SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:54 schreef Blues het volgende:
Telebroer gezien
Zag ik ook. Geen twee druppels water maar oogopslag en bewegen van de mond bij praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Precies datquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag ik ook. Geen twee druppels water maar oogopslag en bewegen van de mond bij praten.
Handen zijn niet hrt grootste probleem. geeft hooguit wat bloed uit de rug van de hand. Maar voor de rest is het voor nu al een stuk beter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:47 schreef AnneX het volgende:
Waar zien jullie dat? # nieuwsgierig
@:z80 Heb je al een oplossing voor droge handen?
Er kwamen allerlei tips voorbij, die jezelf ook wel hebt gevonden, vermoed ik zo.
Mijn oplossing was: voor het slapen gaan een berg vaseline op de handen en dan (o.k.) handschoenen aan. Volgende morgen![]()
Ook wel eens crčme erop en dan 2 x dopen in een bad vloeibare paraffine.
Dat was dan in een salon. Die hebben daar een apparaat voor staan.
Edit: die met vaseline ga ik vannacht eens toepassen.
Bloedworst, lekker. Goede bloedworst is helaas moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:16 schreef derLudolf het volgende:
"Gröstl von der hausgemachten Blunzn"
Twee onbekende dingen. Gröstl klonk wel goed. Blunzn werd ik iets minder enthousiast van: bloedworst
Dus wat is Gröstl nou?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:16 schreef derLudolf het volgende:
"Gröstl von der hausgemachten Blunzn"
Twee onbekende dingen. Gröstl klonk wel goed. Blunzn werd ik iets minder enthousiast van: bloedworst
Vast erg lekker Ik eet vandaag: Tiroler Gröstl https://www.ah.nl/r/1197745quote:
Shoppen voor een RESTJESgerecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vast erg lekker Ik eet vandaag: Tiroler Gröstl https://www.ah.nl/r/1197745
Wat leuk om te zien!quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou zegt hij dat hij verwacht in aflevering 20 te zien te zijn. Manmanman
Ik dacht even dat dit ergens anders over gingquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
En veel langer ook dan 2 minuten joh!
Welke mist? Heldere luchten bij vertrek en prachtig zich toen we over Parijs vlogen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:33 schreef AnneX het volgende:
Geen vertraging vanwege mist?
En jullie zoeken Spaanse kerstmarkten op!? En Gaudi ook?
Hier zien we veel 'logs'. Boomstronken cq drollen. Die kadootjes gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik werd wakker uit een rare droom over poep.
Straks gaan we naar Space Expo in Noordwijk. Zin in, het staat al een tijd op de verlanglijst. Ik loop alleen niet zo soepel, ben nog wat stijf van de Efteling gan donderdag blijkbaar. Dat trekt vast nog wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo’n ochtend
Koffie apparaat stuk..paniek paniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrik.
@Cat-astrophe op de radio ging het over mist op Schiphol op de ochtend van jullie vertrek en landen in Duitsland. Vandaar de vraag.
Veel plezier nog in Barįa.
Met drie vliegvelden binnen een uur reisafstand moet er heel wat gebeuren willen wij voor zo'n stedentripje voor ruim anderhalf uur rijden naar Schiphol kiezenquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]Schrik.
@:Cat-astrophe op de radio ging het over mist op Schiphol op de ochtend van jullie vertrek en landen in Duitsland. Vandaar de vraag.
Veel plezier nog in Barįa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |