Wat is het?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Nieuw woord geleerd. Vanlifer was helemaal nieuw voor mij
Mensen die als dagelijkse bezigheid in hun camper rondrijden.quote:
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, die mensen (zoals Marit) waren niet op vakantie?
Hebben ook geen vast adres. Alleen een postBUS hihi snapjumquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Ah, ik vroeg het me al af of die mensen gevraagd waren om rond te reizen en potentiële partners op bezoek te krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee, ze wonen echt in hun bus en hebben voor zover ik weet geen huis in Nederland. En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staanquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..] En de meesten van hen werken ook vanuit hun bus.
Google foto's heb ik bijna binnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Cloudservices kan je hier opzoeken: https://european-alternatives.eu
Alleen een cloud vind ik voor foto's niet gebruikersvriendelijk genoeg en ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Ente
Niet Europees.
Busje komt zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heb ik in Duitsland ook wel es onder een viaduct zien staan
Gecondoleerd, wat een mooie leeftijd!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben vandaag onze tante gegraven.
92 jaar: voor de GP van Las Vegas had ze de wekker om 5 uur nog gezet om te volgen op haar tablet
Wat een bazin!!
Veel neven en nichten gezien, allemaal boven de 50 jaar![]()
Tussen Rhede en Borken stond vroeger een camper langs de weg B8 was dat toen (is een nieuwe naast gelegd) waar een dame herenbezoek ontving. Ze was 20 jaar geleden al een oudere dame.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vond t voor je broer wel sneu dat hij zo snel weg moest, maar voor mezelf (want ik was wel blijven kijken) vond ik het wel fijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Tele6 het volgende:
Wij zitten nu Onderweg naar liefde te kijken maar ik kan echt niet hoe ongemakkelijk dit allemaal is. Wat een mafkezen allemaal
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofdquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Er komt ook geen enkel woord uit die jongen als Marit het hem niet vraagt he.
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Ja jongen zn ding nr 1 is dat hij nooit vragen stelt. Dus past helemaal dit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herken je ‘m daarin of sloeg hij misschien helemaal dicht door al het nieuwe en anders dan normaal?
Vind het eigenlijk best wel stoer om dit te doen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het extreem lollig allemaal met jouw klusstruggleverhalen in het achterhoofd
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Tja, dat zou je het kunnen noemen. Sociaal incapabel iig. Je kan ook verlegen zijn en wel een gesprek aan de gang kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Vergeet die camera geluidsman, regie etc, ook niet hoor.
Is ie verlegen en introvert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |