Echt he!quote:
Precies. Kunnen net zo goed dat hele Songfestival cancelenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Ik lig er niet wakker van.
Staat in de post van ToTquote:
Het wordt ook niet uitgezonden hoor ik net.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Precies. Kunnen net zo goed dat hele Songfestival cancelen
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslistquote:Op donderdag 4 december 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt ook niet uitgezonden hoor ik net.
Was je druk vandaag?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende: Heb ooit eens een mokkaslagroomtaart gemaakt. Vorige jaar dacht ik jammie jammie
Ze bepalen zelf wat ze wel en niet uitzenden natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslist
Ja, maar die organiseren het toch? Heb eigenlijk geen idee hoe of wat, volg dat nooit zoquote:Op donderdag 4 december 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat een omroep dit allemaal maar beslist
het is altijd nog onderdeel van de staatsomroepquote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze bepalen zelf wat ze wel en niet uitzenden natuurlijk.
Ja lekker hoor en ik had er zelf nog een dot gewone slagroom als ganering bij gedaan. Die combi is zoooo lekkerquote:
ze zijn de uitzendende partij en degene die een kandidaat aanleverenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die organiseren het toch? Heb eigenlijk geen idee hoe of wat, volg dat nooit zo
nou iets enthousiaster mag welquote:
Klopt, maar ook die bepalen wat ze wel niet niet uitzenden. Dat wij daar indirect aan meebetalen in de vorm van belasting maakt niet uit.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd nog onderdeel van de staatsomroep
Waarom kunnen ze dan iets bepalen, ach boeien ook eigenlijk. Vind het ESF toch niet veel aanquote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn de uitzendende partij en degene die een kandidaat aanleveren
ik kijk het nooitquote:Op donderdag 4 december 2025 18:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die bepalen wat ze wel niet niet uitzenden. Dat wij daar indirect aan meebetalen in de vorm van belasting maakt niet uit.
En er zullen vast wel manieren zijn om het ergens online te volgen mocht je dat willen.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou iets enthousiaster mag wel
Dit was botercrème.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor en ik had er zelf nog een dot gewone slagroom als ganering bij gedaan. Die combi is zoooo lekker
sow hequote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef Perronbord het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik keek het ook nooit, maar met het gelijktijdig meelezen op het forum, met het nodige commentaar, vermaak ik me kostelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk het nooit
maar vind de hele gang van zaken vreemd
zij bepalen dat NL niet mee doet
denk dat het voor FOK! wel een gemis isquote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keek het ook nooit, maar met het meelezen op het forum, met het nodige commentaar, vermaak ik me kostelijk.
Dat denk ik wel ja. Maar goed, dan zendt Nederland niet uit. Duitsland enzo wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het voor FOK! wel een gemis is
Dat zei ik net ook, net als BBquote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het voor FOK! wel een gemis is
ja benieuwd of er dan nog zoveel mensen kijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Maar goed, dan zendt Nederland niet uit. Duitsland enzo wel.
ja dat is wel een dubbele domper voor FOKquote:
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stondquote:Op donderdag 4 december 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is wel een dubbele domper voor FOK
BB levert over het algemeen het drukst bezochte deel op
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stond
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, behalve als Justin in DTS zit want vorige jaar heeft hij er voor gezorgd dat BB voor het eerste niet op 1 stond
Ik las net in een ander topic dat het wel wordt uitgezonden maar dat Nederland geen kandidaat stuurt.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wellicht komen ze nog op hun besluit terug om het songfestival niet uit te zenden.
quote:
Er werd net bekend gemaakt op tv dat het niet uitgezonden wordt in Nederlandquote:Op donderdag 4 december 2025 19:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik las net in een ander topic dat het wel wordt uitgezonden maar dat Nederland geen kandidaat stuurt.
Ah, dan heb ik niets gezegd. Blijkbaar lopen ze achter in dat topicquote:Op donderdag 4 december 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd net bekend gemaakt op tv dat het niet uitgezonden wordt in Nederland
Of RTL of zo moet het overnemen dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 december 2025 19:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik niets gezegd. Blijkbaar lopen ze achter in dat topic
Ik nam het op en keek dan alleen Nederland terugquote:
ow neequote:Op donderdag 4 december 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nam het op en keek dan alleen Nederland terug
Is ook zo, daarom dat ik alleen het nummer van Nederland keek. Benieuwd hoe dat ging.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nee
ik vind er gewoon niet veel aan
9 van de 10 nummers zijn slecht
veel bs tussen de nummers door
en het lijkt steeds meer een circusvoorstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |