Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
quote:
?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:Ik keek nooit naar Potter vond er niets aan
Echt waar, ja echt waar
En ik denken dat iemand van thuisbezorgd z'n tas is vergetenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zou het geval kunnnen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik denken dat iemand van thuisbezorgd z'n tas is vergeten![]()
Ik dacht aan een super rollator hahahaquote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik denken dat iemand van thuisbezorgd z'n tas is vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ha das fijn, daar is Homijnquote:
Na apert
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
Zoveelste kloontje van een bekende user trouwens?
Like duh![]()
![]()
quote:
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsie daisyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kant en klare pizza bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bolkQueen is back
Das mooiquote:Op donderdag 4 december 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
Ik had nog een plaatje van een bol bolkkaas.
Nederland doet definitief niet mee aan Eurovisiesongfestival
https://www.rtl.nl/boulev(...)ief-niet-mee-aan-hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké. Ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)ief-niet-mee-aan-het![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Ik lig er niet wakker van.
Wel slecht voor FOK! trekt veel users net als BB beide gaan niet door volgende jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ik doe idd niet meequote:Op donderdag 4 december 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)ief-niet-mee-aan-hetUw ADH vitamine Worst
Ja, dat wel. Ik vermaak me altijd geweldig, het lezen en leveren van het commentaar hier op de songsquote:Op donderdag 4 december 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel slecht voor FOK! trekt veel users net als BB beide gaan niet door volgende jaar![]()
![]()
quote:Bedanktquote:![]()
Ik zal het afgesproken bedrag vanavond nog overmakenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jammer nouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze keer was het gratis, een Sinterklaas cadeautjequote:Op donderdag 4 december 2025 18:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
Ik zal het afgesproken bedrag vanavond nog overmaken
Echt he!quote:
Paar keer mensen er voor gewaarschuwd, maar ze vonden het maar onzin en gingen toch.
De volgende dag: "Ehhh....je had toch wel gelijk!"![]()
Onzin
Precies. Kunnen net zo goed dat hele Songfestival cancelenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Ik lig er niet wakker van.![]()
![]()
Staat in de post van ToTquote:
'Paar keer mensen er voor gewaarschuwd, maar ze vonden het maar onzin en gingen toch'.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt ook niet uitgezonden hoor ik net.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Precies. Kunnen net zo goed dat hele Songfestival cancelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslistquote:Op donderdag 4 december 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt ook niet uitgezonden hoor ik net.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Was je druk vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op donderdag 4 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende: Heb ooit eens een mokkaslagroomtaart gemaakt. Vorige jaar dacht ik jammie jammie
![]()
![]()
Ze bepalen zelf wat ze wel en niet uitzenden natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslist![]()
Ja, maar die organiseren het toch? Heb eigenlijk geen idee hoe of wat, volg dat nooit zoquote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is altijd nog onderdeel van de staatsomroepquote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze bepalen zelf wat ze wel en niet uitzenden natuurlijk.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja lekker hoor en ik had er zelf nog een dot gewone slagroom als ganering bij gedaan. Die combi is zoooo lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze zijn de uitzendende partij en degene die een kandidaat aanleverenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die organiseren het toch? Heb eigenlijk geen idee hoe of wat, volg dat nooit zoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nou iets enthousiaster mag welquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klopt, maar ook die bepalen wat ze wel niet niet uitzenden. Dat wij daar indirect aan meebetalen in de vorm van belasting maakt niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd nog onderdeel van de staatsomroep
En er zullen vast wel manieren zijn om het ergens online te volgen mocht je dat willen.![]()
Waarom kunnen ze dan iets bepalen, ach boeien ook eigenlijk. Vind het ESF toch niet veel aanquote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn de uitzendende partij en degene die een kandidaat aanleveren
Had niets meer met talent te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kijk het nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 18:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die bepalen wat ze wel niet niet uitzenden. Dat wij daar indirect aan meebetalen in de vorm van belasting maakt niet uit.
En er zullen vast wel manieren zijn om het ergens online te volgen mocht je dat willen.
maar vind de hele gang van zaken vreemd
zij bepalen dat NL niet mee doetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou iets enthousiaster mag wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was botercrème.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor en ik had er zelf nog een dot gewone slagroom als ganering bij gedaan. Die combi is zoooo lekker![]()
sow hequote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef Perronbord het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik keek het ook nooit, maar met het gelijktijdig meelezen op het forum, met het nodige commentaar, vermaak ik me kostelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het nooit
maar vind de hele gang van zaken vreemd
zij bepalen dat NL niet mee doet
Hele topics worden in minuten volgekletst![]()
![]()
denk dat het voor FOK! wel een gemis isquote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keek het ook nooit, maar met het meelezen op het forum, met het nodige commentaar, vermaak ik me kostelijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat denk ik wel ja. Maar goed, dan zendt Nederland niet uit. Duitsland enzo wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het voor FOK! wel een gemis is![]()
Dat zei ik net ook, net als BBquote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het voor FOK! wel een gemis isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja benieuwd of er dan nog zoveel mensen kijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar goed, dan zendt Nederland niet uit. Duitsland enzo wel.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja dat is wel een dubbele domper voor FOKquote:
BB levert over het algemeen het drukst bezochte deel opEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stondquote:Op donderdag 4 december 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is wel een dubbele domper voor FOK
BB levert over het algemeen het drukst bezochte deel op
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stond![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stond![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik las net in een ander topic dat het wel wordt uitgezonden maar dat Nederland geen kandidaat stuurt.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wellicht komen ze nog op hun besluit terug om het songfestival niet uit te zenden.![]()
quote:
Er werd net bekend gemaakt op tv dat het niet uitgezonden wordt in Nederlandquote:Op donderdag 4 december 2025 19:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik las net in een ander topic dat het wel wordt uitgezonden maar dat Nederland geen kandidaat stuurt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, dan heb ik niets gezegd. Blijkbaar lopen ze achter in dat topicquote:Op donderdag 4 december 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd net bekend gemaakt op tv dat het niet uitgezonden wordt in Nederland![]()
![]()
Of RTL of zo moet het overnemen dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 december 2025 19:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik niets gezegd. Blijkbaar lopen ze achter in dat topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nam het op en keek dan alleen Nederland terugquote:
ow neequote:Op donderdag 4 december 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nam het op en keek dan alleen Nederland terug
ik vind er gewoon niet veel aan
9 van de 10 nummers zijn slecht
veel bs tussen de nummers door
en het lijkt steeds meer een circusvoorstellingEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is ook zo, daarom dat ik alleen het nummer van Nederland keek. Benieuwd hoe dat ging.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nee
ik vind er gewoon niet veel aan
9 van de 10 nummers zijn slecht
veel bs tussen de nummers door
en het lijkt steeds meer een circusvoorstelling
ALleen met die ene weet zijn naam al niet meer in dat blauwe pak, die weggestuurd is? Die zo ik dus niet opgenomen hebben, want dat vond ik echt drie keer nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar vind ik dus helemaal niets aan botercremequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, niet mijn ding. Ben gek op boter, doe het altijd dik op brood. Maar niet op of in een taartquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je soms mokkaboter op je hoofd?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker vettig, en dan hazelnoot![]()
![]()
![]()
Al wat gebakken voor morgen?![]()
![]()
ja hou er wel vanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding. Ben gek op boter, doe het altijd dik op brood. Maar niet op of in een taart
en dan vooral een choco variant
een monchoutaart en een chocoladetaartquote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker vettig, en dan hazelnoot![]()
![]()
![]()
Al wat gebakken voor morgen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Smaken verschil, ik heb liever mokkaslagroomquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hou er wel van
en dan vooral een choco variant
[..]
een monchoutaart en een chocoladetaart
Ik neem ook altijd mokka ijs bij de ijsboer
Joost Klein, Europapa.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, daarom dat ik alleen het nummer van Nederland keek. Benieuwd hoe dat ging.
ALleen met die ene weet zijn naam al niet meer in dat blauwe pak, die weggestuurd is? Die zo ik dus niet opgenomen hebben, want dat vond ik echt drie keer niets![]()
ik hou niet van mokkaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, ik heb liever mokkaslagroom
Ik neem ook altijd mokka ijs bij de ijsboer
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Juist die wat een poppenkast vond ik datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ik dan wel weerquote:
we hebben ook een indiaan gehadquote:Op donderdag 4 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist die wat een poppenkast vond ik dat
en vrouwen op blote voeten met een eigen taal
het kan altijd ergerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben ook een indiaan gehad
het kan altijd erger![]()
O ja die ook nog maar ik vond Joost wel de kroon spannenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan altijd ergerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger welquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.![]()
![]()
Ongelooflijk dat dat zomaar kanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan altijd erger![]()
jaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.
maar dat is op een gegeven moment afgeschaft
eerst niet
toen wel
en toen weer nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* greysbones pakt alle schoenen van Devzero afquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat wat ooit eens, al lang niet meer toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar dat is op een gegeven moment afgeschaft
eerst niet
toen wel
en toen weer niet![]()
Ze moeten die acts een stoppen, het begint meer op een circus te lijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets voor marioquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
wc cameraDat zou wat zijn voor big brother
![]()
![]()
![]()
En:
https://www.omroepbrabant(...)aaktbeelden-gevonden![]()
mwahquote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.
Engelstaligen hebben dan altijd een voorsprong
omdat het makkelijker wordt opgepikt
en frans ook wmb
omdat dit gewoon een prachtige taal is om in te zingenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah
Engelstaligen hebben dan altijd een voorsprong
omdat het makkelijker wordt opgepikt
en frans ook wmb
omdat dit gewoon een prachtige taal is om in te zingen![]()
![]()
Werkendam, dat is bijbelbelt toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Iets voor mario![]()
![]()
![]()
En:
https://www.omroepbrabant(...)aaktbeelden-gevondenUw ADH vitamine Worst
Yepquote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkendam, dat is bijbelbelt toch?![]()
Echt pppff ze zitten in alle lagen van de bevolking zie je welquote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef Wrapster het volgende:
NWS / Zweeds parlementslid heeft kamer vol hakenkruizen en ander nazi-spul
Ach ja, waarom ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt pppff ze zitten in alle lagen van de bevolking zie je welTja, dat was niet zo handig....quote:Göran Hargestam had verschillende verhuisdozen achtergelaten in een kantoorgebouw in Valdemarsvik, dat hij vorig jaar had verkocht. In een van de dozen bevond zich een verzameling nazi-spullen, waaronder een beker met een hakenkruis, twee exemplaren van Mein Kampf en idoolfoto’s van Adolf Hitler.![]()
Goed dat je me herinnerd, moet ook nog even wat inpakken.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
Alle sinterklaas cadeau's zijn ingepakt.![]()
Heb ik vanmorgen gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
Alle sinterklaas cadeau's zijn ingepakt.
Ben je klaar gekomen met je poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen gedaan.
Ben je klaar gekomen met je poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg dubbel ja.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen gedaan.
Ben je klaar gekomen met je poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker! Al was het geen super groot hoogtepunt![]()
Hij ging een poes maken als suprisequote:
A verdorie dat is dan weer jammertquote:Op donderdag 4 december 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, zeker! Al was het geen super groot hoogtepuntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier gaan we het morgen 16u vieren. Dus moet vanuit kantoor direct door richting schoonfamilie. Dus alles moet al klaar zijn![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben ook een indiaan gehadBekijk deze YouTube-videoquote:en vrouwen op blote voetenBekijk deze YouTube-videoquote:met een eigen taalquote:het kan altijd erger![]()
Het dier toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging een poes maken als suprise![]()
Wij gaan eerst snert eten. Dochter lief gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier gaan we het morgen 16u vieren. Dus moet vanuit kantoor direct door richting schoonfamilie. Dus alles moet al klaar zijn
Vind het best moeilijk alles uit handen te geven.
Eerder was het altijd bij mij thuis en zorgde ik overal voor.
Helaas lukt dat niet meer en ben te lang doorgegaan mijzelf voor de gek te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet ik niet heeft hij er niet bij gezegdquote:
Hij had het over een poes
Klinkt als mijn eigen moeder. Maar het wordt vast net zo leuk!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan eerst snert eten. Dochter lief gemaakt
Vind het best moeilijk alles uit handen te geven.
Eerder was het altijd bij mij thuis en zorgde ik overal voor.
Helaas lukt dat niet meer en ben te lang doorgegaan mijzelf voor de gek te houden.![]()
sterrieeeeeequote:Op donderdag 4 december 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier gaan we het morgen 16u vieren. Dus moet vanuit kantoor direct door richting schoonfamilie. Dus alles moet al klaar zijn
jaaaaaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]
[..]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zal wel moeders eigen zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als mijn eigen moeder. Maar het wordt vast net zo leuk!![]()
Ik zit het liefst in mijn eigen huis met een hoop volk, kan ik uit de voeten met mijn trippelstoel.
DIe heb ik elders niet.
Maar het is superlief dat ze het doet natuurlijk. Is een hoop werk voor haar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gok het dier. Maar misschien krijgen we een foto te zienquote:Op donderdag 4 december 2025 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heeft hij er niet bij gezegd
Hij had het over een poes![]()
![]()
Zeker lief dat ze dat allemaal doet. Kan de trippelstoel niet mee naar je dochter toe? Wel aardig zwaar meen ik me te herinneren toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel moeders eigen zijn![]()
Ik zit het liefst in mijn eigen huis met een hoop volk, kan ik uit de voeten met mijn trippelstoel.
DIe heb ik elders niet.
Maar het is superlief dat ze het doet natuurlijk. Is een hoop werk voor haar.![]()
Ik straks ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik had zo straks bubbeltjesplastic in mijn handen![]()
Ja ik neem ook aan dat het een dierlijke poes isquote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik gok het dier. Maar misschien krijgen we een foto te zienik ziit ook maar wat te geinen
Nee, die kan je niet mee nemen helaas.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker lief dat ze dat allemaal doet. Kan de trippelstoel niet mee naar je dochter toe? Wel aardig zwaar meen ik me te herinneren toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaatquote:![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaat
Die is gelukkig niet zo van prullaria en voor kerst hebben we met name wat lampjes hangen. Maar idd, het is niet om spulletjes mee in te pakken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaat![]()
Ik heb nog niets voor de Kerst
Misschien volgende week, misschien ook nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier staat de boom nu, die dan een nachtje gaat uitgangen en dan zaterdag gaan de dames em versieren.![]()
heb je een eckte?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Hier staat de boom nu, die dan een nachtje gaat uitgangen en dan zaterdag gaan de dames em versieren.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Boom uithangen? /quote:Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Hier staat de boom nu, die dan een nachtje gaat uitgangen en dan zaterdag gaan de dames em versieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar een boom hangt toch nietquote:Op donderdag 4 december 2025 20:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk in een netje gezetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
steven heeft hem aan de waslijnquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaienquote:Op donderdag 4 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
steven heeft hem aan de waslijn![]()
Idd in een netje zat ie![]()
Daar zie ik hem wel voor aan inderdaad
met of zonder kluit?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaien
Idd in een netje zat ieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
A je bent ze aan het drogenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaien
Idd in een netje zat ie
NWS / Verborgen camera op wc en in douche snackbar Werkendamquote:Op donderdag 4 december 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die jaren was dat nooit opgevallen ?![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder want dat geeft zo'n rotzooi aan de waslijn![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
EN veel zand in de wasmachinequote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder want dat geeft zo'n rotzooi aan de waslijn
Na de kerst doe ik de boom in bubbeltjesplastic en dan hang ik hem op naast alle bomen van voorgaande jaren in de garage.![]()
O dacht dat je hem door Wrappie in liet pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb in dat opzicht niets met bomenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
O dacht dat je hem door Wrappie in liet pakken![]()
![]()
![]()
Ergens wel luguber ditquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Na de kerst doe ik de boom in bubbeltjesplastic en dan hang ik hem op naast alle bomen van voorgaande jaren in de garage.![]()
![]()
Vind het luguberiger om mensen in bubbeltjes folie te pakken dan een boom
Ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Vind het luguberiger om mensen in bubbeltjes folie te pakken dan een boom![]()
quote:![]()
Maak je nog een foto van je gemaakte poes
Ik snap dat niet, maar ik ben dan ook niet erg in voyeurisme.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Iets voor mario![]()
![]()
![]()
En:
https://www.omroepbrabant(...)aaktbeelden-gevonden![]()
ook niet een beetje erg?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, maar ik ben dan ook niet erg in voyeurisme.![]()
![]()
![]()
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.quote:![]()
die is graag bij de baas in de buurtquote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.![]()
![]()
Hoezo? Het is heel fijn en doe het alleen als ze zelf willenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Vind het luguberiger om mensen in bubbeltjes folie te pakken dan een boom![]()
![]()
Kun je em meteen eruit scheppen, zie het als een voordeelquote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo gewoon een kroket (@:kissingbird let je op) in de airfryer doen![]()
![]()
![]()
goooooooooooooor
Of had je eentje van mcDrek opgewarmd
Smile, it's free therapy.![]()
Misschien vinden de bomen het ook wel fijnquote:Op donderdag 4 december 2025 20:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hoezo? Het is heel fijn en doe het alleen als ze zelf willen
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Na de kerst doe ik de boom in bubbeltjesplastic en dan hang ik hem op naast alle bomen van voorgaande jaren in de garage.
Hey Birdiequote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goooooooooooooor
Of had je eentje van mcDrek opgewarmd
Deze zijn afgehakt en gaan doodquote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien vinden de bomen het ook wel fijn![]()
![]()
Beetje laat maarrrrr...Dankquote:quote:Op donderdag 4 december 2025 05:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is hij jarig?
Van harte @:Rob !![]()
Party machen.Dank.quote:![]()
Dan houdt folie alleen het uitvallen van de naalden tegen en liggen ze niet op de grondquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Deze zijn afgehakt en gaan dood
Dus wel slim van Steven
Ja, want wat stinkt datquote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kun je em meteen eruit scheppen, zie het als een voordeel![]()
![]()
Nogmaals gefelciteerd Robquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.
Absoluut! Als ik op de bank ga zitten, dan springt hij meestal direct op mijn schootquote:Op donderdag 4 december 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
die is graag bij de baas in de buurt![]()
Jarig? Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.![]()
![]()
![]()
Had het gisteren al gedaan, maar toen ben je vast en zeker niet geweest.quote:
Hoe is het met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow een jarige!quote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.
Proficiat Rob
lekker hoor druk druk druk..quote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gisteren al gedaan, maar toen ben je vast en zeker niet geweest.
Hoe is het met je?![]()
Dankquote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow een jarige!
Proficiat Rob![]()
Nee, geen jarige, was gisteren jarigquote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow een jarige!
Proficiat Rob
Aaaaaah! Felies!!!quote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow maar alsnog een feliquote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen jarige, was gisteren jarig
Heen en weer geren natuurlijk.quote:
En rond deze tijd was het altijd druk op het werk meende ik mij te herinneren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft de boom verder niet zoveel aanquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan houdt folie alleen het uitvallen van de naalden tegen en liggen ze niet op de grond
Dus wel slim van Steven![]()
Mijn mummies zijn leuk, niet luguber![]()
![]()
Nee hoor ik ben vandaag jarigquote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen jarige, was gisteren jarig![]()
Sintergreysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis een vreemdeling zeker, die verdwaald is zekerquote:Op donderdag 4 december 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
wie oh wie zou dat zijn jongonssss
![]()
![]()
![]()
Daarin verschillen wij van mening. En gelukkig mag datquote:Op donderdag 4 december 2025 20:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heeft de boom verder niet zoveel aan![]()
Mijn mummies zijn leuk, niet luguber
O echt, was dat vanmorgen dat DJMO dat zei danquote:kan je nagaan
![]()
even terug gekeken was inderdaad vanmorgen pppfpfffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ze een cadeautje uit eigen zak krijgen van haar goede Sintquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze een cadeautje uit eigen zak krijgen van haar goede Sint![]()
ik weet het niet
Fijne avond Robquote:
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Gefeliciteerd @Rob
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hey MT6
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bolkert
Ik nee nog niet zit nog aan de eettafelquote:Op donderdag 4 december 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht van die ligt vast al op bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGeettafelbolkterugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
wathadjenietverwachtbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
odasdanjammerikbenvandaagineentegenbolkbuiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolktegenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is een beste heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hij maar duidelijk mocht zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoofdletters, vetgedrukt én ook nog onderstreept
Ja, ben er onderste boven van
Dat mag maar had niet verwacht dat er mensen zouden zijn die het als luguber ervaren, vind het zelf namelijk vrij onschuldig. Snap wel dat het als vreemd kan worden ervaren maar meer dan dat eigenlijk niet. Het is iets wat je samen met iemand doet en waarbij afspraken worden gemaakt wat wel en niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij van mening. En gelukkig mag dat
Dus mag je vinden maar ben beetje verrast.![]()
Dat luguber kwam ook een beetje doordat jij zei dat het bij die bomen luguber was.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat mag maar had niet verwacht dat er mensen zouden zijn die het als luguber ervaren, vind het zelf namelijk vrij onschuldig. Snap wel dat het als vreemd kan worden ervaren maar meer dan dat eigenlijk niet. Het is iets wat je samen met iemand doet en waarbij afspraken worden gemaakt wat wel en niet.
Dus mag je vinden maar ben beetje verrast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Luguber is iemands hand eraf hakken tijdens de seksquote:Op donderdag 4 december 2025 21:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat mag maar had niet verwacht dat er mensen zouden zijn die het als luguber ervaren, vind het zelf namelijk vrij onschuldig. Snap wel dat het als vreemd kan worden ervaren maar meer dan dat eigenlijk niet. Het is iets wat je samen met iemand doet en waarbij afspraken worden gemaakt wat wel en niet.
Dus mag je vinden maar ben beetje verrast.
Vreemd/bizar is een camera stiekem op een wc hangen en daar opgewonden van worden
Bondage is niets voor mij, maar dat maakt mij eerder plain vanilla dan dat het iets over jullie zegt![]()
![]()
Hey Amyquote:
@KoningWouter ik ga (even) switchen naar Municipia, Jester gaat dat jullie waarschijnlijk ook aanbiedenI've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Why?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
@:KoningWouter ik ga even switchen naar Municipia, Jester gaat dat jullie ook aanbieden
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Naja heel eerlijk was ik sowieso benieuwd naar Muni, maar voor nu is het short term, zodat ik kan warren ipv elims.quote:
Wat ik ervan gelezen heb is elims nu iets teveel stress voor mij
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Why tell me why yell me why telle me wayyyyyyyyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke nou gelukkig blijven we op dezelfde discordquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja heel eerlijk was ik sowieso benieuwd naar Muni, maar voor nu is het short term, zodat ik kan warren ipv elims.
Wat ik ervan gelezen heb is elims nu iets teveel stress voor mij
Ja als dat wat relaxter is gewoon lekker doen. Het is wel een spelletjeFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uitquote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
@:KoningWouter ik ga (even) switchen naar Municipia, Jester gaat dat jullie waarschijnlijk ook aanbieden![]()
Ja, die elims lijken mij ook nietsquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja heel eerlijk was ik sowieso benieuwd naar Muni, maar voor nu is het short term, zodat ik kan warren ipv elims.
Wat ik ervan gelezen heb is elims nu iets teveel stress voor mij![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uit
fractalisme.nl![]()
Haha ja dat wel. Ik had al even contact met Titans, na zijn rant over hun laatste war. Dus hij heeft in de council gevraagd of ik mocht overstappen. Mocht voor short term, blijkbaar willen Jester en Caes me toch wel graag terug hebben, ik dacht dat ze blij zouden zijn van mijn domme vragen af te zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke nou gelukkig blijven we op dezelfde discord
Ja als dat wat relaxter is gewoon lekker doen. Het is wel een spelletje(en mogen is natuurlijk met een zoutkorrel, uiteindelijk kunnen ze niets verplichten)
Ja, maar ik ben ook nog vrij onervarenquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie zuster faction? Ziet er nog vrij onervaren uit
Je speelt al bijna 4 maanden! Ik noem je geen groen blaadje meerquote:Op donderdag 4 december 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook nog vrij onervaren![]()
![]()
Gaan jullie wel warren tijdens elims?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die elims lijken mij ook nietsI've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Ik moet toegeven dat ik een warm plekje voor @MizzezAmy in mijn hart hebTenslotte was ze getuige bij mijn bruiloft
![]()
![]()
Noem je me nu oud?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je speelt al bijna 4 maanden! Ik noem je geen groen blaadje meer
Dit weekend een RW en daarna even rust. Dus jaquote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan jullie wel warren tijdens elims?![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt verrast opquote:Op donderdag 4 december 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Why tell me why yell me why telle me wayyyyyyyy![]()
En toch mn naam misspellenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
Ik moet toegeven dat ik een warm plekje voor @:mizzesamy in mijn hart hebTenslotte was ze getuige bij mijn bruiloft
Nouja wel fijn dat dat nu uit de wereld is toch. Het is toch de manier van communiceren die wat botst met onze denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat wel. Ik had al even contact met Titans, na zijn rant over hun laatste war. Dus hij heeft in de council gevraagd of ik mocht overstappen. Mocht voor short term, blijkbaar willen Jester en Caes me toch wel graag terug hebben, ik dacht dat ze blij zouden zijn van mijn domme vragen af te zijn(en mogen is natuurlijk met een zoutkorrel, uiteindelijk kunnen ze niets verplichten)
fractalisme.nl![]()
Oh ja, wij dus niet. Wat ik ergens ook wel weer fijn vind voor de mensen die wel aan elims mee willen doenquote:Op donderdag 4 december 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit weekend een RW en daarna even rust. Dus jaI've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Naja, ik heb het alleen van Titans gehoord, niet van Jester of Caes zelf. Ik zie vanzelf wel of ze me nog terug vragen als ik eenmaal weg benquote:Op donderdag 4 december 2025 22:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja wel fijn dat dat nu uit de wereld is toch. Het is toch de manier van communiceren die wat botst met onze denk ik.(wacht wel eerst de OC af voor ik overstap)
Geen dank hoor knorretjequote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef Rob het volgende:
Beetje laat maarrrrr...
[..]
Dank
[..]
[..]
Dank.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je bent/was echt wel een aanwinst hoor. Je scoorde tijdens alle wars prima dus je past zeker in HQ. Maar als het je nu te veel stress geeft is dat toch volkomen begrijpelijk dat je even een stapje terug zet.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik heb het alleen van Titans gehoord, niet van Jester of Caes zelf. Ik zie vanzelf wel of ze me nog terug vragen als ik eenmaal weg ben(wacht wel eerst de OC af voor ik overstap)
fractalisme.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: