Oh…daar kijk ik wel weer naar uit, dat de dagen lengen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Vind Marit wel leuk, de rest is nogal zweefteef dit jaar![]()
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Klinkt leukquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:
Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè
Wij hadden het er vanavond over!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend?en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Zonsondergang 16:28 de Bilt vs 17:52 hier. Nooit een reden geweest te emigreren maar een gratis extra die ik graag aanneem.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, wat iedereen zegt
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.quote:Op zondag 7 december 2025 10:30 schreef z80 het volgende:
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.quote:Op zondag 7 december 2025 10:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
Dat sowieso.quote:Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @:sarabi
Niemand verplicht toch iemand die stil of introvert is met zn snuit op tv een date te zoeken? Als je je aanmeldt voor een programma en schrijft naar iemand die graag "babelt" dan kun je verwachten dat er verschillen zijn in praatgraagheid. Het lijkt me vrij evident dat een programma voor de kijkcijfers gaat, het is een tv-programma en geen daling service.quote:Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
1000 ditquote:Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward.
En dit ook.quote:Dat laatste ben ik nog wel internmaar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest
"stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |