sterrieeeeeequote:Op donderdag 4 december 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hier gaan we het morgen 16u vieren. Dus moet vanuit kantoor direct door richting schoonfamilie. Dus alles moet al klaar zijn
jaaaaaquote:Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]
[..]
Zal wel moeders eigen zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 19:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als mijn eigen moeder. Maar het wordt vast net zo leuk!
Ik gok het dier. Maar misschien krijgen we een foto te zienquote:Op donderdag 4 december 2025 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet heeft hij er niet bij gezegd
Hij had het over een poes
Zeker lief dat ze dat allemaal doet. Kan de trippelstoel niet mee naar je dochter toe? Wel aardig zwaar meen ik me te herinneren toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel moeders eigen zijn![]()
Ik zit het liefst in mijn eigen huis met een hoop volk, kan ik uit de voeten met mijn trippelstoel.
DIe heb ik elders niet.
Maar het is superlief dat ze het doet natuurlijk. Is een hoop werk voor haar.
Ik straks ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik had zo straks bubbeltjesplastic in mijn handen
Ja ik neem ook aan dat het een dierlijke poes isquote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik gok het dier. Maar misschien krijgen we een foto te zien
Nee, die kan je niet mee nemen helaas.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker lief dat ze dat allemaal doet. Kan de trippelstoel niet mee naar je dochter toe? Wel aardig zwaar meen ik me te herinneren toch?
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaatquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaat
Die is gelukkig niet zo van prullaria en voor kerst hebben we met name wat lampjes hangen. Maar idd, het is niet om spulletjes mee in te pakken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vast niet om prullaria van je vrouw in te pakken, omdat er kerstspullen voor in de plek komen en het zo veilig op te bergen zonder dat t stuk gaat
heb je een eckte?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Hier staat de boom nu, die dan een nachtje gaat uitgangen en dan zaterdag gaan de dames em versieren.
Boom uithangen? /quote:Op donderdag 4 december 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Hier staat de boom nu, die dan een nachtje gaat uitgangen en dan zaterdag gaan de dames em versieren.
Maar een boom hangt toch nietquote:Op donderdag 4 december 2025 20:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk in een netje gezeten
steven heeft hem aan de waslijnquote:
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaienquote:Op donderdag 4 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
steven heeft hem aan de waslijn![]()
met of zonder kluit?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaien
Idd in een netje zat ie
A je bent ze aan het drogenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kleine boompies grote boompies stop ze in de wasmachine en maar lekker draaaaien
Idd in een netje zat ie
NWS / Verborgen camera op wc en in douche snackbar Werkendamquote:Op donderdag 4 december 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die jaren was dat nooit opgevallen ?
quote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder want dat geeft zo'n rotzooi aan de waslijn
EN veel zand in de wasmachinequote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder want dat geeft zo'n rotzooi aan de waslijn
Ik heb in dat opzicht niets met bomenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
O dacht dat je hem door Wrappie in liet pakken
Ergens wel luguber ditquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Na de kerst doe ik de boom in bubbeltjesplastic en dan hang ik hem op naast alle bomen van voorgaande jaren in de garage.
Ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Vind het luguberiger om mensen in bubbeltjes folie te pakken dan een boom
quote:
Ik snap dat niet, maar ik ben dan ook niet erg in voyeurisme.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Iets voor mario![]()
![]()
![]()
En:
https://www.omroepbrabant(...)aaktbeelden-gevonden
ook niet een beetje erg?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, maar ik ben dan ook niet erg in voyeurisme.
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.quote:
die is graag bij de baas in de buurtquote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.
Hoezo? Het is heel fijn en doe het alleen als ze zelf willenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Vind het luguberiger om mensen in bubbeltjes folie te pakken dan een boom
Kun je em meteen eruit scheppen, zie het als een voordeelquote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat vindt het fijn om te gaan zitten poepen in zijn bak als ik toevallig in die kamer ben.
quote:Op donderdag 4 december 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo gewoon een kroket (@:kissingbird let je op) in de airfryer doen
Misschien vinden de bomen het ook wel fijnquote:Op donderdag 4 december 2025 20:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hoezo? Het is heel fijn en doe het alleen als ze zelf willen
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Na de kerst doe ik de boom in bubbeltjesplastic en dan hang ik hem op naast alle bomen van voorgaande jaren in de garage.
Hey Birdiequote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goooooooooooooor
Of had je eentje van mcDrek opgewarmd
Deze zijn afgehakt en gaan doodquote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien vinden de bomen het ook wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |