Ja maar werken gaat me ook ritme en structuur opleveren. Maar beter om, voordat ik daaraan begin, mijn ritme gewoon op orde te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja gelukkig staat jou leven momenteel het toe dat je overdag kan slapen
Het wordt pas
[..]
problematisch als je gaat werken.
Het was een reactie van 2 zinnen, de eerste gebruikte ik voor het stukje slaap, de tweede (de oorzaak van hoe de slaap zo kwam) gebruikte ik voor die oorzaak; Jyskequote:
Ging iets fout met quoten zie ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik met werk maar 5 uurtjes zou slapen wordt het heel lastig ja. Nu kom ik thuis na een dag werken en kan ik heerlijk genieten van Jyske, haar de fles geven, knuffelen, haar "dada" horen zeggen.. Sinds gister zit ze nu ook rechtop zonder hulp (kort, want dan omvallen is ook wel leuk)
Ben je wel eens bij een somnoloog geweest?quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar werken gaat me ook ritme en structuur opleveren. Maar beter om, voordat ik daaraan begin, mijn ritme gewoon op orde te hebben.
Nee daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Wel even opgezocht net.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij een somnoloog geweest?
Aah oke, het is nog vroeg..quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging iets fout met quoten zie ik.
Ik had het ook tegen KW
Leuk is dat het die ontwikkelingen meemaken.
Het hele fijne baby zijn is er af, dat vond ik altijd jammer dat dat zo snel ging
quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Wel even opgezocht net.
Maar ik heb niet echt slaapproblemen hoor het lijkt allemaal heel dramatisch maar ik heb gewoon mijn 8 uurtjes gemaakt gisteren.
Ja is ook mooi om te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah oke, het is nog vroeg..
Ja, dat merk ik ook al wel. Als iets niet wil lukken hoor je dat wel, ze weet dondersgoed wat, wanneer. Ook met flesje maken bv, zo speelt ze nog maar als flesje klaar is kan het niet snel genoeg gaan.. Wel leuk om te zien zo
Ligt eraan of je dat als probleem ervaartquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt een verstoord ritme, dus een slaapprobleem toch?
Zijn er wel meer die hele nachten hier zitten als men de kans krijgtquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan of je dat als probleem ervaart![]()
Maar ik snap niet hoe Killem dat hele nachten uithoudt hier
Een ander ritme is niet perse een probleem hoor, er zijn ook mensen die in ploegendienst werken en dan dus soms overdag (moeten) slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt een verstoord ritme, dus een slaapprobleem toch?
Dat schijnt ook niet gezond te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een ander ritme is niet perse een probleem hoor, er zijn ook mensen die in ploegendienst werken en dan dus soms overdag (moeten) slapen.
Ja klopt, zelfs iemand die gewoon een heel weekend niet slaapt hier zit om maandag gewoon weer aan het werk te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die hele nachten hier zitten als men de kans krijgt
Ik heb dat ook nooit gesnapt, waarom mensen er voor kiezen overdag te slapen en in de nacht wakker te zijn. Is ook niet echt gezond.
Tja, soms is het niet anders. Patiënten in de 24-uurs zorg kun je moeilijk 's nachts zonder zorg laten zittenquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt ook niet gezond te zijn
Ja of gewoon altijd iedere nacht wakker blijven, ik zou ze de kost niet willen geven wie dat allemaal doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt, zelfs iemand die gewoon een heel weekend niet slaapt hier zit om maandag gewoon weer aan het werk te gaan.
Dat is wel best gevaarlijk om eerlijk te zijn.
IK weet het, fijn ook dat ze het doen. Maar voor het lijf is het niet goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, soms is het niet anders. Patiënten in de 24-uurs zorg kun je moeilijk 's nachts zonder zorg laten zitten
Ja ik snap het ook niet. Mijn ambities liggen elders.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of gewoon altijd iedere nacht wakker blijven, ik zou ze de kost niet willen geven wie dat allemaal doen.
Maar goed het is hun leven
Ik lig ook liever in bedquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Mijn ambities liggen elders.
Wat fijn dat het voor je werkt zo. Ik had vannacht niet uit bed moeten gaan. Ik was nog best moe maar dacht oke het is half 10 laat ik maar even een paar uurtjes opstaan om daarna weer te slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook liever in bed
Heb ook een andere methode gevonden, puur door toeval
Niet gelijk der uit en douchen, maar probeer nu even hier en dan ga ik tv kijken in bed of op de bank en val dan soms nog wel een uurtje in slaap.
Ik weet als ik hier blijf zitten de tijd weg is voor ik het weet.
IK probeer overdag altijd om niet te slapen. Soms kan het niet anders omdat ik zo moe ben dat ik al slaap als een been de bank raakt.
Maar iedere dag, nee dan trek ik mijzelf de avond door om gewoon op tijd naar bed te gaan en niet in op de dag al ga liggen
Werkt niet altijd helaas, maar de dagen dat het lukt ben ik wel blij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat fijn dat het voor je werkt zo. Ik had vannacht niet uit bed moeten gaan. Ik was nog best moe maar dacht oke het is half 10 laat ik maar even een paar uurtjes opstaan om daarna weer te slapen.
Maar goed heb deze week wel elke ochtend netjes gedouched en alles gedaan. Normaal plof ik altijd met de chillbroek recht uit bed in de bureaustoel en douche ik in de middag een keer.
Ik ga jouw idee ook eens proberen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt niet altijd helaas, maar de dagen dat het lukt ben ik wel blij.
Ja dat is jammer dan, en dat is wat ik zeg als je eenmaal hier zit te kletsen of de tijd voorbij voor je het weet en is de slaap ver te zoeken
Ik lig te kijken, wordt moe, zet mijn tv op 30 minuten en draai mij dan om. Dan lig ik nog wel te luisteren maar dommel dan ook wel weer in slaap.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga jouw idee ook eens proberen.
Ik kijk eigenlijk nooit films maar heb gisteren Frozen gekeken. Best een leuke film, ik kan de volgende keer wel even deel 2 aan gooien 's nachts.
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig te kijken, wordt moe, zet mijn tv op 30 minuten en draai mij dan om. Dan lig ik nog wel te luisteren maar dommel dan ook wel weer in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |