Gezellig toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mario gaat woest worden!quote:Op vrijdag 5 december 2025 02:49 schreef KoningWouter het volgende:
Dat slapen dat wordt niet wat.
Ik ga even douchen en mijn dag maar beginnen. Ga vanmiddag nog wel even plat.
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Dat ga ik ook zo doen, want ik ga het niet te laat makenquote:Op vrijdag 5 december 2025 03:50 schreef KoningWouter het volgende:
He laat Mario rustig puntjes pakken Dev
Ja en hij is er al niet meer. Dus tja dan maar gewoon weer bolken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 03:54 schreef devzero het volgende:
Met die laatste 50 punten staat hij alweer bijna 1
Als hij er niet is, dan gaat hij natuurlijk nooit winnen. Naja, ik ben ook weg, druk gedanst vanavond en ik moet straks weer vroeg op. Dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 04:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en hij is er al niet meer. Dus tja dan maar gewoon weer bolken.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij er niet is, dan gaat hij natuurlijk nooit winnen. Naja, ik ben ook weg, druk gedanst vanavond en ik moet straks weer vroeg op. Dus![]()
Jij ook al?quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Raar gedroomd maar mijn psychotherapeute kwam me redden hihi
Morningquote:
Heej goedemorgen Dotquote:
Hey KW. Ja ben onder het tv kijken weer in slaap gevallen. Daarom blijf ik hier ook niet hangen want dan slaap je niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 06:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej goedemorgen Dot
Nog een beetje kunnen slapen?
Gefeliciteerd met je moeder UNquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag richting Ede, moeder is jarig
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 5 december 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW. Ja ben onder het tv kijken weer in slaap gevallen. Daarom blijf ik hier ook niet hangen want dan slaap je niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |