Oke nou gelukkig blijven we op dezelfde discordquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja heel eerlijk was ik sowieso benieuwd naar Muni, maar voor nu is het short term, zodat ik kan warren ipv elims.
Wat ik ervan gelezen heb is elims nu iets teveel stress voor mij
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uitquote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
@:KoningWouter ik ga (even) switchen naar Municipia, Jester gaat dat jullie waarschijnlijk ook aanbieden
Ja, die elims lijken mij ook nietsquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja heel eerlijk was ik sowieso benieuwd naar Muni, maar voor nu is het short term, zodat ik kan warren ipv elims.
Wat ik ervan gelezen heb is elims nu iets teveel stress voor mij
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uit
Haha ja dat wel. Ik had al even contact met Titans, na zijn rant over hun laatste war. Dus hij heeft in de council gevraagd of ik mocht overstappen. Mocht voor short term, blijkbaar willen Jester en Caes me toch wel graag terug hebben, ik dacht dat ze blij zouden zijn van mijn domme vragen af te zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke nou gelukkig blijven we op dezelfde discord
Ja als dat wat relaxter is gewoon lekker doen. Het is wel een spelletje
Ja, maar ik ben ook nog vrij onervarenquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uit
Je speelt al bijna 4 maanden! Ik noem je geen groen blaadje meerquote:Op donderdag 4 december 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook nog vrij onervaren
Gaan jullie wel warren tijdens elims?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die elims lijken mij ook niets
Noem je me nu oud?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je speelt al bijna 4 maanden! Ik noem je geen groen blaadje meer
Dit weekend een RW en daarna even rust. Dus jaquote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan jullie wel warren tijdens elims?
* gebrokenglas kijkt verrast opquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Why tell me why yell me why telle me wayyyyyyyy
En toch mn naam misspellenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
Ik moet toegeven dat ik een warm plekje voor @:mizzesamy in mijn hart hebTenslotte was ze getuige bij mijn bruiloft
Nouja wel fijn dat dat nu uit de wereld is toch. Het is toch de manier van communiceren die wat botst met onze denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat wel. Ik had al even contact met Titans, na zijn rant over hun laatste war. Dus hij heeft in de council gevraagd of ik mocht overstappen. Mocht voor short term, blijkbaar willen Jester en Caes me toch wel graag terug hebben, ik dacht dat ze blij zouden zijn van mijn domme vragen af te zijn(en mogen is natuurlijk met een zoutkorrel, uiteindelijk kunnen ze niets verplichten)
Oh ja, wij dus niet. Wat ik ergens ook wel weer fijn vind voor de mensen die wel aan elims mee willen doenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit weekend een RW en daarna even rust. Dus ja
Naja, ik heb het alleen van Titans gehoord, niet van Jester of Caes zelf. Ik zie vanzelf wel of ze me nog terug vragen als ik eenmaal weg benquote:Op donderdag 4 december 2025 22:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja wel fijn dat dat nu uit de wereld is toch. Het is toch de manier van communiceren die wat botst met onze denk ik.
Geen dank hoor knorretjequote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.
Je bent/was echt wel een aanwinst hoor. Je scoorde tijdens alle wars prima dus je past zeker in HQ. Maar als het je nu te veel stress geeft is dat toch volkomen begrijpelijk dat je even een stapje terug zet.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik heb het alleen van Titans gehoord, niet van Jester of Caes zelf. Ik zie vanzelf wel of ze me nog terug vragen als ik eenmaal weg ben(wacht wel eerst de OC af voor ik overstap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |