Hebben ook geen vast adres. Alleen een postBUS hihi snapjumquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Ah, ik vroeg het me al af of die mensen gevraagd waren om rond te reizen en potentiële partners op bezoek te krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staanquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..] En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Google foto's heb ik bijna binnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Cloudservices kan je hier opzoeken: https://european-alternatives.eu
Alleen een cloud vind ik voor foto's niet gebruikersvriendelijk genoeg en ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Ente
Niet Europees.
Busje komt zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staan
Gecondoleerd, wat een mooie leeftijd!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben vandaag onze tante gegraven.
92 jaar: voor de GP van Las Vegas had ze de wekker om 5 uur nog gezet om te volgen op haar tablet
Wat een bazin!!
Veel neven en nichten gezien, allemaal boven de 50 jaar![]()
Tussen Rhede en Borken stond vroeger een camper langs de weg B8 was dat toen (is een nieuwe naast gelegd) waar een dame herenbezoek ontving. Ze was 20 jaar geleden al een oudere dame.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vond t voor je broer wel sneu dat hij zo snel weg moest, maar voor mezelf (want ik was wel blijven kijken) vond ik het wel fijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Tele6 het volgende:
Wij zitten nu Onderweg naar liefde te kijken maar ik kan echt niet hoe ongemakkelijk dit allemaal is. Wat een mafkezen allemaal
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofdquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Er komt ook geen enkel woord uit die jongen als Marit het hem niet vraagt he.
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Ja jongen zn ding nr 1 is dat hij nooit vragen stelt. Dus past helemaal dit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?
Vind het eigenlijk best wel stoer om dit te doen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofd
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Tja, dat zou je het kunnen noemen. Sociaal incapabel iig. Je kan ook verlegen zijn en wel een gesprek aan de gang kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.
Is ie verlegen en introvert?
Oh…daar kijk ik wel weer naar uit, dat de dagen lengen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Vind Marit wel leuk, de rest is nogal zweefteef dit jaar![]()
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Klinkt leukquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:
Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè
Wij hadden het er vanavond over!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Zonsondergang 16:28 de Bilt vs 17:52 hier. Nooit een reden geweest te emigreren maar een gratis extra die ik graag aanneem.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.quote:Op zondag 7 december 2025 10:30 schreef z80 het volgende:
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.quote:Op zondag 7 december 2025 10:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
Dat sowieso.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @:sarabi
Niemand verplicht toch iemand die stil of introvert is met zn snuit op tv een date te zoeken? Als je je aanmeldt voor een programma en schrijft naar iemand die graag "babelt" dan kun je verwachten dat er verschillen zijn in praatgraagheid. Het lijkt me vrij evident dat een programma voor de kijkcijfers gaat, het is een tv-programma en geen daling service.quote:Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
1000 ditquote:Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward.
En dit ook.quote:Dat laatste ben ik nog wel internmaar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest
"stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
Herkenbaar. Geen viespeuk! Wij komen nog steeds zo af en toe na een paar jaar ergens een Xenahaartje terugquote:Op zondag 7 december 2025 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kwamen nog een geopend zakje liquid snack van Piep tegenVorige week ook al veel haren van haar toen we de bank weer eens uitgebreid schoonmaakte en kussens draaide. We zijn een stel viespeuken. Ze is op 19 juni overleden.
Nou, het was echt wel smerig hoor, vooral doe koelkastquote:Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Herkenbaar. Geen viespeuk! Wij komen nog steeds zo af en toe na een paar jaar ergens een Xenahaartje terug
Dankjewelquote:Op zondag 7 december 2025 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte en succes Vlindertje. Ik vind dat je een duidelijke en realistische afspraak met jezelf hebt gemaakt over het nog één keer gaan kijken
quote:Op zondag 7 december 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Waar ik zei Vlondertje moet zijn vlindertje, stop de tijd.
Naar vlondertje stuur ik altijd m'n deckpics
die van 10/10 would sit on it?quote:Op zondag 7 december 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Waar ik zei Vlondertje moet zijn vlindertje, stop de tijd.
Naar vlondertje stuur ik altijd m'n deckpics
oooh, waarom heb ik dit vannacht niet gezien, dan had ik met plezier op mijn werk gekeken (het was bijzonder rustig).Bedanktquote:Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau ik kijk nu weer een interessant college: de Klassieke Oudheid:
Boks. Het zit er ook nog steeds wel in. Soms kom ik ineens iemand tegen of in een vibe terecht dit die kant ineens compleet triggert ofzo.quote:Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward. Dat laatste ben ik nog wel internmaar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest
"stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
Lange dag zeg. En zaterdag vast taarten bakken en aanverwante zaken.quote:Op maandag 8 december 2025 09:38 schreef fietsie het volgende:
Mogge. Zwaar weekendje was dit, maar het was het waard. 01:00 gisteravond weer thuis
Mijn moeder wilde haar verjaardag niet vieren, maar deed het na enig overdenken toch. En de hele familie kwam opdagen; ik was er om 9:00 (7:00 van huis op zondag.. buh) en vanaf 9:30 tot 22:00 was het huis vol
Dat wel, alleen een aantal keren sloeg ze wel dicht door alle drukte / input / mensen die goedbedoeld wilden helpen maar daarbij haar 'systeem' niet in stand hielden. Zo staat alles in de koelkast op een voor haar logische ordening. Toen ff met dr naar buiten gelopen en uitgelegd dat ik de ordening savonds wel weer zou herstellen, en dat ze overdag gewoon ff met de flow moest meegaan.quote:Op maandag 8 december 2025 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lange dag zeg. En zaterdag vast taarten bakken en aanverwante zaken.
Was het succesvol voor haar?
Ach, toch. Oude moedertjes die gewend zijn aan hun eigen manier van doenquote:Op maandag 8 december 2025 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat wel, alleen een aantal keren sloeg ze wel dicht door alle drukte / input / mensen die goedbedoeld wilden helpen maar daarbij haar 'systeem' niet in stand hielden. Zo staat alles in de koelkast op een voor haar logische ordening. Toen ff met dr naar buiten gelopen en uitgelegd dat ik de ordening savonds wel weer zou herstellen, en dat ze overdag gewoon ff met de flow moest meegaan.
Dat, en "bederfelijk vooraan, zo dat je dat eerst pakt en opmaakt (ongedacht wat het is)"quote:Op maandag 8 december 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, toch. Oude moedertjes die gewend zijn aan hun eigen manier van doen
quote:Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trimmed the bushes so it looks bigger
Om 8.30 vastgoedmanager gebeld, die heeft werkbon gemaakt en uitgezet bij de aannemer. Om 8.35 heb ik de aannemer gebeld, die zijn heel chill. Om 10.30 is iemand komen kijken, vermoeden is dat er iets met de afvoer bij dakgoot of regenpijp niet goed is en daardoor het water bij ons naar binnen is gekomen. Hij zou snel mannetjes regelen en hierheen sturen, maar geen idee of dat vandaag is of niet. Ik hoop het wel. Bij mij is inmiddels de vloer rond de elektrabuizen waardoor de elektra van zolder naar meterkast gaat ook vochtig/nat, al kan ik alleen van foto's afgeleiden hoe nat want ik durf niet echt dichterbij te komen (mn zonnepaneel kabel ligt ertussen en ook al weet ik dat er heus niks gebeurt als ik die zou aanraken, doe ik het toch liever niet). Toen ik vroeg of daar nog iemand naar moest kijken was het 'als je geen kortsluiting hebt dan is er geen probleem' en hoewel ik het prettig zou vinden als er ook geen kortsluiting komt, zit daar wel wat in natuurlijk. Van wat ik nu kan zien lijkt daar ook niet echt water te staan maar meer het vocht heen getrokken te zijn, en is het dus wel vochtig maar niet echt plasje water. De buizen zijn verder ook of dicht of echt wel stuk boven grond opengemaakt, dus dat er geen water ín komt geloof ik wel. Vooral water dat langs de buis meterkast in druipt vind ik niet echt fijn. Ik heb het in mn vorige appartement gehad dat het in mijn meterkast regende omdat er lekkage was recht boven mij, en het water langs de leidingen door de vloer zo mijn meterkast in sijpelde. Maar dat is met deze mate van vocht en deze afstand tussen zolder en meterkast denk ik niet echt reëel.quote:Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Ben best benieuwd hoe het telefoontje van vlindertje is opgepakt!?
Een geslaagd weekend fietsie 👍🏼 Ook een soort van lang weekend.
“Rechts pakken en links aanvullen” is nog steeds vanaf de OK gebleven.
Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen en de Bieb verder in Kerststemming brengen.
De amaryllis bollen zijn 16 cm en 10 cm nu in totaal.
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweestquote:Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen
Kerstbroeken.quote:Op maandag 8 december 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me?quote:Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst?
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.quote:Op maandag 8 december 2025 11:03 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 nog twaluf nachtjes ….gaat alles in één bus?
Wil je daar wat meer over vertellen?quote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Is soms heel verrassend, het perspectief van verhuurders.
Mijn contract zegt zowelquote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Is soms heel verrassend, het perspectief van verhuurders.
Let even op hoeveel je mag ladenquote:Op maandag 8 december 2025 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.
Bus is al geboekt. Een elektrische want milieuzone. Ik ben benieuwd
Ruw beton dus?quote:Op maandag 8 december 2025 13:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kreeg het appartement opgeleverd met "behangklare" muren
Ja we hebben laadgewicht en actieradius gecheckt. Komt goedquote:Op maandag 8 december 2025 14:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Let even op hoeveel je mag ladenModerne diesel mag wel gewoon naar binnen toch?
Dun en slordig laagje stuc op het beton wel.quote:Op maandag 8 december 2025 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ruw beton dus?
Ik denk dat de discussie dan eerder loopt richting 'ja maar -die- tint geel....' ofzo
Nog 2 weken terug te kijkenquote:Op maandag 8 december 2025 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooh, waarom heb ik dit vannacht niet gezien, dan had ik met plezier op mijn werk gekeken (het was bijzonder rustig).Bedankt(en sterkte/beterschap vandaag, hopelijk knap je verder op)
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?quote:Op maandag 8 december 2025 17:41 schreef Blues het volgende:
Op karakter gewerkt![]()
Normaal zitten we met 6 op maandag, nu met 3![]()
![]()
Er komt altijd wel een opzichter voor een check.quote:Op maandag 8 december 2025 13:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me?
Ik heb nog tot 1 februari. Hopelijk hoeven de gele muren niet wit, en hoeft de vloer er niet uit. De voorwaarden in mijn contract zijn onduidelijk
Nope, vacaturestop.quote:Op maandag 8 december 2025 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?
Nee, we horen graag je reviewquote:Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit te hachelen? lijkt me zo vies, iemand welleens geproeft?
quote:Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 08-12-2025 18:12:53 ]
Haha.quote:
Ach. Beterschap 💐quote:Op maandag 8 december 2025 17:48 schreef Blues het volgende:
Ondanks zieke g heeft ie toch paella gemaakt![]()
Awww, Xena vond dat ook doodeng, laddergeluidquote:Op maandag 8 december 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
De katjes zijn nog wel helemaal ontdaanze zijn doodsbang voor het geluid van ladders, dus ze hebben de halve middag verstopt gelegen. De een onder de twee dekentjes op de bank, de ander kroop onder de plaid die strak om de bank heen zit (herstel, zat
) en manoeuvreerde zich onder de plaid in de hoek achter een kussentje. Ze zijn er net even onderuit geweest voor eten, maar hebben inmiddels weer hun positie ingenomen. Arme beestjes.
quote:Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap voor g, @:Blues! Hoe ver ben je op je aftelkalender van nog te werken dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 38 WERKdagen![]()
Leuk hoor elke werkdag een kruissie zetten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |