abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219429274
Je zag het ook al wel in zijn houding. Niet echt lekker in zijn lijf oid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219429514
Ja, wat iedereen zegt :Y

Vind Marit wel leuk, de rest is nogal zweefteef dit jaar :D

Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend? *O* en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
pi_219429606
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:09 schreef vlindertje89 het volgende:

Wisten jullie trouwens dat over 11 nachtjes slapen al de zon weer later onder begint te gaan in de avond, en dat over 30 nachtjes slapen de zon alweer eerder op begint te komen in de ochtend? *O* en in de tussentijd is zonsondergang nog maar max een minuut eerder dan nu, en zonsopgang nog maar max een kwartier later dan nu! Dat is bijna niks!
Oh…daar kijk ik wel weer naar uit, dat de dagen lengen.

Ondertussen groeien de amaryllisbollen op water gestaag _O_ .wel een cm per dag nu. Eentje dan. De ander startte wat trager.

Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè _O_
pi_219429757
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:

Vanavond naar het theater waar Erik van Muiswinkel de teksten en liedjes van drs. P. besprak en zong. Dat deed hij - samen met de pianist/accordionist - bijzonder goed. En alle onzin teksten en light verse uit het hoofd hè _O_
Klinkt leuk *O*
pi_219429767
quote:

Wij hadden het er vanavond over!
Wanneer wordt het weer wat lichter zei ik, na m'n verjaardag zei g.
Oh ja *O*
pi_219429848
Wat een voorpret zullen jullie hebben van het spel Escape room.😉
pi_219430034
quote:

Zonsondergang 16:28 de Bilt vs 17:52 hier. Nooit een reden geweest te emigreren maar een gratis extra die ik graag aanneem.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 06:52:47 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219430282
Mogguh. Uitslapen vandaag want ontbijt is om 7u ipv 6:30
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 december 2025 @ 08:09:58 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219430454
Weet niet of ik nog naar II ga, maar gisteren wel eerst volledig Amsterdamned gezien. Vaak wel stukjes uit de film gezien, maar volgens mij nog nooit in zn geheel.

Bekijk deze YouTube-video

Heb me wel vermaakt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219430736
Goedemorgen :W

Ik werd van de week juist een beetje depri toen in bedacht dat de dagen alweer snel langer zouden worden :')
pi_219430886
Mogge!

Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @Sarabi

Waar ik gisteren om 6 uur al klaarwakker was (wel ben blijven liggen) werd ik nu pas om 8.15 wakker. Voelt best lekker. En met de zon kijkt het een stuk lekkerder naar buiten.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 7 december 2025 @ 10:30:37 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_219431284
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 7 december 2025 @ 10:37:03 #188
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219431319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:30 schreef z80 het volgende:
Na aanleiding van alle post over tele broer even googel aangezwengeld.
Profiel van Marit bekeken. Belangrijk, praten. En dan iemand er tegen overzetten die niets zegt. Dan weet je dus als programmamaker dat dit niets gaat worden. Alles voor de kijkcijfers.
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
  zondag 7 december 2025 @ 10:51:02 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_219431452
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
In dit geval werkt het niet zo. De kandidaten (en in sommige gevallen hun vrienden/familie) kiezen hun dates zelf uit n.a.v. een videoboodschap.
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219431603
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dat kan ik me van jou met jullie buren wel voorstellen @:sarabi

Dat sowieso.

Maar ik hou ook wel heel erg van de kaarsjes en lichtjes die nu lang aan kunnen.
pi_219431747
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Als iemand die stil is, kiest voor een babelbox. Dan weet de programmamaker vooraf al dat dit niet gaat werken.
Door die persoon toch in de uitzending te halen ga je niet voor een mogelijk koppel maar om de kijkcijfers.
Niemand verplicht toch iemand die stil of introvert is met zn snuit op tv een date te zoeken? Als je je aanmeldt voor een programma en schrijft naar iemand die graag "babelt" dan kun je verwachten dat er verschillen zijn in praatgraagheid. Het lijkt me vrij evident dat een programma voor de kijkcijfers gaat, het is een tv-programma en geen daling service.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219431773
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward. Dat laatste ben ik nog wel intern :+ maar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest :D "stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 12:23:29 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219432180
Pannenkoekensoep, cordon blue met patat en salade en ik hoor nog wat sissen in de pan...

Kaas liet zich gelukkig makkelijk verwijderen, lag toen de kaas
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219432325
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 11:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was overigens als kind bijzonder verlegen en enorm socially awkward.
1000 dit :Y

Zo awkward dat toen ik een paar jaar geleden iemand van vroeger tegenkwam bij een concert mijn oude ongemakkelijke ik de kop opstak en me helemaal terugbracht naar awkward me.
Mrs V stond het met open mond te aanschouwen (en intern te gniffelen).

quote:
Dat laatste ben ik nog wel intern :+ maar ik heb flink wat skills bijgeleerd vanaf mijn puberteit, kan nu prima small talken, praten voor groepen en ook weleens op tv geweest :D "stil" of "verlegen" is ook niet een in steen gebeitelde karaktereigenschap natuurlijk.
En dit ook.
Tegenwoordig maak ik vrij normaal contact, behalve wellicht als ik een fokker tegenkom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219432581
Mo..middag!

Toch maar eens straks de tv aanslingeren :D

Mijn zusje en vriend hebben ook enkel nog een bus :+ (maar wonen er niet écht in. Ze hebben alleen nu voordat ze op reis gingen - zonder bus, want naar Brazilië - allebei hun huur opgezegd. Want zusje wil niet meer terug naar Innsbrück en vriend wil niet meer terug naar zijn woonplaats in Duitsland. In de zomer verblijven ze veel in de omgebouwde bus, andere perioden wanneer ze in Nederland zijn bij mijn ouders. Na hun reis gaan ze ergens een eigen plek zoeken is het plan. Waarschijnlijk in Nederland, want ze zijn surfgek )

Verder beetje bewogen week op het werk. Het vreet nog steeds energie, vandaar wat weinig meegekregen hier.
Sinds ik in Arnhem werk ben ik ook iets minder introvert en (ietwat uit nood) dominanter dan ik van nature prettig vind. Maar goed, het brengt ook een soort persoonlijke ontwikkeling met zich mee, dat is vast goed :P

Ik ben de kerstboom aan het versieren. De lichtjes zitten er in, nu de ballen nog. Natuurlijk heb ik nu geen zin meer :')
pi_219432604
Veel mensen van vroeger op de middelbare zou ik ook met een grote boog ontlopen, maar anderen weer niet terwijl ik niet eens met ze op trok.
  zondag 7 december 2025 @ 14:06:44 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219433350
Traditiegetrouw wordt onze kerstboom weer in etappes opgezet, ondanks goede voornemens. Zondag de basis. Maandag geen tijd. Dinsdag de takken, lampjes en slingers. En sindsdien probeer ik zin te maken voor de ballen. Het stond voor vandaag op de planning maar we werden uitgenodigd om F1 te kijken bij vrienden.

Net voor die uitnodiging binnenkwam hadden we de stekker uit de koelvriescombi getrokken om schoon te maken, handige timing wel. We hebben hem nog nooit zo snel schoongemaakt. We hebben ook wat onderdelen vervangen dus het is weer netjes nu. Klaar voor de feestdagen, ook fijn

We kwamen nog een geopend zakje liquid snack van Piep tegen ;( Vorige week ook al veel haren van haar toen we de bank weer eens uitgebreid schoonmaakte en kussens draaide. We zijn een stel viespeuken. Ze is op 19 juni overleden.
Spoilers!
pi_219433415
Boem is ho aan de overkant. Waarschijnlijk weer door rood gereden gezien de stand van de auto’s. Iedereen stapte heel uit zo te zien.

Ik ben nu nog aan het koken met de instant pot, zodra dat klaar is ga ik in ieder geval de doos met de boom ophalen en de versiering
pi_219433661
Picnic is onderweg.
Dit keer een kerstman met arreslee ~:) :D

zondag 7 december 2025 @ 15:04:30 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219434508
Verkeerde topic
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: