Ik heb lekkage
![20251207-201825-COLLAGE.jpg]()
![IMG-20251207-200946362.jpg]()
Tussen de twee foto's boven zit een uur. Eerste is achter de schotten op zolder, tweede badkamer boven het bad.
Het is nu wel droog buiten en als het goed is blijft dat tot morgen zo. Kan ik om 8u bij de verhuurder aan de lijn hangen. Die had ik al gebeld, de urgente storingen lijn, vooral omdat er rechts elektra leidingen zitten:
![Screenshot-20251207-203131-2.jpg]()
Maar omdat het daar nog niet super dichtbij zit en het water niet langs de muur stroomt in de badkamer, is het niet genoeg spoed om nu iemand te laten komen (het is schijnbaar erg druk dus ze moeten echt kiezen waar ze heen kunnen gaf ze aan). Dus ze heeft melding doorgezet naar kantoor, die "pakken het dan morgenochtend meteen op". Mijn ervaring is dat ze dingen pas oppakken als je zelf opbelt na een week of drie, dus ik hang morgen maar zelf om 8u aan de lijn. Wel mega irritant. Mn hoofd gaat hier niet zo lekker op, ik heb in mn studentenflat een keer regen in de meterkast gehad omdat water van een lekkage in het appartement recht boven me langs de leidingen door de vloer vd meterkast mijn meterkast in kwam. Dus ik zie natuurlijk meteen dat water bij die leidingen komen en dan problemen geven (de meest linker kabel is van de zonnepanelen, van omvormer naar meterkast geloof ik). En die losse dingen in de buurt (zoals dat draadje oid wat precies beetje tussen die natte plek en de leidingen rechts in ligt) vind ik ook niet fijn, want wat is dat? Al weet ik dat de kans 99% is dat het gewoon iets ooit afgeknipts is dat ze niet hebben opgeruimd, net als de plastic buis van rechtsachter naar linksvoor op de foto, die is links afgeknipt om de kabel van omvormer naar die linker buis te krijgen. Maar hebben ze dus gewoon laten liggen toen.
Helpt niet dat ik vannacht slecht en te kort sliep na een drukke (maar leuke) dag gister en toch ook beetje intensieve dag vandaag.
Mijn voornemen is om zo rond 21.30 nog 1x te kijken of het natte niet meer richting de leidingen is uitgebreid, en hoe badkamer plek erbij staat. En als idd niet is uitgebreid richting leidingen en de plek in badkamer is nog steeds alleen vochtig en niet druipen/stromen, dan te proberen gewoon te gaan slapen en morgenochtend verder kijken.