Vast erg lekker Ik eet vandaag: Tiroler Gröstl https://www.ah.nl/r/1197745quote:
Shoppen voor een RESTJESgerecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vast erg lekker Ik eet vandaag: Tiroler Gröstl https://www.ah.nl/r/1197745
Wat leuk om te zien!quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou zegt hij dat hij verwacht in aflevering 20 te zien te zijn. Manmanman
Ik dacht even dat dit ergens anders over gingquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
En veel langer ook dan 2 minuten joh!
Welke mist? Heldere luchten bij vertrek en prachtig zich toen we over Parijs vlogen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:33 schreef AnneX het volgende:
Geen vertraging vanwege mist?
En jullie zoeken Spaanse kerstmarkten op!? En Gaudi ook?
Hier zien we veel 'logs'. Boomstronken cq drollen. Die kadootjes gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik werd wakker uit een rare droom over poep.
Straks gaan we naar Space Expo in Noordwijk. Zin in, het staat al een tijd op de verlanglijst. Ik loop alleen niet zo soepel, ben nog wat stijf van de Efteling gan donderdag blijkbaar. Dat trekt vast nog wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo’n ochtend
Koffie apparaat stuk..paniek paniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrik.
@Cat-astrophe op de radio ging het over mist op Schiphol op de ochtend van jullie vertrek en landen in Duitsland. Vandaar de vraag.
Veel plezier nog in Barça.
Met drie vliegvelden binnen een uur reisafstand moet er heel wat gebeuren willen wij voor zo'n stedentripje voor ruim anderhalf uur rijden naar Schiphol kiezenquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]Schrik.
@:Cat-astrophe op de radio ging het over mist op Schiphol op de ochtend van jullie vertrek en landen in Duitsland. Vandaar de vraag.
Veel plezier nog in Barça.
Wortelsoep met gember maken wij ook wel eens. Lekker pittigquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Even lunchen bij het restaurant tegenover de klant. Rest van de week halen ze broodjes voor ons maar nu is er niemand. Dus heeft de eigenaar geregeld dat die toko open gaat. Geen kaart, gewoon eten wat de pot schaft. Altijd spannend voor mij - dacht al dat het verkeerd ging met pompoensoep.
Het was wortelsoep met gember. Bijzonder maar kreeg het wel weg, daarna een erg goede hamburger en apfelstrudel.
Straks nog weer lekker onder en over machines klauteren![]()
Zoon van deze mensen is al tien jaar chef catering van Red Bull F1 team.
Escaperooms! Hoe hebben jullie die bedacht? Is het een pakket dat je ergens kan kopen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:03 schreef Blues het volgende:
g paar boodschappen doen, tanken en ik in die tussentijd was in de masjien, bed afgehaald, 1 verdieping gestofzuigd + 2 trappen en gestoft en even lekker doorgelucht.
Nu aan de koffie, mét cupje
Morgen haar verven, en nog een verdieping stofzuigen.
(vlg weekend komen de kinderen en hebben we door het hele huis escape-rooms dus het mot wel een beetje 'kuis' zijn overal)
En verder vanaaf hapje eten op het kopje hier in dorp
Oh en Barcelona
Gisteren vroegen mijn collega's én de doks wat ik wilde hebben als afscheidskado's![]()
![]()
![]()
Moeilijk maar ik ben er nu al uit.
Van mijn doks een mooie armband (een blijvend kado) en van mijn collega's een ticketmaster- of podiumkaart om samen met g een mooie voorstelling te gaan bekijken.
Wat fijn allemaal!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
En veel langer ook dan 2 minuten joh! En in 21 ook nog!
Dapper van 'm dat hij mee deed, en jammer dat het zo snel weer voorbij was.
Hier nu weekendvanochtend met nicht in soesterduinen gewandeld en daarna nog een klein uur bij de auto's staan kletsen. Koud. Eenmaal thuis geluncht maar kreeg het ook daarna maar niet warm, dus met paarse vingers in warm bad gaan liggen. Daar uur in gelegen, toen met collega over artikel gebeld en volgende stappen besproken, een oefententamen afgemaakt, voor ander onderzoek een pagina voor het kennisplatform dat we maken geschreven en ergens tussendoor ook nog kip met paprika gemaakt en gegeten. En net een pakketje van de buren voor mn deur gevonden na kloppen, met een lief gedichtje en een chocoladeletter en twee paar zachte warme sokken
. Nu aan het kijken hoe vaak ik vandaag ga huilen bij het schaatsen
Deze bij bol gekocht voor 20 euro.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:48 schreef Tele6 het volgende:
Escaperooms! Hoe hebben jullie die bedacht? Is het een pakket dat je ergens kan kopen?
Interessant detail! Het seizoen is voorbij…misschien komt hij thuis cateren?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:44 schreef derLudolf het volgende:
Even lunchen bij het restaurant tegenover de klant. Rest van de week halen ze broodjes voor ons maar nu is er niemand. Dus heeft de eigenaar geregeld dat die toko open gaat. Geen kaart, gewoon eten wat de pot schaft. Altijd spannend voor mij - dacht al dat het verkeerd ging met pompoensoep.
Het was wortelsoep met gember. Bijzonder maar kreeg het wel weg, daarna een erg goede hamburger en apfelstrudel.
Straks nog weer lekker onder en over machines klauteren![]()
Zoon van deze mensen is al tien jaar chef catering van Red Bull F1 team.
Zie de videoquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:29 schreef AnneX het volgende:
In eigen huis escape room spelen.?! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Nee stuur de link niet, ze weten niet dat we dit gaan doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:36 schreef AnneX het volgende:
Escape video gezien. Stuur je de link ook naar Rw?
Wat een leuk idee trouwens. Echt iets voor de jongens ook. En voor de Grote Mensen![]()
Een verlate Sint surprisequote:Op zaterdag 6 december 2025 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee stuur de link niet, ze weten niet dat we dit gaan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het ook, maar de soep was toch minder favorietquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier @:Cat-astrophe!
Klinkt als prima maaltijd @:derLudolf! Ik maak wel eens soep van wortel, zoete aardappel, pompoen, wat sinaasappelsap van uitgeknepen sinaasappel en gember. Lekker!! Alleen de verhoudingen doe ik beetje op de gok, dus ene keer lekkerder dan andere.
Neem aan dat het citroenzuur bevat? En vitamine C, dan heb je al twee natuurlijke conserveringsmiddelen. Waarom nog extra toevoegen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kreeg gisteravond een kist limoenen cadeau, kakelvers, teveel ingekocht. Heb ze uitgeperst en er siroop van gemaakt, (wat moet je anders mee?), heb nu 6 Liter Limoensiroop waar Monin niets bij is. Niets aroma's, geen conserveermiddelen, vers rauw limoesap en suiker (verhouding 350cc sap, 500 gram suiker, dat blijft zelfs buiten de koeling vrijwel oneindig goed)
Cloudservices kan je hier opzoeken: https://european-alternatives.euquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:12 schreef Blues het volgende:
Ik ben intussen op de Noorse Vivaldi browser aan het rondkijken en e.e.a. instellen om van dat Google Chrome af te komen.
Maar wat is een goeie Europese cloud om mijn Google foto's allemaal te verhuizen?
Limoncello !!!quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kreeg gisteravond een kist limoenen cadeau, kakelvers, teveel ingekocht. Heb ze uitgeperst en er siroop van gemaakt, (wat moet je anders mee?), heb nu 6 Liter Limoensiroop waar Monin niets bij is. Niets aroma's, geen conserveermiddelen, vers rauw limoesap en suiker (verhouding 350cc sap, 500 gram suiker, dat blijft zelfs buiten de koeling vrijwel oneindig goed)
Correctquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neem aan dat het citroenzuur bevat? En vitamine C, dan heb je al twee natuurlijke conserveringsmiddelen. Waarom nog extra toevoegen?
Wat is het?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Nieuw woord geleerd. Vanlifer was helemaal nieuw voor mij
Mensen die als dagelijkse bezigheid in hun camper rondrijden.quote:
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, die mensen (zoals Marit) waren niet op vakantie?
Hebben ook geen vast adres. Alleen een postBUS hihi snapjumquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Ah, ik vroeg het me al af of die mensen gevraagd waren om rond te reizen en potentiële partners op bezoek te krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staanquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..] En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Google foto's heb ik bijna binnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Cloudservices kan je hier opzoeken: https://european-alternatives.eu
Alleen een cloud vind ik voor foto's niet gebruikersvriendelijk genoeg en ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Ente
Niet Europees.
Busje komt zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staan
Gecondoleerd, wat een mooie leeftijd!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben vandaag onze tante gegraven.
92 jaar: voor de GP van Las Vegas had ze de wekker om 5 uur nog gezet om te volgen op haar tablet
Wat een bazin!!
Veel neven en nichten gezien, allemaal boven de 50 jaar![]()
Tussen Rhede en Borken stond vroeger een camper langs de weg B8 was dat toen (is een nieuwe naast gelegd) waar een dame herenbezoek ontving. Ze was 20 jaar geleden al een oudere dame.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vond t voor je broer wel sneu dat hij zo snel weg moest, maar voor mezelf (want ik was wel blijven kijken) vond ik het wel fijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Tele6 het volgende:
Wij zitten nu Onderweg naar liefde te kijken maar ik kan echt niet hoe ongemakkelijk dit allemaal is. Wat een mafkezen allemaal
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofdquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Er komt ook geen enkel woord uit die jongen als Marit het hem niet vraagt he.
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Ja jongen zn ding nr 1 is dat hij nooit vragen stelt. Dus past helemaal dit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?
Vind het eigenlijk best wel stoer om dit te doen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofd
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Tja, dat zou je het kunnen noemen. Sociaal incapabel iig. Je kan ook verlegen zijn en wel een gesprek aan de gang kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.
Is ie verlegen en introvert?
Oh…daar kijk ik wel weer naar uit, dat de dagen lengen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Vind Marit wel leuk, de rest is nogal zweefteef dit jaar![]()
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Klinkt leukquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:
Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè
Wij hadden het er vanavond over!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Zonsondergang 16:28 de Bilt vs 17:52 hier. Nooit een reden geweest te emigreren maar een gratis extra die ik graag aanneem.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |