Daarom blijf ik in de nacht hier niet meer hangen als ik wakker ben. Even babbelen en dan weg.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, ik zag het ook vannachtquote:
Dat zijn Justin levels Dotquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook vannacht![]()
Maar is niet het hoogste aantal vorige maand een keer iets over de 400
Ik ben even in de bolk van Jussie gekropenquote:
Naapertquote:
Hier worden dingen altijd heel snel overgenomen en voor je het weet loopt iedereen mee.quote:
quote:
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?
Ja wie o wie, Jij was er niet en MT6 was er niet. Daar heb je de twee boosdoeners alquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
MT6
ja, er komt vast discussie. Wie heeft Dotteke eigenlijk laten laufen?
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had de wacht vannacht maar Dotteke was er niet. (ik heb mario geholpen)
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Weet nu wie mijn vrienden niet zijn in ieder geval.
En toch koop je hetquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Vorige keer die peperdure gekocht omdat de goedkope op was. Maar wat een oplichters. Meer dan 3x zo duur en er zitten er minder in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |