Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Feest varkentjequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
YeahhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahwquote:Op donderdag 4 december 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent/was echt wel een aanwinst hoor. Je scoorde tijdens alle wars prima dus je past zeker in HQ. Maar als het je nu te veel stress geeft is dat toch volkomen begrijpelijk dat je even een stapje terug zet.
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
![]()
Beinaaa. Gehbich slafenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Degene die vuurwerk afsteektquote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verdwaalde ajax fan?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?![]()
![]()
* devzero doet de deur naar de wc dichtquote:Op donderdag 4 december 2025 22:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welke idioot zit nu al vuurwerk af te steken?![]()
![]()
Zal volgend jaar wel een drama worden, nog hardere knallen met vuurwerk vanuit Duitsland en België omdat het hier verboden wordquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Het is hier vrij rustig dit jaar met vuurwerk![]()
Constipatie is behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Het is hier vrij rustig dit jaar met vuurwerk![]()
Paar wiintjes nemenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Constipatie is behoorlijk vervelend![]()
![]()
![]()
Oh met dat soort vuurwerk is het jaarrond nooit rustig geweestquote:Op donderdag 4 december 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Constipatie is behoorlijk vervelend
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh met dat soort vuurwerk is het jaarrond nooit rustig geweest![]()
![]()
![]()
![]()
y
Drie biggetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Knor knier en knarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu is het even rustig, maar als ik naar de top 3 kijk, dan zijn het bolkers die ik niet had verwacht.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:57 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Is normaal toch veel drukker?![]()
Okequote:Op donderdag 4 december 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het even rustig, maar als ik naar de top 3 kijk, dan zijn het bolkers die ik niet had verwacht.![]()
![]()
Effe pissenen dan slapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Lekker bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Goed planI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
Fuck, drie seconden te vroeg
Wat wij kijken![]()
Te vroeg!quote:Op donderdag 4 december 2025 23:59 schreef Armani XL het volgende:
Gefeliciteerd @:Greysbones (als ik het goed heb onthouden tenminste)
![]()
![]()
![]()
Forumtijd loopt achterquote:
Wat wij kijken![]()
Oei, wil je erover praten?quote:
---> R&P (of SEX)
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’quote:Don't be surprised what the night brings.
Wat wij kijken![]()
Dat is ook te vroegquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:03 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Fogel geeft puntquote:I'm surrounded by morons!
Feli @greysbones
I'm surrounded by morons!
Gefeliciteerd @greysbonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ugh. Dat was weer een nachtmerrie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En nou krijg ik nog koppijn ook door die nachtmerrie. Heb krap anderhalf uur geslapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker even sigaretje en weer onder de wol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het is zo jammer, want ik heb gisteren de hele dag zonder lora gedaan, en ik had nergens last van verder. Maar die verdomde slaap verpest alles
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: