Lekker volk was dat danquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had een zakje Aziatische saus nodig, pakt er zo'n tokkie een hele doos van dat spul zodat er niks meer was. Toen ik vroeg of ik 1 zakje kon pakken, moest ik mijn kankerbek houden.
Gewoon geen A-merken kopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedkoop zijn ze zeker niet meer. Of, beter gezegd, het verschil met Jumbo en AH is wel kleiner geowrden.
Hey andere lieverdquote:
Ja, opgehangen bomen die langzaam doodgaan vind ik beetje luguberquote:Op donderdag 4 december 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat luguber kwam ook een beetje doordat jij zei dat het bij die bomen luguber was.
Zoiets idd. Luguber heeft dan best wel een zware lading in deze context.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Luguber is iemands hand eraf hakken tijdens de seks
Vreemd/bizar is een camera stiekem op een wc hangen en daar opgewonden van worden
Bondage is niets voor mij, maar dat maakt mij eerder plain vanilla dan dat het iets over jullie zegt
Mwah kan beter. Lijf doet een beetje moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mijn excuus als het je gekwets heeft, was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, opgehangen bomen die langzaam doodgaan vind ik beetje luguber
[..]
Zoiets idd. Luguber heeft dan best wel een zware lading in deze context.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwah kan beter. Lijf doet een beetje moeilijk.Oh nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of was er iets mis?
Gekwetst is een groot woord, was meer beetje onverwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn excuus als het je gekwets heeft, was niet de bedoeling
Ik zou hem pas de tweeweek van Januari krijgen, dus het is lekker op tijd. Ben der heel blij meequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gekwetst is een groot woord, was meer beetje onverwacht.
Maar snap waar het vandaan kwam en dat het niet de bedoeling was. Het is verder goed
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou hem pas de tweeweek van Januari krijgen, dus het is lekker op tijd. Ben der heel blij mee
Dat was een leenbankquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenMaar fijn dat het dan toch nog eerder is dan januari. Hopelijk zit die fijn
Kan ze weer lekker chillen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dacht dat je hem een tijdje geleden al zou krijgen toen op vrijdag, maar dat dat mis was gegaan en dat die dan op maandag zou komenMaar fijn dat het dan toch nog eerder is dan januari. Hopelijk zit die fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |