koop liever bij de Lidl dan bij de Plus eigenlijk. In ieder geval een winkel die er niet een doel van heeft gemaakt de klant een poot uit te draaien.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
filterzakjes, jazeker hebben ze die daarquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hebben ze die wel bij de lidl? Kon op de website niets vinden.
Koop liever bij de Lidl dan bij de Plus eigenlijk. In ieder geval een winkel die er niet een doel van heeft gemaakt de klant een poot uit te draaien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geldt ook voor kilo's en liters.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.![]()
En kijk eens bij Gierige Gerda.![]()
![]()
Dan haal ik het lekker daar zo.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
filterzakjes, jazeker hebben ze die daar
fractalisme.nl![]()
Ja maar daar weet je gewoon dat het goedkoop is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Lidl is ook wel duurder geworden met alles.
3x duurder is gewoon schaamteloos van de PlusFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Zal eens kijken, thanks!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:58 schreef maily het volgende:
[..]
Geldt ook voor kilo's en liters.![]()
En kijk eens bij Gierige Gerda.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
IK haal ze altijd daar, ik drink zelf senseo, maar voor het bezoek, als het er veel zijn zet ik altijd gewone koffiequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan haal ik het lekker daar zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zet je nu ook voor ons?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK haal ze altijd daar, ik drink zelf senseo, maar voor het bezoek, als het er veel zijn zet ik altijd gewone koffie
durftevragen![]()
![]()
Ik vind Lidl echt een kutwinkel![]()
En zo goedkoop zijn ze niet meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet je nu ook voor ons?
durftevragen
Ik had een zakje Aziatische saus nodig, pakt er zo'n tokkie een hele doos van dat spul zodat er niks meer was. Toen ik vroeg of ik 1 zakje kon pakken, moest ik mijn kankerbek houden.
#OnlyOnceIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ligt niet aan de Lidl maar aan de tokkie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had een zakje Aziatische saus nodig, pakt er zo'n tokkie een hele doos van dat spul zodat er niks meer was. Toen ik vroeg of ik 1 zakje kon pakken, moest ik mijn kankerbek houden.
![]()
![]()
Is me bij AH in ieder geval nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Lidl maar aan de tokkie.
Ja het is wel een kudt winkel, tis er altijd een rommeltjequote:Op vrijdag 5 december 2025 08:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind Lidl echt een kutwinkel![]()
En zo goedkoop zijn ze niet meer
SOmmige producten nog wel. Maar ze hebben ook steeds meer merkartikelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker volk was dat danquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Goedkoop zijn ze zeker niet meer. Of, beter gezegd, het verschil met Jumbo en AH is wel kleiner geworden.![]()
Ja, je moet gewoon goed uitkijken wat je waar kooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon geen A-merken kopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedkoop zijn ze zeker niet meer. Of, beter gezegd, het verschil met Jumbo en AH is wel kleiner geowrden.
Hey Blubske![]()
Hey Moon![]()
Hey andere lieverdquote:
Ja, opgehangen bomen die langzaam doodgaan vind ik beetje luguberquote:Op donderdag 4 december 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat luguber kwam ook een beetje doordat jij zei dat het bij die bomen luguber was.Zoiets idd. Luguber heeft dan best wel een zware lading in deze context.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Luguber is iemands hand eraf hakken tijdens de seks
Vreemd/bizar is een camera stiekem op een wc hangen en daar opgewonden van worden
Bondage is niets voor mij, maar dat maakt mij eerder plain vanilla dan dat het iets over jullie zegt![]()
Mwah kan beter. Lijf doet een beetje moeilijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn excuus als het je gekwets heeft, was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, opgehangen bomen die langzaam doodgaan vind ik beetje luguber
[..]
Zoiets idd. Luguber heeft dan best wel een zware lading in deze context.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwah kan beter. Lijf doet een beetje moeilijk.Oh nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of was er iets mis?
![]()
Gekwetst is een groot woord, was meer beetje onverwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn excuus als het je gekwets heeft, was niet de bedoeling
Maar snap waar het vandaan kwam en dat het niet de bedoeling was. Het is verder goed![]()
![]()
Ik zou hem pas de tweeweek van Januari krijgen, dus het is lekker op tijd. Ben der heel blij meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gekwetst is een groot woord, was meer beetje onverwacht.
Maar snap waar het vandaan kwam en dat het niet de bedoeling was. Het is verder goed
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou hem pas de tweeweek van Januari krijgen, dus het is lekker op tijd. Ben der heel blij meeMaar fijn dat het dan toch nog eerder is dan januari. Hopelijk zit die fijn
![]()
![]()
Dat was een leenbankquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenMaar fijn dat het dan toch nog eerder is dan januari. Hopelijk zit die fijn
Kan ze weer lekker chillen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenMaar fijn dat het dan toch nog eerder is dan januari. Hopelijk zit die fijn
![]()
![]()
Ja echg heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En af en toe moet je wel even in beweging komen natuurlijk,quote:
even naar de keuken om voor ons een kopje koffie te zetten....![]()
![]()
De meeste dromen zijn bedrog en als je wakker wordt dan droom je nogquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En af en toe moet je wel even in beweging komen natuurlijk, even naar de keuken om voor ons een kopje koffie te zetten....
Maar jij zet van die lekkere koffie altijdquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog en als je wakker wordt dan droom je nog![]()
![]()
![]()
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij zet van die lekkere koffie altijd![]()
IK heb je net koffie gegeven rupsje nooit genoegquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet een uitzondering maken voor ons?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb je net koffie gegeven rupsje nooit genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, gisteren nog mooie halo om de maanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Gewoon nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmm, hoe moet ik hierop reageren. 🧐
Hey Docquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: