Ze moeten die acts een stoppen, het begint meer op een circus te lijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.
Iets voor marioquote:Op donderdag 4 december 2025 19:27 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
wc cameraDat zou wat zijn voor big brother
mwahquote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer dat dat afgeschaft is, want dat maakt het echt een songfestival.
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah
Engelstaligen hebben dan altijd een voorsprong
omdat het makkelijker wordt opgepikt
en frans ook wmb
omdat dit gewoon een prachtige taal is om in te zingen
Werkendam, dat is bijbelbelt toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Iets voor mario![]()
![]()
![]()
En:
https://www.omroepbrabant(...)aaktbeelden-gevonden
Yepquote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkendam, dat is bijbelbelt toch?
Echt pppff ze zitten in alle lagen van de bevolking zie je welquote:Op donderdag 4 december 2025 19:39 schreef Wrapster het volgende:
NWS / Zweeds parlementslid heeft kamer vol hakenkruizen en ander nazi-spul
Ach ja, waarom ook niet
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt pppff ze zitten in alle lagen van de bevolking zie je wel
Tja, dat was niet zo handig....quote:Göran Hargestam had verschillende verhuisdozen achtergelaten in een kantoorgebouw in Valdemarsvik, dat hij vorig jaar had verkocht. In een van de dozen bevond zich een verzameling nazi-spullen, waaronder een beker met een hakenkruis, twee exemplaren van Mein Kampf en idoolfoto’s van Adolf Hitler.
Goed dat je me herinnerd, moet ook nog even wat inpakken.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
Alle sinterklaas cadeau's zijn ingepakt.
Heb ik vanmorgen gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
Alle sinterklaas cadeau's zijn ingepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen gedaan.
Ben je klaar gekomen met je poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg dubbel ja.
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen gedaan.
Ben je klaar gekomen met je poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zeker! Al was het geen super groot hoogtepunt
Hij ging een poes maken als suprisequote:
A verdorie dat is dan weer jammertquote:Op donderdag 4 december 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, zeker! Al was het geen super groot hoogtepunt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben ook een indiaan gehad
Bekijk deze YouTube-videoquote:en vrouwen op blote voeten
Bekijk deze YouTube-videoquote:met een eigen taal
quote:het kan altijd erger
Het dier toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging een poes maken als suprise
Wij gaan eerst snert eten. Dochter lief gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier gaan we het morgen 16u vieren. Dus moet vanuit kantoor direct door richting schoonfamilie. Dus alles moet al klaar zijn
Dat weet ik niet heeft hij er niet bij gezegdquote:
Klinkt als mijn eigen moeder. Maar het wordt vast net zo leuk!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan eerst snert eten. Dochter lief gemaakt
Vind het best moeilijk alles uit handen te geven.
Eerder was het altijd bij mij thuis en zorgde ik overal voor.
Helaas lukt dat niet meer en ben te lang doorgegaan mijzelf voor de gek te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |