Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
Te vroeg!quote:Op donderdag 4 december 2025 23:59 schreef Armani XL het volgende:
Gefeliciteerd @:Greysbones (als ik het goed heb onthouden tenminste)
![]()
![]()
![]()
![]()
Forumtijd loopt achterquote:
Oei, wil je erover praten?quote:
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’quote:
Dat is ook te vroegquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:03 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je verwart ‘te vroeg’ met ‘te snel’
* Fogel geeft puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.quote:
Lekker even sigaretje en weer onder de wol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben maar paracetamol en een lorazepam op verzoek wezen halen. Nu nog een sigaret en de meds even hun werk laten doen voor ik terug ga naar bed.
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Mario! Ik ga jou helpen winnen deze maand dus dit wordt de laatste keer dat ik je bolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |