abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219427889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Hebben ook geen vast adres. Alleen een postBUS hihi snapjum :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219427895
quote:

[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Ah, ik vroeg het me al af of die mensen gevraagd waren om rond te reizen en potentiële partners op bezoek te krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:23:45 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219427914
Wij hebben vandaag onze tante gegraven.
92 jaar: voor de GP van Las Vegas had ze de wekker om 5 uur nog gezet om te volgen op haar tablet :D
Wat een bazin!!
Veel neven en nichten gezien, allemaal boven de 50 jaar :o :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:27:44 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219427949
quote:

[..] En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staan :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219428018
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Cloudservices kan je hier opzoeken: https://european-alternatives.eu

Alleen een cloud vind ik voor foto's niet gebruikersvriendelijk genoeg en ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Ente
Niet Europees.
Google foto's heb ik bijna binnen.
Ente ged/l. Dan overzetten na grondig schonen ^O^
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:48:49 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_219428175
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staan :D
Busje komt zo.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219428466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben vandaag onze tante gegraven.
92 jaar: voor de GP van Las Vegas had ze de wekker om 5 uur nog gezet om te volgen op haar tablet :D
Wat een bazin!!
Veel neven en nichten gezien, allemaal boven de 50 jaar :o :P
Gecondoleerd, wat een mooie leeftijd!

En zo’n uitvaart is dan haast een gezellige reunie
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:22:53 #164
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219428540
quote:

[..]
Tussen Rhede en Borken stond vroeger een camper langs de weg B8 was dat toen (is een nieuwe naast gelegd) waar een dame herenbezoek ontving. Ze was 20 jaar geleden al een oudere dame.
Samen met haar klanten oud geworden daar. Maar goed, die pionierde dus in wonen en werken in een campervan.

In de VS is het trouwens een veel voorkomend fenomeen in ouwe busjes of enorme woonmobiel en alles daartussen. Moderne nomaden, in allerlei leeftijd en beroepen, jonge tech industrie werkers tot well off pensionados
pi_219428625
Wij zitten nu Onderweg naar liefde te kijken maar ik kan echt niet hoe ongemakkelijk dit allemaal is. Wat een mafkezen allemaal :r
pi_219428728
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Tele6 het volgende:
Wij zitten nu Onderweg naar liefde te kijken maar ik kan echt niet hoe ongemakkelijk dit allemaal is. Wat een mafkezen allemaal :r
Vond t voor je broer wel sneu dat hij zo snel weg moest, maar voor mezelf (want ik was wel blijven kijken) vond ik het wel fijn
pi_219428737
En wat hebben die mensen allemaal onzinberoepen :') :')
pi_219428812
Arm broertje. Zo hoopvol ;(
pi_219428908
Er komt ook geen enkel woord uit die jongen als Marit het hem niet vraagt he. :X
pi_219428918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Er komt ook geen enkel woord uit die jongen als Marit het hem niet vraagt he. :X
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofd :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219428952
quote:
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?
Vind het eigenlijk best wel stoer om dit te doen
pi_219428966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?
Vind het eigenlijk best wel stoer om dit te doen
Ja jongen zn ding nr 1 is dat hij nooit vragen stelt. Dus past helemaal dit.
pi_219428975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofd :D
:@
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219428983
quote:
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.
Is ie verlegen en introvert?
pi_219429077
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.
Is ie verlegen en introvert?
Tja, dat zou je het kunnen noemen. Sociaal incapabel iig. Je kan ook verlegen zijn en wel een gesprek aan de gang kunnen houden.
pi_219429274
Je zag het ook al wel in zijn houding. Niet echt lekker in zijn lijf oid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219429514
Ja, wat iedereen zegt :Y

Vind Marit wel leuk, de rest is nogal zweefteef dit jaar :D

Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend? *O* en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
pi_219429606
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:

Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend? *O* en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Oh…daar kijk ik wel weer naar uit, dat de dagen lengen.

Ondertussen groeien de amaryllisbollen op water gestaag _O_ .wel een cm per dag nu. Eentje dan. De ander startte wat trager.

Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè _O_
pi_219429757
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:

Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè _O_
Klinkt leuk *O*
pi_219429767
quote:

Wij hadden het er vanavond over!
Wanneer wordt het weer wat lichter zei ik, na m'n verjaardag zei g.
Oh ja *O*
pi_219429848
Wat een voorpret zullen jullie hebben van het spel Escape room.😉
pi_219430034
quote:

Zonsondergang 16:28 de Bilt vs 17:52 hier. Nooit een reden geweest te emigreren maar een gratis extra die ik graag aanneem.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 06:52:47 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219430282
Mogguh. Uitslapen vandaag want ontbijt is om 7u ipv 6:30
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 december 2025 @ 08:09:58 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219430454
Weet niet of ik nog naar II ga, maar gisteren wel eerst volledig Amsterdamned gezien. Vaak wel stukjes uit de film gezien, maar volgens mij nog nooit in zn geheel.

Bekijk deze YouTube-video

Heb me wel vermaakt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219430736
Goedemorgen :W

Ik werd van de week juist een beetje depri toen in bedacht dat de dagen alweer snel langer zouden worden :')
pi_219430886
Mogge!

Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @Sarabi

Waar ik gisteren om 6 uur al klaarwakker was (wel ben blijven liggen) werd ik nu pas om 8.15 wakker. Voelt best lekker. En met de zon kijkt het een stuk lekkerder naar buiten.
  zondag 7 december 2025 @ 10:30:37 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_219431284
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
  zondag 7 december 2025 @ 10:37:03 #188
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219431319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:30 schreef z80 het volgende:
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
  zondag 7 december 2025 @ 10:51:02 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_219431452
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
pi_219431603
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @:sarabi

Dat sowieso.

Maar ik hou ook wel heel erg van de kaarsjes en lichtjes die nu lang aan kunnen.
pi_219431747
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
Niemand verplicht toch iemand die stil of introvert is met zn snuit op tv een date te zoeken? Als je je aanmeldt voor een programma en schrijft naar iemand die graag "babelt" dan kun je verwachten dat er verschillen zijn in praatgraagheid. Het lijkt me vrij evident dat een programma voor de kijkcijfers gaat, het is een tv-programma en geen daling service.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219431773
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward. Dat laatste ben ik nog wel intern :+ maar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest :D "stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 12:23:29 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219432180
Pannenkoekensoep, cordon blue met patat en salade en ik hoor nog wat sissen in de pan...

Kaas liet zich gelukkig makkelijk verwijderen, lag toen de kaas
pi_219432325
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward.
1000 dit :Y

Zo awkward dat toen ik een paar jaar geleden iemand van vroeger tegenkwam bij een concert mijn oude ongemakkelijke ik de kop opstak en me helemaal terugbracht naar awkward me.
Mrs V stond het met open mond te aanschouwen (en intern te gniffelen).

quote:
Dat laatste ben ik nog wel intern :+ maar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest :D "stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
En dit ook.
Tegenwoordig maak ik vrij normaal contact, behalve wellicht als ik een fokker tegenkom.
pi_219432581
Mo..middag!

Toch maar eens straks de tv aanslingeren :D

Mijn zusje en vriend hebben ook enkel nog een bus :+ (maar wonen er niet écht in. Ze hebben alleen nu voordat ze op reis gingen - zonder bus, want naar Brazilië - allebei hun huur opgezegd. Want zusje wil niet meer terug naar Innsbrück en vriend wil niet meer terug naar zijn woonplaats in Duitsland. In de zomer verblijven ze veel in de omgebouwde bus, andere perioden wanneer ze in Nederland zijn bij mijn ouders. Na hun reis gaan ze ergens een eigen plek zoeken is het plan. Waarschijnlijk in Nederland, want ze zijn surfgek )

Verder beetje bewogen week op het werk. Het vreet nog steeds energie, vandaar wat weinig meegekregen hier.
Sinds ik in Arnhem werk ben ik ook iets minder introvert en (ietwat uit nood) dominanter dan ik van nature prettig vind. Maar goed, het brengt ook een soort persoonlijke ontwikkeling met zich mee, dat is vast goed :P

Ik ben de kerstboom aan het versieren. De lichtjes zitten er in, nu de ballen nog. Natuurlijk heb ik nu geen zin meer :')
pi_219432604
Veel mensen van vroeger op de middelbare zou ik ook met een grote boog ontlopen, maar anderen weer niet terwijl ik niet eens met ze op trok.
  zondag 7 december 2025 @ 14:06:44 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219433350
Traditiegetrouw wordt onze kerstboom weer in etappes opgezet, ondanks goede voornemens. Zondag de basis. Maandag geen tijd. Dinsdag de takken, lampjes en slingers. En sindsdien probeer ik zin te maken voor de ballen. Het stond voor vandaag op de planning maar we werden uitgenodigd om F1 te kijken bij vrienden.

Net voor die uitnodiging binnenkwam hadden we de stekker uit de koelvriescombi getrokken om schoon te maken, handige timing wel. We hebben hem nog nooit zo snel schoongemaakt. We hebben ook wat onderdelen vervangen dus het is weer netjes nu. Klaar voor de feestdagen, ook fijn

We kwamen nog een geopend zakje liquid snack van Piep tegen ;( Vorige week ook al veel haren van haar toen we de bank weer eens uitgebreid schoonmaakte en kussens draaide. We zijn een stel viespeuken. Ze is op 19 juni overleden.
Spoilers!
pi_219433415
Boem is ho aan de overkant. Waarschijnlijk weer door rood gereden gezien de stand van de auto’s. Iedereen stapte heel uit zo te zien.

Ik ben nu nog aan het koken met de instant pot, zodra dat klaar is ga ik in ieder geval de doos met de boom ophalen en de versiering
pi_219433661
Picnic is onderweg.
Dit keer een kerstman met arreslee ~:) :D

zondag 7 december 2025 @ 15:04:30 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219434508
Verkeerde topic
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219434921
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

We kwamen nog een geopend zakje liquid snack van Piep tegen ;( Vorige week ook al veel haren van haar toen we de bank weer eens uitgebreid schoonmaakte en kussens draaide. We zijn een stel viespeuken. Ze is op 19 juni overleden.
Herkenbaar. Geen viespeuk! Wij komen nog steeds zo af en toe na een paar jaar ergens een Xenahaartje terug O+
:*
pi_219434941
@Isabeau ik kijk nu weer een interessant college: de Klassieke Oudheid:

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 07-12-2025 15:32:25 ]
  zondag 7 december 2025 @ 15:49:03 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219435412
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Herkenbaar. Geen viespeuk! Wij komen nog steeds zo af en toe na een paar jaar ergens een Xenahaartje terug O+
:*
Nou, het was echt wel smerig hoor, vooral doe koelkast :@ Maar die kattenharen zullen we vast nog lang tegenkomen inderdaad. Ook wel weer fijn ergens.

Vorige week kwam ik uit bed en liep even naar de woonkamer om goedemorgen tegen Piep te zeggen. Die lag daar meestal rond die tijd. Ik had het pas een fractie voor ik de kamer inliep door.
Spoilers!
pi_219435621
Ach Lucky ;(

Fijn van de schone koelkast! En druk programma. Geen schaatsen dus nog? Dan hou ik nog mn mond tot je gekeken hebt :Y
  zondag 7 december 2025 @ 16:07:42 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219435686
Het schaatsen van vandaag kijken we vanavond :)
Spoilers!
pi_219435690
Alle kerstspullen zijn nu boven. Ook eens in de kast in de kelder gekeken wat daar nog in staat en ik denk dat ik daar veel kan opruimen. Een opblaasbare matras en elektrische opblazer, glazen kerstballen die vervangen zijn door plastic en nog heel veel rommeltjes. Zag, maar weet niet zeker, ook een platenspeler. En de gehaakte plaid uit begin jaren 80 :D
pi_219436633
Als je dan portobello olie en paddenstoelen over hebt, kun je niet anders dan die maar combineren voor bij de wortelenstamp.
Ook al lekker :Y
pi_219437636
Wij hebben nu ook aflevering 21 gekeken. Het is sneu maar heel begrijpelijk van Marit. Jammer dat broertje niet meer mee kon surfen, dat zou hij wel leuk gevonden hebben. Hij en ik zijn bijna 10 jaar geleden eens een week op windsurfcursus geweest en dat was hilarisch.

Gister hadden we aflevering 20 aan het einde van de avond gekeken en toen sliep ik slecht omdat ik er van alles van vond. Nu vroeg op de avond gekeken en erna een aflevering van iets waar ik niet zo veel meningen over heb. Medische docu, interview met een maffe patholoog, prachtig. :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 december 2025 @ 20:31:07 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219437809
Verjaardag gevierd van achterneefje.
Neef deed een eerste aardige poging tot Ossenstaartsoep. Het is nog niet op niveau van oma en oom, maar het was niet slecht :+.
Ossenstaartsoep is de familiesoep.

Extra klusje deze winter. OWS is open *O*
Olympische Winterspelen 2026 Milaan
pi_219437885
Ik heb lekkage :(

Tussen de twee foto's boven zit een uur. Eerste is achter de schotten op zolder, tweede badkamer boven het bad.

Het is nu wel droog buiten en als het goed is blijft dat tot morgen zo. Kan ik om 8u bij de verhuurder aan de lijn hangen. Die had ik al gebeld, de urgente storingen lijn, vooral omdat er rechts elektra leidingen zitten:

Maar omdat het daar nog niet super dichtbij zit en het water niet langs de muur stroomt in de badkamer, is het niet genoeg spoed om nu iemand te laten komen (het is schijnbaar erg druk dus ze moeten echt kiezen waar ze heen kunnen gaf ze aan). Dus ze heeft melding doorgezet naar kantoor, die "pakken het dan morgenochtend meteen op". Mijn ervaring is dat ze dingen pas oppakken als je zelf opbelt na een week of drie, dus ik hang morgen maar zelf om 8u aan de lijn. Wel mega irritant. Mn hoofd gaat hier niet zo lekker op, ik heb in mn studentenflat een keer regen in de meterkast gehad omdat water van een lekkage in het appartement recht boven me langs de leidingen door de vloer vd meterkast mijn meterkast in kwam. Dus ik zie natuurlijk meteen dat water bij die leidingen komen en dan problemen geven (de meest linker kabel is van de zonnepanelen, van omvormer naar meterkast geloof ik). En die losse dingen in de buurt (zoals dat draadje oid wat precies beetje tussen die natte plek en de leidingen rechts in ligt) vind ik ook niet fijn, want wat is dat? Al weet ik dat de kans 99% is dat het gewoon iets ooit afgeknipts is dat ze niet hebben opgeruimd, net als de plastic buis van rechtsachter naar linksvoor op de foto, die is links afgeknipt om de kabel van omvormer naar die linker buis te krijgen. Maar hebben ze dus gewoon laten liggen toen.

Helpt niet dat ik vannacht slecht en te kort sliep na een drukke (maar leuke) dag gister en toch ook beetje intensieve dag vandaag.

Mijn voornemen is om zo rond 21.30 nog 1x te kijken of het natte niet meer richting de leidingen is uitgebreid, en hoe badkamer plek erbij staat. En als idd niet is uitgebreid richting leidingen en de plek in badkamer is nog steeds alleen vochtig en niet druipen/stromen, dan te proberen gewoon te gaan slapen en morgenochtend verder kijken.
pi_219437992
Oeh @vlindertje89 da’s een schrik, daar zou ik ook slecht mee overweg kunnen, lekkages zijn zo vervelend. Fijn dat het voorlopig droog blijft en hopelijk komen ze morgen heel snel.

@Lucky_Strike :'( ik moest vanavond bij vrienden de katten eten geven, maar nu dan 1 minder. Best raar. De overleden kat kon je nooit aanhalen maar wanneer je niet snel genoeg was met eten geven kreeg je een kopstoot.

Blijf het best stoer vinden van je broer om zich voor dat programma op te geven.

Was vandaag een vriezerbak aan het zoeken. Wist toch zeker dat ik er twee had, 1 in de vaatwasser en de ander lag niet in de lade. Even vergeten dat ik m net, gevuld, in de vriezer had gezet. Zo’n dag hier, te druk te geweest.

Kerstboom komt er vandaag ook niet, gaat vast niet goed komen, morgen weer een dag.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 22:00:50 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219438523
Het avondeten vanavond was pizza. Die was echt boven verwachting. Ik had een pizzaria verwacht waar je ook kebab kunt krijgen en die de goedkoopste ham gebruikt. Nee hoor, houtoven. Prachtige korst, van de mozzarella, tomaten en ham werd de herkomst aangegeven _O_

Ook het restaurant in het hotel is erg goed. En dan is er nog een restaurant in het dorp van 2500 inwoners. Het restaurant in het hotel is ook echt druk joh.

Geen foto van de pizza helaas. Collega zei ook wel dat dit heel extreem goed is verzorgd qua eten overigens. We aten gisteren, vandaag en morgen (feestdag) voor lunch in een restaurant tegenover de klant. De rest van de dagen regelen ze broodjes voor ons. Maar eigenlijk had de baas daar al geregeld dat we elke dag in het restaurant zouden lunchen. Maar ja, dat kost je zo een uur, dus vandaar broodjes.

Menukaart voor de liefhebber
pi_219438578
Oh jasses @vlindertje89 Naast afgewaaide dakpannen ooit, is lekkage het meest waardeloze om mee te maken.
Oh en riool verstopping is ook ellende.
Dat is zo ongeveer de top drie .

Succes met bellen!
pi_219438758
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:00 schreef derLudolf het volgende:

Geen foto van de pizza helaas.
:{
  zondag 7 december 2025 @ 22:42:48 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219438770
Sterkte en succes Vlindertje. Ik vind dat je een duidelijke en realistische afspraak met jezelf hebt gemaakt over het nog één keer gaan kijken :)
Spoilers!
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 22:52:51 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219438822
Hopen dat het niet erger wordt @vlondertje89 Qua werk, gedoe en geld is huren in zo'n geval niet per se nadelig.

LHO jij hebt inmiddels toch wel al genoeg perfecte pizza's ;) Lange dag vandaag (@200% ook nog 8-) ) en honger dus de pizza was snel weg.

Deze week met gisteren 150% en vandaag 200% 85 uur kunnen noteren. Meer dan een week extra vrij te pakken
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 22:54:28 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219438829
Waar ik zei Vlondertje moet zijn vlindertje, stop de tijd.

Naar vlondertje stuur ik altijd m'n deckpics
pi_219438841
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte en succes Vlindertje. Ik vind dat je een duidelijke en realistische afspraak met jezelf hebt gemaakt over het nog één keer gaan kijken :)
Dankjewel :)
Ik heb uiteindelijk twee keer gekeken - één keer om 21.30 zoals met mezelf afgesproken. Toen was het klein beetje naar rechts opgeschoven maar niet veel. Katten eten gegeven, ontspanningsoefening gedaan bij hen in de kamer, en toen wilde ik naar bed. Maar zag ik dat mn buren waarmee ik die muur deel net thuis waren en hadden geappt, zij hadden ook een plek op plafond precies waar ik ook heb (gespiegelde huizen) maar dan veel kleiner wel, maar achter de schotten bij hen véél natter (de hele achterste helft van de ruimte achter de schotten is bij hen nat), helemaal vanaf tegen de muur met mij aan tot aan waar het bij hen aan de andere kant loopt. Toen heb ik nog 1 keer gekeken bij mij, gelukkig nauwelijks opgeschoven weer.

Vond het ook wel beetje relativerend: buurvrouw gaf aan dat ze dacht dat het uit de buizen kwam misschien bij hen want onder een buis lag laagje water zelfs, maar bij mij zit voor zover ik weet in al die buizen of niks of elektra maar volgens mij iig geen water. Haar reactie was meteen oei, dat moet dan niet in contact komen met water. Dus toch een soort van fijn dat die gedachte zelf eigenlijk best normaal/logisch is in deze situatie. En als zij met veel natter daar bij die buizen ook gewoon gaan slapen nu, dan kan ik dat dus ook vind ik.

Inmiddels in bed, nog even wat filmpjes van vorig weekend met nichtje kijken ter ontspanning O+ en dan echt slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 07-12-2025 23:03:12 ]
pi_219438850
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:

:D flauw doch toch wel grappig woordgrapje.

Je pizza klinkt in elk geval wel lekker :9 al had foto het wel afgemaakt ja.
pi_219439387
Ja hallo, ik ben uit mn bubbel.

3 dagen niet-werken was erg fijn. Vrijdag heb ik echt geen kont uitgevoerd, zaterdag hebben we heerlijk in huis gerommeld en de handel weer een beetje opgepakt en gisteren wat losse flodders en koffie buiten de deur.

Vandaag dag uh 13? Kerstbomen it is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219439504
Goedemorgen. Nog 5 dagen werken en dan verhuizen en dan vakantie *G*
pi_219439521
Vervelend wel @vlindertje89

Tele aftellen *G*

En Loon weer aan de bak, succes ~:)

Onrustig naggie hier met een al de hele dag maar vannacht..ook misselijke g ;( en mijzelf met een soort koortsigachtig gevoel naar bed, nu gaat het wel weer zo te voelen, dus hop hop gewoon naar werk |:)
Hopen dat het met g ook eens gewoon een paar dagen wat beter gaat ipv maar af en toe 1 of 2.
  maandag 8 december 2025 @ 08:09:03 #225
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219439620
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:

die van 10/10 would sit on it? :D
pi_219439664
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 15:26 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau ik kijk nu weer een interessant college: de Klassieke Oudheid:
oooh, waarom heb ik dit vannacht niet gezien, dan had ik met plezier op mijn werk gekeken (het was bijzonder rustig).Bedankt _O_ (en sterkte/beterschap vandaag, hopelijk knap je verder op)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 december 2025 @ 09:38:21 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219440210
Mogge. Zwaar weekendje was dit, maar het was het waard. 01:00 gisteravond weer thuis

Mijn moeder wilde haar verjaardag niet vieren, maar deed het na enig overdenken toch. En de hele familie kwam opdagen; ik was er om 9:00 (7:00 van huis op zondag.. buh) en vanaf 9:30 tot 22:00 was het huis vol

[ Bericht 56% gewijzigd door fietsie op 08-12-2025 10:27:22 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219440522
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward. Dat laatste ben ik nog wel intern :+ maar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest :D "stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
Boks. Het zit er ook nog steeds wel in. Soms kom ik ineens iemand tegen of in een vibe terecht dit die kant ineens compleet triggert ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219440532
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:38 schreef fietsie het volgende:
Mogge. Zwaar weekendje was dit, maar het was het waard. 01:00 gisteravond weer thuis

Mijn moeder wilde haar verjaardag niet vieren, maar deed het na enig overdenken toch. En de hele familie kwam opdagen; ik was er om 9:00 (7:00 van huis op zondag.. buh) en vanaf 9:30 tot 22:00 was het huis vol
Lange dag zeg. En zaterdag vast taarten bakken en aanverwante zaken.

Was het succesvol voor haar?
Spoilers!
  maandag 8 december 2025 @ 10:34:22 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219440544
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lange dag zeg. En zaterdag vast taarten bakken en aanverwante zaken.

Was het succesvol voor haar?
Dat wel, alleen een aantal keren sloeg ze wel dicht door alle drukte / input / mensen die goedbedoeld wilden helpen maar daarbij haar 'systeem' niet in stand hielden. Zo staat alles in de koelkast op een voor haar logische ordening. Toen ff met dr naar buiten gelopen en uitgelegd dat ik de ordening savonds wel weer zou herstellen, en dat ze overdag gewoon ff met de flow moest meegaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219440576
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat wel, alleen een aantal keren sloeg ze wel dicht door alle drukte / input / mensen die goedbedoeld wilden helpen maar daarbij haar 'systeem' niet in stand hielden. Zo staat alles in de koelkast op een voor haar logische ordening. Toen ff met dr naar buiten gelopen en uitgelegd dat ik de ordening savonds wel weer zou herstellen, en dat ze overdag gewoon ff met de flow moest meegaan.
Ach, toch. Oude moedertjes die gewend zijn aan hun eigen manier van doen O+
Spoilers!
pi_219440583
Ik zit een beetje te lanterfanten hier. Ik heb een drukke en best chaotische dag maar ik kan over 10 minuten pas weg.
Spoilers!
  maandag 8 december 2025 @ 10:46:51 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219440600
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ach, toch. Oude moedertjes die gewend zijn aan hun eigen manier van doen O+
Dat, en "bederfelijk vooraan, zo dat je dat eerst pakt en opmaakt (ongedacht wat het is)"
Een heel andere kijk op voeding; niet maken waar je zin in hebt, maar eten wat gegeten moet worden.
pi_219440671
Ben best benieuwd hoe het telefoontje van vlindertje is opgepakt!?

Een geslaagd weekend fietsie 👍🏼 Ook een soort van lang weekend.
“Rechts pakken en links aanvullen” is nog steeds vanaf de OK gebleven.

Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen en de Bieb verder in Kerststemming brengen.
De amaryllis bollen zijn 16 cm en 10 cm nu in totaal. ~:)
pi_219440690
@Tele6 nog twaluf nachtjes ….gaat alles in één bus?
  maandag 8 december 2025 @ 11:20:18 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219440810
@Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst? :P
pi_219440838
Gut…mijn vingertoppen mn. van de duim zijn om één of andere reden als schuurpapier en nu werkt Touch ID op de mobiel niet <O)
Tja en dan gaat invoeren van een tweede vingerprint ook niet lukken.
# lastig
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 12:06:40 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219441074
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2025 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
die van 10/10 would sit on it? :D
Trimmed the bushes so it looks bigger
  maandag 8 december 2025 @ 12:07:30 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219441082
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Trimmed the bushes so it looks bigger
_O-
pi_219441128
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Ben best benieuwd hoe het telefoontje van vlindertje is opgepakt!?

Een geslaagd weekend fietsie 👍🏼 Ook een soort van lang weekend.
“Rechts pakken en links aanvullen” is nog steeds vanaf de OK gebleven.

Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen en de Bieb verder in Kerststemming brengen.
De amaryllis bollen zijn 16 cm en 10 cm nu in totaal. ~:)
Om 8.30 vastgoedmanager gebeld, die heeft werkbon gemaakt en uitgezet bij de aannemer. Om 8.35 heb ik de aannemer gebeld, die zijn heel chill. Om 10.30 is iemand komen kijken, vermoeden is dat er iets met de afvoer bij dakgoot of regenpijp niet goed is en daardoor het water bij ons naar binnen is gekomen. Hij zou snel mannetjes regelen en hierheen sturen, maar geen idee of dat vandaag is of niet. Ik hoop het wel. Bij mij is inmiddels de vloer rond de elektrabuizen waardoor de elektra van zolder naar meterkast gaat ook vochtig/nat, al kan ik alleen van foto's afgeleiden hoe nat want ik durf niet echt dichterbij te komen (mn zonnepaneel kabel ligt ertussen en ook al weet ik dat er heus niks gebeurt als ik die zou aanraken, doe ik het toch liever niet). Toen ik vroeg of daar nog iemand naar moest kijken was het 'als je geen kortsluiting hebt dan is er geen probleem' en hoewel ik het prettig zou vinden als er ook geen kortsluiting komt, zit daar wel wat in natuurlijk. Van wat ik nu kan zien lijkt daar ook niet echt water te staan maar meer het vocht heen getrokken te zijn, en is het dus wel vochtig maar niet echt plasje water. De buizen zijn verder ook of dicht of echt wel stuk boven grond opengemaakt, dus dat er geen water ín komt geloof ik wel. Vooral water dat langs de buis meterkast in druipt vind ik niet echt fijn. Ik heb het in mn vorige appartement gehad dat het in mijn meterkast regende omdat er lekkage was recht boven mij, en het water langs de leidingen door de vloer zo mijn meterkast in sijpelde. Maar dat is met deze mate van vocht en deze afstand tussen zolder en meterkast denk ik niet echt reëel.

Dus nou ja, ik zit te wachten tot er iemand met een hoge ladder komt en hopelijk zegt oh ja was helemaal verstopt, hebben het leeggehaald en oorzaak is nu opgelost. Graag vóór het morgen weer gaat regenen en ik van 8-22 van huis ben ivm werk.. want ik vind het niet fijn als het dan nog natter wordt binnen en dan mss wél echt water bij die buizen komt en kortsluiting als ik weg ben en de katten alleen in huis. Al is die kans ook heus klein, maar het voelt toch niet echt lekker. En volgende week gaat het ook weer veel regenen. Dus hopelijk snel gefixt en dat het dan allemaal weer kan gaan opdrogen ipv verder nat worden, want zowel op zolder als in badkamer is sinds gisteravond de natte plek nog uitgebreid.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 08-12-2025 12:20:09 ]
  maandag 8 december 2025 @ 12:15:51 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219441166
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweest :+
  maandag 8 december 2025 @ 12:32:47 #242
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219441495

Is dit te hachelen? lijkt me zo vies, iemand welleens geproeft?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 12:34:27 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219441535
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweest :+
Kerstbroeken.

Burp dat was weer een lichte lunch :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219441954
Morgen bij een jonge mastin kijken die niet in het asiel zit omdat er geen plek is, maar zwerft in een dorp nabij Oviedo (en een spoorlijn). Morgen haalt het asiel haar op voor sterilisatie, en we weten eigenlijk vrij zeker dat ze gelijk mee gaat.

Met de wandeling met het muildier gisteren bleek dat pablín delen van die route al bijzonder goed kende, en liep ook enthousiast het erf op bij buren een kilometer verderop, en wist precies hoe voorbij het wildrooster te komen :')
pi_219442071
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst? :P
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me? :o

Ik heb nog tot 1 februari. Hopelijk hoeven de gele muren niet wit, en hoeft de vloer er niet uit. De voorwaarden in mijn contract zijn onduidelijk :X
  maandag 8 december 2025 @ 13:47:26 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442079
Is soms heel verrassend, het perspectief van verhuurders.
pi_219442083
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:03 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 nog twaluf nachtjes ….gaat alles in één bus?
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.
Bus is al geboekt. Een elektrische want milieuzone. Ik ben benieuwd :D
pi_219442086
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Wil je daar wat meer over vertellen?
Oprecht benieuwd wel namelijk :Y
pi_219442118
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn contract zegt zowel

"De muren moeten teruggebracht worden in de staat waarin ze opgeleverd zijn"

Als

"De muren moeten wit achtergelaten worden"

Ik kreeg het appartement opgeleverd met "behangklare" muren, dwz een week werk met gladmaken en voorstrijken en verven. Terugbrengen naar de staat waarin ik ze gekregen heb, gaat iig niet lukken :')
pi_219442128
@vlindertje89 qua elektriciteit en water en kortsluiting en zo... ik kan nu uit ervaring zeggen dat aardlekschakelaar en de stoppenkast een hoop voor je doen. Anders had broertje zichzelf al een paar keer gefrituurd. Het is super stom qua lekkage maar ik zou me vooral druk maken dat er nu van alles nat is, met de elektra komt wel goed :*
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 14:13:53 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219442210
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.
Bus is al geboekt. Een elektrische want milieuzone. Ik ben benieuwd :D
Let even op hoeveel je mag laden :) Moderne diesel mag wel gewoon naar binnen toch?
  maandag 8 december 2025 @ 14:21:01 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442260
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kreeg het appartement opgeleverd met "behangklare" muren
Ruw beton dus?

Ik denk dat de discussie dan eerder loopt richting 'ja maar -die- tint geel....' ofzo
pi_219442268
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 14:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Let even op hoeveel je mag laden :) Moderne diesel mag wel gewoon naar binnen toch?
Ja we hebben laadgewicht en actieradius gecheckt. Komt goed :)

Voorzover ik begrijp, was elektrisch de makkelijkste optie. Anders moet je het jaartal van de bus weten en dat kon de verhuurder niet van tevoren zeggen of zo.

Al zit ik nu te twijfelen of B niet op het laatste moment toch geswitcht was naar een verhuur die wel milieuzone-proof busjes had. Ik zal eens vragen. Hij zou me de reservering sowieso nog doorsturen.
pi_219442292
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ruw beton dus?

Ik denk dat de discussie dan eerder loopt richting 'ja maar -die- tint geel....' ofzo
Dun en slordig laagje stuc op het beton wel.

Ik heb echt geen idee hoe redelijk/onredelijk ze gaan zijn.
  maandag 8 december 2025 @ 14:53:33 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442516
Sow. Major inkakmomentje. 5 uurtjes slaap na een lange dag is geen solide basis voor een lange werkdag.
pi_219443112
Thuis! Veel nieuwe dingen weer geleerd (tijdelijke teamleider die anders werkt :D ), digitaal spreekuur ging ook als een tierelier, de cliënt had z’n telefoon verkeerd liggen, hij had een mooie bos haar. _O-

Andere cliënt dolgelukkig, vorige week wanhopig dat hij niets hoorde over gezinshereniging en zaterdag had hij een brief gekregen dat de familie een visum mag aanvragen, met een beetje geluk komen ze (na 5 jaar apart) begin februari naar Nederland *O*

Hopelijk is de lekkage bij @vlindertje89 ondertussen opgelost. Fijn dat je moeder een goede verjaardag had @fietsie nu kan ze lekker bijkomen van de drukte

Prima eten zo @derLudolf

En gezelschap voor Pablin, fijn voor de dame, een eigen huis en eigen mensen *O*
pi_219443573
Hopelijk gerustgesteld vlindertje? en valt het mee met een verstopte dakgoot of hwa.

Geweldige berg kerstBoeken voor de kinderen. Alleen doet nu de printer het niet meer. Alle kabels achter/voor/onder eruit en ingeplugd.
Nada. TeamViewer voor de ICT gaf wèl een code en géén wachtwoord.
Woensdag to be continued.
#vrijwilliger

Trouwens van de wethouder kwam per post een kaart en bedankje “jij bent goud waard” voor de inzet als vrijwilliger. w/
Van de Biebmanager een mail en bijeenkomst morgen. ( en ws. als in andere jaren een goodybag en primera bon).
MnX kreeg een knullige mail als dank.
Er is al wel uitgebreide lunch geweest voor iedereen en partners als seizoensafsluiting op een landgoed. Mogelijk volgt een vvv bon.
Zelf heeft hij de tuin vrijwilligers uitgenodigd vorige week voor een geslaagd bezoek aan de Hortus en aan Centraal Museum met toevallig een expositie over de verhouding van de mens en natuur. Mèt lunch.
https://www.centraalmuseu(...)NEAAYASADEgJf-vD_BwE |:(

Gek hè…het geeft best wel een prettig gevoel als dankjewel wordt
gezegd. :@
pi_219443660
Rond 15.15 kwam er iemand met een ladder, liep naar boven, kwam weer naar beneden met een foto. Kapotte dakpan precies in het midden tussen onze huizen. Het is blijkbaar een redelijk speciale dakpan, maar omdat ze hier vaker dingen doen in het blok, hadden ze er nog eentje liggen op kantoor. Dus hij heeft daar een hogere ladder gehaald en een dakpan en is net klaar met het verwisselen. Heb sinds 16u ofzo een ventilator achter de schotten staan en de schotdeur open, en kiepraam op zolder stukje open. Het is in elk geval niet verder gegaan sinds die tijd, dus dat is al winst!
pi_219443700
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oooh, waarom heb ik dit vannacht niet gezien, dan had ik met plezier op mijn werk gekeken (het was bijzonder rustig).Bedankt _O_ (en sterkte/beterschap vandaag, hopelijk knap je verder op)
Nog 2 weken terug te kijken *O*
pi_219443708
Op karakter gewerkt 8-)
Normaal zitten we met 6 op maandag, nu met 3 :% :% :%
  maandag 8 december 2025 @ 17:43:56 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219443734
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:41 schreef Blues het volgende:
Op karakter gewerkt 8-)
Normaal zitten we met 6 op maandag, nu met 3 :% :% :%
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219443744
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me? :o

Ik heb nog tot 1 februari. Hopelijk hoeven de gele muren niet wit, en hoeft de vloer er niet uit. De voorwaarden in mijn contract zijn onduidelijk :X
Er komt altijd wel een opzichter voor een check.
Ik heb destijds gebeld en gevraagd of ie eerder kon komen zodat ik nog dingen kon fixen ipv op laatste moment.

g moest op laatste moment nog het hele flatje ontdoen van het zeil :X
pi_219443757
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2025 17:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?
Nope, vacaturestop. :X
pi_219443788
quote:
15s.gif Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit te hachelen? lijkt me zo vies, iemand welleens geproeft?
Nee, we horen graag je review :Y)
pi_219443797
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst? :P
:D
pi_219443809
Ondanks zieke g heeft ie toch paella gemaakt O+ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 08-12-2025 18:12:53 ]
pi_219443811
6 (8>
pi_219443841
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Nope, vacaturestop. :X
Haha.
# Sip. o|O

Van de ene opzichter moest de buiten zonwering verwijderd worden. Met bouten in de buitenmuur aangebracht door een vorige bewoner.
Over de door ons aangebrachte boven keukenkasten werd niks gezegd.
Twee weken later: de tweede opzichter zei van niet w/
Dat was de flat van de sch.ouders.
pi_219443844
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:48 schreef Blues het volgende:
Ondanks zieke g heeft ie toch paella gemaakt O+ *O*
Ach. Beterschap 💐
pi_219443900
Wij moesten uit het huis van mijn vader een 3 jaar oude boiler we (laten) halen. Volgende bewoner kreeg de naam van een bedrijf waar ze er een konden kopen :( was woest over deze verspilling (niet alleen geld, dat goede ding werd vernietigd)
We moesten ook het parket (10 jaar) weghalen en het zeil dat eronder lag. Parket was makkelijk, zeil zat enorm vast en lag er al toen mijn ouder er kwamen wonen en dat had mijn vader in het dossier laten zetten
pi_219443979
Beterschap voor g, @Blues! Hoe ver ben je op je aftelkalender van nog te werken dagen? *O*
pi_219444001
De katjes zijn nog wel helemaal ontdaan ;( ze zijn doodsbang voor het geluid van ladders, dus ze hebben de halve middag verstopt gelegen. De een onder de twee dekentjes op de bank, de ander kroop onder de plaid die strak om de bank heen zit (herstel, zat :+ ) en manoeuvreerde zich onder de plaid in de hoek achter een kussentje. Ze zijn er net even onderuit geweest voor eten, maar hebben inmiddels weer hun positie ingenomen. Arme beestjes.
pi_219444035
Gisteren, rondje met het muildier :)

pi_219444069
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
De katjes zijn nog wel helemaal ontdaan ;( ze zijn doodsbang voor het geluid van ladders, dus ze hebben de halve middag verstopt gelegen. De een onder de twee dekentjes op de bank, de ander kroop onder de plaid die strak om de bank heen zit (herstel, zat :+ ) en manoeuvreerde zich onder de plaid in de hoek achter een kussentje. Ze zijn er net even onderuit geweest voor eten, maar hebben inmiddels weer hun positie ingenomen. Arme beestjes.
Awww, Xena vond dat ook doodeng, laddergeluid ;(

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap voor g, @:Blues! Hoe ver ben je op je aftelkalender van nog te werken dagen? *O*
SPOILER
Nog 38 WERKdagen :D
Leuk hoor elke werkdag een kruissie zetten :D
pi_219444134
Dat weekendje Nijmegen waar ik het over had, wordt Trier. :') Alsnog bedankt @Tele6 voor de tips, heb ze opgeslagen want ik voorzie nog wel een keer Nijmegen.
Mocht iemand nog ultieme tips voor Trier hebben, let me know.

Vandaag was ook wel pittige dag stiekem. Veel in de bakwagen en van 8:30 tot 18:00 is ook gewoon best wel een stukje.

De man deed vandaag van 11 tot zodadelijk, die verwacht ik met een uurtje thuis.
Zo even musakhan kipje maken dat ik al voorbereid had.

Morgen weer 8:30 tot 18:00 denk ik. De man heeft handel gekocht in f*cking Haarlem en dat moet ie om 9 uur ophalen morgen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 18:41:43 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219444159
Thuis. Nog 8 (tot de kerstvakantie)
Maar nieuw it systeem is live. :). We hadden een handgemaakt systeem waarvan de oorspronkelijke bouwer alleen nog de code kende. En na overname, faillissement en nieuwe overname hadden de nieuwe mensen geen zin om dat door te ontwikkelen (hele korte samenvatting).
We zijn om naar een nieuw systeem met Oracle als basis. En waarbij de in de toekomst weer vooruit mee kunnen.

We kunnen hiermee weer vooruit. Wat nu live is was een kopie van het oude systeem, maar dan in een nieuw jasje en met nieuwe achterkant. En in het nieuwe jaar gaan we allerlei nieuwe dingen aan toevoegen.
pi_219444188
Thuisthuis *O*

Gisteravond 8 uur vertrek uit Barcelona, vanmorgen om 8 uur alweer op kantoor. Kort nachtje dus best wel duf nu :O Maar ik mag dadelijk nog even naar de kerk. Maar liefst 500m met de auto want die zit vol versierspul voor ons concert dit weekend.

Maar nu poesjes purrepurre op schoot O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219444198
En wat niet-panorama's waar het muildier ook opstaat:

Moderator maandag 8 december 2025 @ 18:48:35 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219444211
Geplande (en naar ons weten ook gereserveerde) restaurant was gesloten. Restaurant in hotel is zondag en maandag ook dicht, dus maar weer pizza. Herkansing voor een foto :D
pi_219444282
Wat lekker @Blues dat aftellen. Maar wat een ellende toch voor G. Even een paar dagen (liefst veel langer) zonder pijn en ziekte zou zo fijn zijn.

Wat

Arme katten, uitschuifladder angst heb ik hier nog niet meegemaakt maar er moet geen vrachtwagen vlak langs rijden of zo’n veegwagen van de gemeente, dikke paniek.
Fijn dat het maar zoiets kleins was, wel met grote gevolgen maar gelukkig hoeft niet het halve dak eraf of zo.

De jaarlijkse vrijwilligerslunch die de gemeente altijd organiseert is bij ons verkeerd gegaan. Of VWN heeft geen uitnodiging gekregen (lijkt me sterk) of binnen VWN is die niet doorgestuurd (niet leuk)

Wat wonen jullie toch in mooie ansichtkaarten @LeeHarveyOswald
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 19:36:44 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219444484

:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')