Daar vind ik dus helemaal niets aan botercremequote:
Nope, niet mijn ding. Ben gek op boter, doe het altijd dik op brood. Maar niet op of in een taartquote:
Heb je soms mokkaboter op je hoofd?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker vettig, en dan hazelnoot![]()
![]()
![]()
Al wat gebakken voor morgen?
ja hou er wel vanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding. Ben gek op boter, doe het altijd dik op brood. Maar niet op of in een taart
een monchoutaart en een chocoladetaartquote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker vettig, en dan hazelnoot![]()
![]()
![]()
Al wat gebakken voor morgen?
Smaken verschil, ik heb liever mokkaslagroomquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hou er wel van
en dan vooral een choco variant
[..]
een monchoutaart en een chocoladetaart
Joost Klein, Europapa.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, daarom dat ik alleen het nummer van Nederland keek. Benieuwd hoe dat ging.
ALleen met die ene weet zijn naam al niet meer in dat blauwe pak, die weggestuurd is? Die zo ik dus niet opgenomen hebben, want dat vond ik echt drie keer niets
ik hou niet van mokkaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil, ik heb liever mokkaslagroom
Ik neem ook altijd mokka ijs bij de ijsboer
Juist die wat een poppenkast vond ik datquote:
Kijk ik dan wel weerquote:
we hebben ook een indiaan gehadquote:Op donderdag 4 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist die wat een poppenkast vond ik dat
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben ook een indiaan gehad
en vrouwen op blote voeten met een eigen taal
het kan altijd erger
O ja die ook nog maar ik vond Joost wel de kroon spannenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan altijd erger
Vroeger welquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.
Ongelooflijk dat dat zomaar kanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan altijd erger
jaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroeger het lied dat ze zongen ook in de taal van het land moest zijn.
* greysbones pakt alle schoenen van Devzero afquote:
Dat wat ooit eens, al lang niet meer toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar dat is op een gegeven moment afgeschaft
eerst niet
toen wel
en toen weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |