abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2025 @ 12:15:51 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219441166
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Straks de aanvullende voorraad Kerstboeken ophalen
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweest :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 8 december 2025 @ 12:32:47 #242
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219441495

Is dit te hachelen? lijkt me zo vies, iemand welleens geproeft?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 12:34:27 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219441535
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik las Kerstkoeken. Was wel beter geweest :+
Kerstbroeken.

Burp dat was weer een lichte lunch :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219441954
Morgen bij een jonge mastin kijken die niet in het asiel zit omdat er geen plek is, maar zwerft in een dorp nabij Oviedo (en een spoorlijn). Morgen haalt het asiel haar op voor sterilisatie, en we weten eigenlijk vrij zeker dat ze gelijk mee gaat.

Met de wandeling met het muildier gisteren bleek dat pablín delen van die route al bijzonder goed kende, en liep ook enthousiast het erf op bij buren een kilometer verderop, en wist precies hoe voorbij het wildrooster te komen :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219442071
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst? :P
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me? :o

Ik heb nog tot 1 februari. Hopelijk hoeven de gele muren niet wit, en hoeft de vloer er niet uit. De voorwaarden in mijn contract zijn onduidelijk :X
  maandag 8 december 2025 @ 13:47:26 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442079
Is soms heel verrassend, het perspectief van verhuurders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219442083
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 11:03 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 nog twaluf nachtjes ….gaat alles in één bus?
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.
Bus is al geboekt. Een elektrische want milieuzone. Ik ben benieuwd :D
pi_219442086
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Wil je daar wat meer over vertellen?
Oprecht benieuwd wel namelijk :Y
pi_219442118
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn contract zegt zowel

"De muren moeten teruggebracht worden in de staat waarin ze opgeleverd zijn"

Als

"De muren moeten wit achtergelaten worden"

Ik kreeg het appartement opgeleverd met "behangklare" muren, dwz een week werk met gladmaken en voorstrijken en verven. Terugbrengen naar de staat waarin ik ze gekregen heb, gaat iig niet lukken :')
pi_219442128
@vlindertje89 qua elektriciteit en water en kortsluiting en zo... ik kan nu uit ervaring zeggen dat aardlekschakelaar en de stoppenkast een hoop voor je doen. Anders had broertje zichzelf al een paar keer gefrituurd. Het is super stom qua lekkage maar ik zou me vooral druk maken dat er nu van alles nat is, met de elektra komt wel goed :*
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 14:13:53 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219442210
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Gaat in 1 bus. Want de helft van het meubilair gaat niet mee.
Bus is al geboekt. Een elektrische want milieuzone. Ik ben benieuwd :D
Let even op hoeveel je mag laden :) Moderne diesel mag wel gewoon naar binnen toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 december 2025 @ 14:21:01 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442260
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kreeg het appartement opgeleverd met "behangklare" muren
Ruw beton dus?

Ik denk dat de discussie dan eerder loopt richting 'ja maar -die- tint geel....' ofzo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219442268
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 14:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Let even op hoeveel je mag laden :) Moderne diesel mag wel gewoon naar binnen toch?
Ja we hebben laadgewicht en actieradius gecheckt. Komt goed :)

Voorzover ik begrijp, was elektrisch de makkelijkste optie. Anders moet je het jaartal van de bus weten en dat kon de verhuurder niet van tevoren zeggen of zo.

Al zit ik nu te twijfelen of B niet op het laatste moment toch geswitcht was naar een verhuur die wel milieuzone-proof busjes had. Ik zal eens vragen. Hij zou me de reservering sowieso nog doorsturen.
pi_219442292
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ruw beton dus?

Ik denk dat de discussie dan eerder loopt richting 'ja maar -die- tint geel....' ofzo
Dun en slordig laagje stuc op het beton wel.

Ik heb echt geen idee hoe redelijk/onredelijk ze gaan zijn.
  maandag 8 december 2025 @ 14:53:33 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219442516
Sow. Major inkakmomentje. 5 uurtjes slaap na een lange dag is geen solide basis voor een lange werkdag.
pi_219443112
Thuis! Veel nieuwe dingen weer geleerd (tijdelijke teamleider die anders werkt :D ), digitaal spreekuur ging ook als een tierelier, de cliënt had z’n telefoon verkeerd liggen, hij had een mooie bos haar. _O-

Andere cliënt dolgelukkig, vorige week wanhopig dat hij niets hoorde over gezinshereniging en zaterdag had hij een brief gekregen dat de familie een visum mag aanvragen, met een beetje geluk komen ze (na 5 jaar apart) begin februari naar Nederland *O*

Hopelijk is de lekkage bij @vlindertje89 ondertussen opgelost. Fijn dat je moeder een goede verjaardag had @fietsie nu kan ze lekker bijkomen van de drukte

Prima eten zo @derLudolf

En gezelschap voor Pablin, fijn voor de dame, een eigen huis en eigen mensen *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_219443573
Hopelijk gerustgesteld vlindertje? en valt het mee met een verstopte dakgoot of hwa.

Geweldige berg kerstBoeken voor de kinderen. Alleen doet nu de printer het niet meer. Alle kabels achter/voor/onder eruit en ingeplugd.
Nada. TeamViewer voor de ICT gaf wèl een code en géén wachtwoord.
Woensdag to be continued.
#vrijwilliger

Trouwens van de wethouder kwam per post een kaart en bedankje “jij bent goud waard” voor de inzet als vrijwilliger. w/
Van de Biebmanager een mail en bijeenkomst morgen. ( en ws. als in andere jaren een goodybag en primera bon).
MnX kreeg een knullige mail als dank.
Er is al wel uitgebreide lunch geweest voor iedereen en partners als seizoensafsluiting op een landgoed. Mogelijk volgt een vvv bon.
Zelf heeft hij de tuin vrijwilligers uitgenodigd vorige week voor een geslaagd bezoek aan de Hortus en aan Centraal Museum met toevallig een expositie over de verhouding van de mens en natuur. Mèt lunch.
https://www.centraalmuseu(...)NEAAYASADEgJf-vD_BwE |:(

Gek hè…het geeft best wel een prettig gevoel als dankjewel wordt
gezegd. :@
pi_219443660
Rond 15.15 kwam er iemand met een ladder, liep naar boven, kwam weer naar beneden met een foto. Kapotte dakpan precies in het midden tussen onze huizen. Het is blijkbaar een redelijk speciale dakpan, maar omdat ze hier vaker dingen doen in het blok, hadden ze er nog eentje liggen op kantoor. Dus hij heeft daar een hogere ladder gehaald en een dakpan en is net klaar met het verwisselen. Heb sinds 16u ofzo een ventilator achter de schotten staan en de schotdeur open, en kiepraam op zolder stukje open. Het is in elk geval niet verder gegaan sinds die tijd, dus dat is al winst!
pi_219443700
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oooh, waarom heb ik dit vannacht niet gezien, dan had ik met plezier op mijn werk gekeken (het was bijzonder rustig).Bedankt _O_ (en sterkte/beterschap vandaag, hopelijk knap je verder op)
Nog 2 weken terug te kijken *O*
pi_219443708
Op karakter gewerkt 8-)
Normaal zitten we met 6 op maandag, nu met 3 :% :% :%
  maandag 8 december 2025 @ 17:43:56 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219443734
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:41 schreef Blues het volgende:
Op karakter gewerkt 8-)
Normaal zitten we met 6 op maandag, nu met 3 :% :% :%
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219443744
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn appartement is altijd blinkend schoon, wat denk je wel van me? :o

Ik heb nog tot 1 februari. Hopelijk hoeven de gele muren niet wit, en hoeft de vloer er niet uit. De voorwaarden in mijn contract zijn onduidelijk :X
Er komt altijd wel een opzichter voor een check.
Ik heb destijds gebeld en gevraagd of ie eerder kon komen zodat ik nog dingen kon fixen ipv op laatste moment.

g moest op laatste moment nog het hele flatje ontdoen van het zeil :X
pi_219443757
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2025 17:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hoe gaan ze dat nou doen als jij er niet meer bent bloes ? hebben ze daar al iemand voor aangenomen ?
Nope, vacaturestop. :X
pi_219443788
quote:
15s.gif Op maandag 8 december 2025 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit te hachelen? lijkt me zo vies, iemand welleens geproeft?
Nee, we horen graag je review :Y)
pi_219443797
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:20 schreef fietsie het volgende:
@:Tele2 heb jij jouw pyramides met tandenpasta al wel netjes van de wastafel gepoetst? :P
:D
pi_219443809
Ondanks zieke g heeft ie toch paella gemaakt O+ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 08-12-2025 18:12:53 ]
pi_219443811
6 (8>
pi_219443841
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Nope, vacaturestop. :X
Haha.
# Sip. o|O

Van de ene opzichter moest de buiten zonwering verwijderd worden. Met bouten in de buitenmuur aangebracht door een vorige bewoner.
Over de door ons aangebrachte boven keukenkasten werd niks gezegd.
Twee weken later: de tweede opzichter zei van niet w/
Dat was de flat van de sch.ouders.
pi_219443844
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:48 schreef Blues het volgende:
Ondanks zieke g heeft ie toch paella gemaakt O+ *O*
Ach. Beterschap 💐
pi_219443900
Wij moesten uit het huis van mijn vader een 3 jaar oude boiler we (laten) halen. Volgende bewoner kreeg de naam van een bedrijf waar ze er een konden kopen :( was woest over deze verspilling (niet alleen geld, dat goede ding werd vernietigd)
We moesten ook het parket (10 jaar) weghalen en het zeil dat eronder lag. Parket was makkelijk, zeil zat enorm vast en lag er al toen mijn ouder er kwamen wonen en dat had mijn vader in het dossier laten zetten
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')