Dat zijn Justin levels Dotquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook vannacht![]()
Maar is niet het hoogste aantal vorige maand een keer iets over de 400
Ik ben even in de bolk van Jussie gekropenquote:
Naapertquote:
Hier worden dingen altijd heel snel overgenomen en voor je het weet loopt iedereen mee.quote:
quote:
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?
Ja wie o wie, Jij was er niet en MT6 was er niet. Daar heb je de twee boosdoeners alquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.
En toch koop je hetquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.
Ja ik ga zo weer maar koop alleen die goedkope, anders ga ik wel naar een andere winkel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Ja je moet goed op letten wat en waar je wat koopt
Ja moest toch koffie hebben.quote:
Altijd stuksprijs kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.quote:
quote:
Volgens mij zijn ze bij de lidl ook goedkoop zitten er wel meer inquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.
Hebben ze die wel bij de lidl? Kon op de website niets vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de lidl ook goedkoop zitten er wel meer in
filterzakjes, jazeker hebben ze die daarquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hebben ze die wel bij de lidl? Kon op de website niets vinden.
Koop liever bij de Lidl dan bij de Plus eigenlijk. In ieder geval een winkel die er niet een doel van heeft gemaakt de klant een poot uit te draaien.
Geldt ook voor kilo's en liters.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goede tip wel. Volgens mij zijn het gewoon dezelfde papiertjes uit dezelfde fabriek.
Dan haal ik het lekker daar zo.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
filterzakjes, jazeker hebben ze die daar
Ja maar daar weet je gewoon dat het goedkoop is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Lidl is ook wel duurder geworden met alles.
Zal eens kijken, thanks!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:58 schreef maily het volgende:
[..]
Geldt ook voor kilo's en liters.![]()
En kijk eens bij Gierige Gerda.
IK haal ze altijd daar, ik drink zelf senseo, maar voor het bezoek, als het er veel zijn zet ik altijd gewone koffiequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan haal ik het lekker daar zo.
Zet je nu ook voor ons?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK haal ze altijd daar, ik drink zelf senseo, maar voor het bezoek, als het er veel zijn zet ik altijd gewone koffie
quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet je nu ook voor ons?
durftevragen
Dat ligt niet aan de Lidl maar aan de tokkie.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had een zakje Aziatische saus nodig, pakt er zo'n tokkie een hele doos van dat spul zodat er niks meer was. Toen ik vroeg of ik 1 zakje kon pakken, moest ik mijn kankerbek houden.
Is me bij AH in ieder geval nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Lidl maar aan de tokkie.
Ja het is wel een kudt winkel, tis er altijd een rommeltjequote:Op vrijdag 5 december 2025 08:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind Lidl echt een kutwinkel![]()
En zo goedkoop zijn ze niet meer
Lekker volk was dat danquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had een zakje Aziatische saus nodig, pakt er zo'n tokkie een hele doos van dat spul zodat er niks meer was. Toen ik vroeg of ik 1 zakje kon pakken, moest ik mijn kankerbek houden.
Gewoon geen A-merken kopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedkoop zijn ze zeker niet meer. Of, beter gezegd, het verschil met Jumbo en AH is wel kleiner geowrden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |